قالب بلاگ بیان

آموزش تغییر بک گراند و هدر

قالب > ویرایش CSS قالب فعلی

کد زیر رو به body اضافه کنید ...

و داخل پرانتر لینک عکسی که میخواین تو پس زمینه قالبتون قرار بگیره رو بذارید ...

body {
background: url(http://bayanbox.ir/view/7755955799473286638/96345.png);
}


بهتره از تصاویری استفاده کنین که الگو هستن و تکرار میشن ...
ولی اگه خواستین عکسی استفاده کنین که تکرار نشه این کد رو در ادامه کد بالا وارد کنین تا تصویر پس زمینه قالب تکرار نشه ...

body {
background: url(http://bayanbox.ir/view/7755955799473286638/96345.png) no-repeat;
}

حالا تغییر تصویر هدر قالب :)

قالب > ویرایش CSS قالب فعلی
اینبار این کد رو پیدا کنین header ...
البته تو قالبایی که قبلا طراحی کردم اسمش رو گذاشته بودم header-top !
اینجا دیگه خودش کد بک گراند رو داره داخلش فقط کافیه شما لینک تصویر داخل پرانتر رو تغییر بدین و لینک عکسی که میخواین تو هدر قرار بگیره رو جایگزین کنید ...

.header {
background: url(http://bayanbox.ir/view/5207068158693719412/3826208.png);
}


اینجا یه نکته داره اونم این که اگه عکسی که میخواین تو هدر قرار بدین الگو نیست و تکرار شونده نیست !
باید عرضش رو هم اندازه با عرضی که برایِ هدر تعریف شده قرار بدین ...
ارتفاعش رو هم همینطور ...
اکثر قالب ها عرضِ هدر ۸۰۰ هست و ارتفاعش هم ۲۰۰ ...
یعنی ۸۰۰ پیکسل در ۲۰۰ پیکسل ...
حالا یا فوتوشاپ یا با هر نرم افزار دیگه ای عرض و ارتفاع تصویرتون به این اندازه ها تغییر بدین بعد عکستون رو آپلود کنین و لینکش رو داخل پرانتز قرار بدین ...
اگرم خواستین ارتفاع هدر قالب رو تغییر بدین تا عکس با ارتفاع بیشتری اونجا قرار بدین اندازه کد زیر رو تغییر بدین ...

.header {
background: url(http://bayanbox.ir/view/5207068158693719412/3826208.png);
height: 200px; /*این ارتفاع هدر هست میتونین به هر اندازه که میخواین تغییرش بدین*/
}


چند نمونه عکس تکرار شونده برایِ پس زمینه و هدر قالب " کلیکـــ "
واقعا مرسی عرفان :)
اینا خیلی خوبن:)

خواهش میکنم :)
چشمات خوب میبینه :)
دستتون درد نکنه خیلی خوب و عالی :)

ممنون

خواهش میکنم :)
جمعه ۲ بهمن ۹۴ , ۲۰:۳۷ مــــــــ. یــ.مــ
چه خوبن:))) مرسی
خوبی از خودتونه :)
خواهش میکنم :)
این بک گراند ها که گذاشتید چجوری باید تبدیل به کد بشن برن تو قالب؟؟ یعنی یه کدی چیزی؟
همون لینک تصویر رو وقتی بازش میکنین از بالا کپی کنین و داخل پرانتر قرار بدین :)
جمعه ۲ بهمن ۹۴ , ۲۱:۰۷ خانوم فیروزه ای ※※
واقعا عالی :)
چشمات عالی میبینه :)
خیلی هم عالی :)
فقط ای کاش روشی که بک گراند رو به صورj یه رنگ سراسری نشون بده رو هم میگفتید :) 
چاکرم :)
رنگ سراسری ام متوجه نشدم !
این عکس ها عالین!
:)
نخسته :)
ممنون :)
دستت مرسی 
خواهش :)
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ , ۱۰:۵۴ دکتر آرمین اینترنتی
سلاممممم
عرفان میشه به صورت تصویری این قسمت رو توضیحح بببببببدی؟؟؟؟؟؟؟
سلام
فیلم یا عکس ؟ :)
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ , ۱۷:۰۵ دکتر آرمین اینترنتی
به صورت عکس:))
اگه وقت کردم سعی میکنم بذارم :)
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۰:۳۷ دکتر آرمین اینترنتی
متشکرمممممممممممممممممممممممممممممممممم
:)
به نظر خودت چقدر تشکر کنم که بس باشه ؟!؟؟؟؟؟
مـــــــــــــــــــــــــــ^ــــــــــــــــ^ــــــــرســی
زیادی ام بود این میزان تشکر :دی
خواهش میکنم :)
سلام 
اول از همه تشکر میکنم بابت وقتی که گذاشتید و این قالب ها رو طراحی کردید.
اما باید بگم دوتا قالب مد نظرمه که نمیدونم چطوری قسمت header شون باید عکسش رو عوض کنم آخه کد background  رو ندارن!
خوش حال میشم در ایم زمینه کمکم کنید (:
( دوتا قالبی که میگم از آخر هفتمی و هشتمی هستن )
اون دوتارو داخل کد های HTML لینک تصویر بک گراندش رو گذاشتم ...
کافیه برین داخل کدهای اچ تی ام ال و قسمت هدر لینک تصویرتون رو جایگزین لینک های قبلی کنین ...
بله
قبل از این که بگین متوجه شدم (;
ولی بازم ممنــــون
خواهش میکنم ...
سلام میشه فیلمشو بزاری من متوجه نشدم
ولی بازم ممنون
سلام 
خیلی خیلی خیلی ممنونم از قالبها و آموزشهایی که اینجا گذاشتید ...
خدا خیرتون بده 
ببخشید چطور می شه لفظ قسمت لایک رو تبدیل کرد به خوشم اومد ؟
سلام
خواهش میکنم ...
بله داخل ویرایش ساختار قالب فعلی ...
لایک رو سرچ کنین ..
یه قسمت هست که جلوش یه دکمه Find داره ...
اونجا بنویسید لایک و Find رو بزنین ...
دو جا لایک نوشته شده هر دوش رو به خوشم اومد تغییر بدین متنش رو ...
من هرکاری میکنم نمیشه یعنی همه ی مراحل رو میرم ولی قالبم عوض نمیشه
الان که من دیدم عوض کردین و عوض شده !
چیکار کنم عوض نمیشههههههههه:(
کجاش مشکل دارین ؟
ببین من یه ملا نصرادین بازی دراوردم
قالب خودم عکس هدرو گرفتم
بردم تو پاورپوینت
که اندازش معلوم باشه
بعد عکس خودمو گذاشتم روش اندازه کردم
چون از بغلش نمیزاشت دقیق همون سایزو بدم
بعد با فرمت عکس ذخیره کردم
تو پینت بقلاشو زدم

عکس ماامادست
بعد بردم اپلودو الباقی صوبتا
:دی

تا چش فتوشاپ دراد

فقط الان درگیره رنگ نوشتهام که باید برم کشتی بگیرم باش

با تشکرات از شما و توضیحات
شادزی
سلام
خیلی خیلی ممنونم.
عیدانه ی خوبی برای قالب وبلاگم جور شد.

یه تشکر #شیک و مجلسی!
:)

خواهش میکنم ...
عالی بود
تشکر
خواهش
سلام این عکسا خییلی خوبن فقط کاش یه تعداد خیلی بیشتری از همین سبک عکس بزارین
چشماتون خوب میبینه ..
باشه اگه تو این مایه ها بازم پیدا کردم میذارم ...
ببخشید من تموم کارایی که باید برای تغییر بکگراند انجام میدادمو، مو مو انجام دادم

همه چیزم خوب بود فقط زیر کلماتی که لینک دار بودن خط کشیده میشد...اینطوری : نیلی

میتونی کمکم کنی؟
اشتباهی یه خطی رو حذف کردین از کد ها اون خطی که نوشته بود text-decoration:none;
دوباره کدهای قالب رو کپی کنین و جایگزین کنین ...
بعد دوباره پس زمینه رو تغییر بدین ...
فقط به همون قسمت کد اضافه کنین و کدهای دیگرو حذف نکنین ...
نه هیچ چیزو تغییر ندادم

حدود 20 بار فقط تکرار کردم...اما نمیشه که نمیشه:(

هیچ کدی رو حذف نکردم

راستی من هدرو نمیگم...بکگراند رو میگم
خب کدارو دوباره کپی کنین !
یعنی دوباره ام کپی میکنین درست نمیشه ؟
چرا قالباتون همش روشنه؟؟؟؟


تیره نتونستم خوب از آب در بیارم !
نه درست نشد :(

خیلیییییی امتحان کردم...خیلیاااا

اگه راهی نداره بیخیال میشم:) عیب نداره
ممنون میشم یکی تیره برای من بسازین 

در صورت امکان....
یه سوال:
میخوام بک گراند تکون نخوره و فقط نوشته تکون بخوره چکار کنم ؟!!!
سلام
واقعا ممنون.
از آموزش هاتون استفاده کردم و چیز یاد گرفتم.
یه سؤال داشتم:
برای اینکه تو قالب فعلی وبلاگم، کتار لوگوی rss بتونیم لوگوی اینستاگرام و تلگراممون رو بذاریم باید چه کدی و تو کدوم قسمت، استفاده کنیم(مثلا تو هدر بین چه کدهایی باید باشه)؟
بازم ممنون
سلام ..
خواهش ..
تو قسمت کد های hdr_left و داخل mini_icon قرار بدین ...
سلام،من این قالب هارو توی وبلاگ اسکای که قرار میدم وبلاگم بهم میریزه....
بایـــد چـیــــکار کنــــــم ؟؟
سلام این قالبا مخصوص بلاگ بیان هست و روی سایر سرویسای وبلاگ دهی کار نمیکنه ...

سلام هدر وبلاگ برای من مشخص نیست! این کار رو هم انجام دادم اما تغییری نکرده.

سلام ...
ولی الان چیزی که من میبینم عوض کردین هدرتون رو !
وقتی با گوشی میرم مشخصه.
با کامپیوتر معلوم نیست.
اما من با گوشی و کامپیوتر یه شکل میبینم هدر وبتون رو ! نمیدونم شایدم من منظورتون رو متوجه نشدم ...
سلام ببخشید یه سوال
چرا وقتی بک گراند رو تغییر میدم زیرزمینه ی نوشتاهو اینام تغییر می کنه :(
سلام
شما احتمالا کد قسمت body رو پاک میکنین بعد اون خط کد که مربوط به بک گراند هست رو اضافه میکنین نباید کد های داخل body رو حذف کنین فقط باید همین کد مربوط به پس زمینه رو بهش اضافه کنین ...
نه بابا هیچی پاک نکردم بخدا :(
آخه تو body a یه کد هست text-decoration: none اگه اینو حذف کنین زیر متنا خط میکشه ...
http://bayanbox.ir/info/8726449775866133183/image
اینو نگاه کنید
میشه از صفحه وبلاگتونم عکس بذارین که ببینم چه شکلی میشه ؟
http://bayanbox.ir/info/4476963806062095274/image-1
وبلاگمو هنو از این حالت درنیووردم ..
راس میگین رنگ متن و پس زمینه یکیه دیده نمیشه ...
میخواین پستا پس زمینه داشته باشن یا رنگ متن عوض بشه ؟
پستا زمینه داشته باشه ..
کد هاشو اصلاح کردم ...
اگه دوباره دانلود کنین کدهاشو و جایگزین کنین بعد دوباره بک گراند بدین درست میشه ...
بازم همون شد که :(
شما کد کودمشونو تغییر دادین ؟
من از اون مدلش ک منوش بالاعه استفاده می کردم
عه مگه میشه درستش کردم ها :(
منم کده همونو درست کردم الان ...
+ ببخشید اشتباه کرده بودم کد یه قالب دیگرو عوض کرده بودم الان درست شد !
مرسی کلییییییییی :)
خواهش :)
من کلی با هزار زحمت هدر رو توی کامپیوتر درست میکنم بعد تو موبایل خراب نشون میده 
دیگه بیخیال شدم ... 
این قالبی که گذاشتین اینطوریه فقط که کد هدر رو برای کامپیوتر و موبایل جدا نوشتم توش ! بقیه قالبا درسته ...
مرسی.خیلی خوب بود:)
خواهش :)
وقتی عکس تکرار نشونده میخوام بذارم بالای وبلاگم عکس نمیاد و جای عکس صفحه سفید میاد..باید چکار کنم؟:(
احتمالا لینک رو درست وارد نکردین ...
فیلم آموزش تغییر پس زمینه و هدر وبلاگم هست تو قسمت آموزش ها شاید اون بتونه کمکتون کنه ...
خب چرا هدر من عوض نمیشه :دی
کمک
فکنم عوض شد مشکل حل شد نه ؟ :)
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۳ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
خیلی هم خوب:)

ممنون
خواهش میکنم :)
http://www.patterncooler.com/


اینا عااااالین



+ ممنون از راهنماییاتون.. اینجا خیلی خوب و به درد بخوره.
خواهش میکنم ممنون از شما بابت لینک :)
سلام ببخشید یه عکس میخوام پشت زمینه وبلاگ بذارم وقتی میذارم عکس فقط نصف صفحه وبلاگ رو میگیره اگه بخوام عکس رو بزرگ کنم چیکار کنم
سلام ، این کد رو به body داخلی کد های سی اس اس اضافه کنید background-size: cover;
من میخوام بک گراند بذارم.همون طور ک گفتین میذارم و مراحلو انجام میدم ولی فقط یه لحظه ک وبلاگم لود میشه بک گراندو نشون میده و بعدش همون پس زمینه ی سفیدو نشون میده.مشکل از چیه؟

درسته دیدم وبلاگتونو لینک هم درست دادین نمیدونم مشکلش چیه !
الان اون کدی ک شما بالای صفه ب عنوان آزمایشی قرار دادین رو گذاشتم،پس زمینه عوض شد.ولی وقتی کد یه عکس دیگه رو میزنم عوض نمیشه.نکنه کدها مشکل دارن؟از همونایی ک شما گذاشتین به عنوان تصویر پیشنهادی،استفاده میکنم.
شاید هم کدا مشکل دارن نمیدونم ولی من الان خودم امتحانشو کردم درست بود !
شما ام درست کد رو وارد کردین نمیدونم مشکل از چیه !
با هر قالبی هم امتحان میکنم همین جوری میشه.پس خوش ب حالم واقعا :/
:/
نمیدونم چیکار کردین.ولی درست شد.!!
8 روزه امتحان میکنم درست نمیشه!
کاش زودتر کامنت میذاشتم! :)
کاری نکردم من :)
سلام دوست عزیز
یه سوال عرض بک گراند چنده 
عرض کل صفحه چنده منظورم اینه یک صفحه وب عرضش چنده؟
عرض بک گراند بستگی به سایز صفحه نمایش کاربری که وبلاگ شمارو باز میکنه داره و متغییره ...
هرچی داریم از آموزش های شما داریم! ممنون
خواهش میکنم ...
من هر کاری میکنم هدر وبلاگم عوض نمیشه
لینک هر عکسی رو میذارم هدر وبلاگم بی رنگ میشه
چکار کنم؟!
لینک رو اشتباه میذارین به احتمال زیاد ...
سلام .قالب هاتون خوبن
یه سوال: اگه بخوام یه عکسی که از اینترنت دانلود کردمو به عنوان هدر یا پس زمینه وبلاگ بذارم ،‌چطوری این کار رو بکنم ؟

سلام ببخشید اگه بخایم بجای هدر ،اسلایدر بزاریم چی؟
سلام.واقعا ممنون از وبلاگ خوبتون.میخواستم بپرسم که کد ابزاری هم هست واسه این وبلاگ که مطالب رو امتیاز دهی کنه؟کد ابزار امتیاز ستاره میگم.وجود داره؟اگه داره لطفا تو وبتون قرارش بدین و اموزششو هم بزارید.مرسی
دمت گرم.امروز تا الان کلی سایت گشتم جوابی پیدا نکردم الان همینجوری شانسی گفتم یه سری به اینجا بزنم خود به خود جلوم ظاهر شد.واقعا تکی.مرسی
بسیار ممنون
يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۹:۳۵ نویسنده چیز آموز
واقعا ممنون. خیلی به دردم خورد. اما من یه مشکل دیگه دارم. توی وبلاگم برو (Chizamooz.blog.ir) همونطور که می بینی من زیر وبلاگم رو آجر نما کردم اما یه تیکه آبی اون بالاست و لای صفحات کتاب هم یه جوریه. میشه راهنمایی کنی؟
سلام. ممنون از مطالب و راهنمایی های مفیدتون. من میخام تصویر هدر رو عوض کنم ولی نمی دونم چطور باید عکس مورد نظرم رو بهش کد بدم و در قالب جایگزین کنم. میشه راهنمایی کنین؟
سلام خداقوت.
ممنون از وقتی که بی منت میذارید.

برای عوض کردن بکگراند به دو تا مشکل برخوردم.
1. بکگراند پست ها هم همون بکگراند کلی میشه.
چطوری میتونم بکگراند پست ها  و بقیه باکس ها ( مثل معرفی وب، آرشیو و...)‌رو سفید نگه دارم؟

2. کد عدم تکرار رو که میزنم بعد از یه بار نشون دادن بکگراند، بقیه قالب سفید میشه. عدم تکرار رو هم که نمیزنم وقتی صفحه میاد پایین، خیلی معلوم میشه که بکگراند تموم شده و دوباره شروع شده. ٰچطور میشه بکگراند رو ثابت نگه داشت که با پایین اومدن صفحه بکگراند پایین نیاد؟

پیشاپیش تشکر میکنم از وقتی که میذارید و وبلاگی که خیلی ها خیلی ازش استفاده کردیم و چیز یادگرفتیم.
ممنونم.


فیلم آموزشیتون رو دیدم.
مشکل اول حل شد:)
ممنون.
شما خیلی خوبید :)
ممنون....

چطور تصمیم گرفتید این لطف رو به بچه های بیان بکنین و اینهمه قالب و آموزش رایگان بذارید؟
سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۳ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

دم شما گرم از وبلاگ من هم دیدن کنید

سلام ببخشید داخل توضیح اول که گفتین باید کد رو تویه body اضافه کنیم خب این تو کجای مرکز مدیریت قالبمون باید کپی کنیم و لینک عکسمون رو ؟؟

سلام 

من هر قلتی کردم ، جاشم درست وارد کردم ولی فقط میتونم رنگشو عوض کنم

 

چراااااااااااااااااااااااا 

لطفاً به داد من برسید

 

ببخشید اگه بخوایم خودمون عکس بزاریم چه کنیم ؟

نمیشه

خیلی خنگم انگار

اولین باره وبلاگ میزنم و واقعا نمیدونم چجوری قالب رو بذارم 

 

سلام 

ببخشید من متوجه این کپی لینک که میگید نمیشم ...

لینک عکس رو باید از کجا کپی کنم؟!

به نام خدا

سلام میخوام بادیم یک تصویر زیبا باشه مانند سایت اسکای روم(صفحه ورود)من باورپرس هم کار نمیکنم اگه بلدید بهم یاد بدید ولی کمک کنید بادیم را درست کنم.با تشکر از شما

شماره تماس من09228907679

دمتون گرم...

کاش بودین... =(

میومدین و می دیدینن ۹۹ درصد بیان قالب های شما رو میذارن :)

سلام

لینک تصویر چیه؟

از کجا باید بزاریمش توی بخش هایی که گفتین؟:(

♡~♡  خیلی دنبالش بودم مممننونننن

آقای عارف خیلیییی ممنون ... قالب ها و آموزش هاتون خارق العاده اس....

عالیییی مرسییی (گریه ی شوق)

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۳ 𝑺𝒂𝒅𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄𝒔 ツ‌

فقط ی سوال آقا عرفان 

برای اینکه ویدئو بزاریم برای پس زمینه 

چ کدی نیازه؟

سلام واقعا ممنون از توضیح دادنت الان من مشکل اولیم حل شده فقط تصویری ک گذاشتم صفحه کامل همه فقط همون عکس تکرار شده نمیشه همون عکس کل صفحه رو بپوشونه؟

چهارشنبه ۱۶ تیر ۰۰ , ۲۲:۲۰ معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂

مخم نمیکشه (ಥ_ಥ)

سلام :"

چجوری میشه سایز بک گراندو عوض کرد ؟ :(

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰۰ , ۱۵:۲۷ (خرگوش کوچولو هیتوکا ) Charming Boys(اومای موا مشنگ)

سلام عزیزم 

یه سوال 

اگر هدر تکرار شونده بود چیکار کنیم 

سه شنبه ۱۸ آبان ۰۰ , ۲۱:۵۸ سید میلاد علمدار

عالی

عالی بود ممنونم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan