قالب بلاگ بیان

عکس برای پس زمینه قالب

ممنون جدا.
خواهش ...
وااای چقد اینا عالی ان :)
حتما به دردم میخوره.. واقعا ممنووون :)
چشماتون عالی میبینه :)
خواهش میکنم :)
چه خوشگلن این ها ...
دستتون درد نکنه :)
خواهش میکنم :)
وای چقدر اینا قشنگن :)

وای عالی ان :)

مچکریم :)

چشماتون قشنگ میبینه :)
خواهش میکنم :)
چقد خوب و رنگی رنگی (:
:)
وااای مرسییی عالین اینا
خواهش میکنم
اوفف چه همه!!!
واااااااای تو‌کاربردی ترین وبی هستی ک دیدم o_O
دمت گرم پسر :||
چاکرم شرمنده میکنی :)
خیلی عالین 
خیلی خیلی خیلی خیلی ... ممنون 
سلام..
body رو پیدا نکردم...
میشه جای دقیقشو بگی؟
چهارشنبه ۷ تیر ۹۶ , ۲۳:۲۹ " مُـ‌حَـ‌مَّـ‌د "
مثل همیشه....عااااالی

جمعه ۱۴ مهر ۹۶ , ۱۷:۴۰ پیمان محمدی فرد
سلام،
از تصاویر بالا برای هدر وبلاگ استفاده کردم ولی تکرار نشده و خود تصویر کش اومده و در بالای وبلاگ قرار میگیره.
چجوری میشه تکرار شونده کرد؟
ممنون.
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۱۱:۱۵ فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بودند

اگه بخوایم که از عکسهای خودمون بزاریم باید چه کنیم ؟

این بکگراندا بی نهایت فوق العادن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan