قالب بلاگ بیان

قالب ساده ۲ ( ریسپانسیو )


این برگیه چه خوشگله :)
آفرین :)
دستتون درد نکنه :)
ممنون :)
خواهش میکنم :)
چه خوشگلن ! 
خدا قوت !! :)
چشماتون خوشگل میبینه :)
چهارشنبه ۳۰ دی ۹۴ , ۱۸:۲۳ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
زیبا
چشماتون زیبا میبینه :)
مثه همیشه عالی:-)
ممنون :)
کارت درست
دست طلا
چاکرم
دقیقا همینطوره... خیلی قاطی پاطی شد برش داشتم..
میشه الان بذارین که من ببینم کد هارو درست کپی کردین یا نه ؟
هدر و بک گراند فرقی نمیکنه وقتی خودم کد عکسشون رو وارد میکنم تو قسمت مربوطه یا عکسهاشون یه جور استرچ میشه که اصل مطلب معلوم نیست و یه تیکه اش فقط معلومه یا همون عکس چند بار تکرار میشه
این کد رو بزنین در ادامه عکس هدری که گذاشتین تا تکرار نشه ...
background: url() no-repeat
خوب سایز ها رو چجوری تغییر بدم ؟
تو همین قالب ؟
header رو تو کدهای css پیدا کنین ...
بعد height رو اندازش رو تغییر بدین که ارتفاعش اندازه ارتفاع عکستون بشه :)
اون جریان no repeat رو هم بگو کجا باید بزنم؟ وقتی لینک عکس بک گراند رو گذاشتم بعد اینکه پرانتز رو بستم مثلا؟

آره دقیقا ...
نه تو
بذار یه تلاشی بکنم ببینم میتونم هارتفاع اینای هدر رو درست کنم
باشه تلاش کنید :)
هوم نشد..  باید ارتفاع خود عکس تغییر کنه که اونم بلد نیستم..
اون no-repeat هم که زدم کلا بک گراندش پرید.
سایز عکس رو تغییر دادم فرستادم براتون :)
چاره ای نیست !
آخه اندازه عکس بک گراندی که انتخاب کردین طوریه که یا باید تکرار باشه یا یه تیکه اش خالی بمونه !
خوب میشه یه چند تا بک گراند دیگه هم نشونم بدید؟ ترکیب سفید با یه بنفش مثل همون که تو قالب اصلی هست..
یا سفید با هاله های ملایم خاکستری دودی اینا ؟
یه آموزش میذارم داخل همونم چند نمونه میذارم :)
خوب خدا رو شکر...
میگم اینجا یه مقدارم نمونه ی بک گراند اینا بذاریدم خوب میشه :)
باشه چشم میذارم :)
خیلی ممنونم ، برای تاخیر تو جواب دادنم عذر مخیوام دنبالِ ی هدرِ خوب بودم بعد دیدم بهترین هدر برای اون قالب ِ سلیقه خوبِ خودته:)
در عوضش از این برگِ استفاده میکنم خیلی خوبه :))
+فقط برای سوال میشه تغیییر هدر رو بهم یاد بدین؟
تو این پست آموزش دادم :)
مرسی :)
نه بابا بیخیال تو زحمت میکشی قالبا رو به این زیبایی درست میکنی ، حالا دان دوباره که دیگع چیزی نی..
خواهش میکنم :)
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۰۹:۳۶ ✿شمیم زندگی✿
فقط میشه بخش مطالب قبلترهم به پایین صفحه اظافه بشه؟میخوام ازمطالب قبلی هم استفاده بشه
اضافه کردم لطفا کدهارو دوباره جایگزین کنین :)
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۱۶:۴۶ ✿شمیم زندگی✿
پس بی زحمت اندازه فونتش (متوسط )روهم درست کنیدتابعددوباره بذارم
یعنی اندازه فونت رو بذارم medium ؟
تو این پست آموزش تغییر اندازه فونت رو دادم ...
عالی عالی عالی
دوست عزیز قالبا خوبن اما از ریسپانسیو بودن باید بگم که با اضافه کردن پخش آنلاین فیلم به یه پست کلا بهم میرزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan