قالب بلاگ بیان

سری اول قالب های ریسپانسیو


چه قالب های قشنگی...:-) 
به به...:-) 
چشماتون قشنگ میبینه :)
:)
خیلی هم ایده خوبی بوده 

ممنون :)
بسی مبارک باشه:-)
بسی ممنون :)
یه سوال ایا قالبهارامیشه کبی بیست کرد
کپی پیست ؟
خیلیـم زیبان ، ماهم که از مشتریاتونیم :)
+ کمکم میکنید اگه سوالی داشته باشیم؟:)
چشماتون زیبا میبینه :)
+ آره حتما :)
با اجازه:)
بفرمایین :)

منظورم اینه که وقتی کدهارودانلودکردم میتونم مستقیما کپی کنم تو ویرایش قالب بلاگ یا بایدیکی یکی  ازروکدا بنویسم تو ویرایش قالب؟

درذمن پایه ی تبادل لینکم ودوس دارم بهم سربزنیم خیلی ازوبلاگت خوشم اومد.

نه دیگه میشه کپی کرد تو آموزش توضیح دادم :)

دقیقا کجاتوضیح دادی من پیداش نکردم

تو منویِ وبلاگ آموزش رو بزن ...
سلام من همه کداروکپی کردم ولینک عکس پس زمینه هم زدم پس چراپس زمینه نیومد
کجا زدی پس زمینه رو !
پیش زمینه دیگه همون کادرپایین کداتوویرایش قالب
اون برایِ پس زمینه قالب نیست !
اون  فقط برایِ اینه که پیش نمایش قالب رو تویِ بخش قالب ها نشون بده !
فقط یه عکس کوچیکه !
پس زمینه قالب رو از داخل کدهای Css باید تغییر بدی :)
الان یه راهنمایی درست بهم میکنی من بایدچیکارکنم من کارهایی رو که توگفتی رو کردم ولی فقط قالب بهم ریخت
اگه میخوای بک گراند قالب تغییر کنه باید این کد رو به قسمت body تو کد های CSS اضافه کنی و داخل پرانتر لینک عکسی که میخوای تو پس زمینه قرار بگیره رو بذاری !
body {
   background: url(//bayanbox.ir/view/5714874078881833908/1389-1.png);
}
يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ , ۱۷:۳۱ لبخنــــツ ـــد
سلام

قالباتون خیلی عالیه

ممنوووووون ツ
عالی میبینین :)
خواهش :)
سلام اقا عرفان
خوب هستید؟
قالب هاتون عالی و ساده هستند 
خیلی خوب بودن
یک سوال داشتم از شما
من قالب خودم رو خیلی تغییر دادم و مشکلی باهاش نداشتم 
امروز سایت رو نگاه کردم خیلی دیر لود میشه سایت 
مخصوصا اسلایدی که هست 
2 روز هست دست به قالب نزدم مشکلی نداشت 
ولی الان کد شده 
ممنون میشم کمک کنید 
نمیدونم علت چی هست 

سلام ، ممنون
مشکل دیر لود شدن engine.webgozar.ir هست ...
احتمالا سرورهاش کند شده !
وگرنه قالب سرعتش خوبه و مشکلی نداره :)
و البته که قسمت فوتر قالبتون هم خیلی دیر لود میشه که من دلیل اون رو نمیدونم !
ببخشید engine.webgozar.ir چیه؟ سایت وبگذر که امار میده؟ یا یک چیز دیگه هس؟ :)))
قسمت فوتر سایتم هیچی نداره جز متن خالی 
آره همون :)
آره فوتر سبکه مشکلی نداره ولی فکنم چون بعد از اون وب گذر لود میشه اینطوری میشه :/
کدهای وبگذر رو برداشتم دوباره تست کردم ولی همون کندی هست، شده مثلا وبگذر کلا سایتش هم بالا نیومده و اون ایکون وبگذر توی سایت من نمایش داده نشده ولی سرعت خوب بوده
البته من نمیدونم حدس میزنم
ب نظر شما مشکل از اسلایدی که اول سایت گذاشتم نیست؟ یا ربطی نداره
ممنون از کمکتون
برا من که سرعتش عالی شد وقتی برداشتی !
الان که دوباره گذاشتی باز کند شد :)
نه اصلا از اونا نیست حجمشون خیلی کمه و سریع لود میشه مشکلی نداره ...
خواهش میکنم :)
دستتون درد نکنههههههههههههههههههههههه
ممنون
حدس شما درست بود 
مشکل از این سایت های امار گیر هست و ربطی به قالب نداره 
خیلی ممنون
کدهای سایت Histats.com برداشتم حل شد 
سپاس فراوان اقا عرفان 
خواهش میکنم :)
من نمیدونم چرا سایت Histats.com انقدر معروف هست و طرفدار داره
حتی موقع ثبتنام هم مشکل داره کد امینتی رو درست وارد میکنی میگه اشتباه وارد کردی از 30 روز 20 روزش اینطوریه :))
امارش برای سایت های ایرانی هم خوب کار نمیکنه بعضی از حروف فارسی رو عجیب رو غریب ثبت میکنه 
فقط ظاهرش قشنگه :))
تازه خیلی وقت ها کل آمارش میخوابه مثل وبگذر جون خودمون :))))
شما خبری از سایت وبگذر ندارید؟ چون 3 یا 4 ساله کم کم سایت اون شکلی هست هیچ تغییری نکرده هیچ امکان جدیدی به سایت اضافه نکرده، فقط پول تبلیغ میگیره هر ماه :)
خب همون ظاهرِ قشنگ خودش کلیه :))
نه من کلا از سایتای آمار گیر خبری ندارم :)
اره ظاهر مهم هست :)
ممنون
یک سوال دیگه بپرسم؟ 
ببخشید ها :))
دیگه مزاحم نمیشم
من هر چی تلاش کردم نتونستم زیر پست هام پست بعدی و پست قبلی بزارم
یعنی مثلا پست 20 رو الان تو صفحه میبینیم زیر پست 20 دو تا دکمه باشه که پست های 19 و 21 باشه تا کاربر بتونه راحت بره و بیاد
از بیان پرسیدم رسما گفت کمک نمیکنه :)) ولی گفت میشه و خودتون میتونید بنویسید
شما میدونید کدش چطوریه؟
ممنون 
یعنی به جای شماره صفحه مطالب قدیمی تر و جدید تر باشه ؟
اگه نه که فکنم باید دو تا دکمه بذارین که به اون پستا لینک بشه ! راهِ دیگه ای به ذهنم نمیرسه :/
بله 
مثلا زیر پست مطلب بعدی مطلب قبلی باشه جدا از شماره بندی صفحات که پایین صفحه هست
تا وقتی من میخوام پست بعدی رو نگاه کنم مجبور نباشم برم home خودم پست بعدی رو پیدا کنم بخونم

آره خب میشه الان کدش رو میفرستم برات :)
ممنون اقا عرفان
این کدی که فرستادید برای صفخات هست درسته؟
برای پست ها نیس
من یکی از پست هاتون رو با فتوشاپ اونطوری که میخواستم درست کردم مثلا این رو ببنیید :))
http://bayanbox.ir/view/3302131821648910304/Postnext.jpg

الان این عکس برای 12 بهمن هست با زدن پست بعدی وارد پست بعدی شما میشه که برای 13 بهمن میشه
و با زدن پست قبلی وارد پست قبلی میشه که برای 9 بهمن هست
کد این رو میگفتم 
ممنون
آها الان فهمیدم !
ببینم میتونم کدش رو بنویسم یا نه !
+ نتونستم :دی
اها یعنی نشد؟ 
 :'(
نمیدونم شاید بشه ولی من نتونستم کدش رو بنویسم !
ممنون
اقا عرفان یک سوال
این کد html وبلاگهای پرشین بلاگ هست، داخلش فقط یک آدرس فایل css هست و چند تا کد داره 
من این کدهای css رو کپی کردم و یک فایل css درست کردم تا به جای css اصلی اون css  خودم رو بهش آدرس بدم
ولی وقتی آدرس css خودم رو میدم انگار نمیشناسه مثل این میمونه که قالب اصلا استایل دهی نشده 
در واقع تنها کاری که من کردم فقط آدرس اینترنتی فایل css  رو عوض کردم وگرنه همون کددها هستند 

مطمئنی لینک فایل CSS رو درست دادی !؟
کد رو نفرستاده بودم :|
:))))

http://bayanbox.ir/info/4536304908176165076/HTML
اره
میتونی خودت هم تست کنی
این لینک رو داده بودم

http://bayanbox.ir/view/2228868410948528413/style.css

کدهاش هیچ فرقی با کدهای cssخودش نداره کپی و پیست کردم 
اینو بدی فکنم درست بشه !
http://bayanbox.ir/download/2228868410948528413/style.css
من پرشین بلاگ عضو نیستم که تست کنم :)
دادم
نمیدونم چرا فایل css ناقص لود شد
یعنی با تغییر جا ممکنه تغییری تو css ها به وجود بیاد؟ 
الان کد شما با کد من هیچ فرقی نداره  ولی برای من اصلا لود نمیشه برای شما نصف css 
خیلی عجیبه :|

نه کد من خیلی فرق داره یکم دقت کنین :)
شما لینک نمایش فایل CSS رو داده بودین بهش من لینک دانلود فایل CSS ...
اره درسته
برای شما دانلود میشه ولی لینک من نمایش داده میشه
ولی خب لینک خودش هم نمایشی هست
http://template.pichak.net/pichak/167/style.css
این لینک اصلی css هست 
حالا نمیدونم واقعا 
خیلی عجیب هست برام
همون کدها رو کپی میکنم ولی خب استایل اجرا نمیشه 
داخل کدهای css فایلی هم لود نکرده که بخواهیم بگیم ب خاطر اون هاس
تمام کدهای css داخلش هستند 

منم نمیدونم :)
من دیگه اعصابم خورد شد رفتم کدهای css رو داخل تگ style تو فایل html  گذاشتم دیدم باز همون مشکله
پس فایل هایی رو داره تو css میخونه از سمت سرور که ما نداریم برای همین کامل لود نمیشه
ممنون اقا عرفان 
ببخشید زیاد پی ام دادم بهتون 
این چه حرفیه ! خواهش ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan