قالب بلاگ بیان

تغییر فونت

من تا حالا نتونستم یه راه حلِ قطعی برای مشکل فونت و اندازش پیدا کنم که همه یک شکل و به یک اندازه ببینن متن یه وبلاگ رو !
وقتی از فونت هایی به جز فونت های پیش فرض استفاده میکنیم بعضی مرورگر ها اون فونت هارو ساپورت نمیکنن و وبلاگ برای بعضیا درست باز نمیشه و متن تیکه تیکه نمایش داده میشه ...
البته مرورگر های خیلی قدیمی ساپورت نمیکنن و مرورگر های جدید مشکلی ندارن باهاش :)
الان من میگم که چطوری فونت رو تغییر بدین تا خودتون ببینین کدوم رو بیشتر میپسندین و همون رو بذارین روی قالبتون ...

هیچ مرورگری با فونت tahoma مشکلی نداره ! اما خب ظاهر زیبایی نداره ...
اگه براتون ظاهر فونت مهم نیست فونت پیش فرض قالبتون رو tahoma بذارین که خیالتون راحت باشه برای همه درست نمایش داده میشه ...
آموزش تغییر فونت قالبتون به tahoma در عکس زیر :
۱ - تغییر فونت قالب به tahoma
۲ - تغییر اندازه فونت
اندازه فونت رو تغییر بدین و رو هر کدوم که از نظرتون بهتره بذارین !
البته اینم بگم که استاندارد اندازه فونت 11px , tahoma هست ... یعنی font-size: 11px;
ولی من که میگم استانداردی وجود نداره ! چون اگه بذارین رویِ ۱۱ تو صفحه گوشی فوق العاده ریز دیده میشه !

اگه خواستین از فونت های دیگه استفاده کنین باید سه فایل با فرمت های eot , woff, ttf از اون فونت رو دانلود کنین و تو صندوق بیانتون آپلود کنین و اون بالا جایگزین لینک هایی که برای همین فونت دادم من بکنین و اسم فونت رو هم به فونتی که گذاشتین تغییر بدین ...

body {
font-size: 11px;
}
* {
font-family: Tahoma, Verdana, "Times New Roman", serif;
}
چه خوب :)
یادم میمونه با سیستم رفتم تغییرش بدم ..
برا دانلود با اون فرمتا مورد خاصی نیست؟
ینی فرمتاش پیدا میشه راحت؟
آره راحت پیدا میشه ...
سرچ کنین " فونت وب " ...
هر سه فرمتش رو تو صندوق بیانتون آپلود کنین و لینک هارو تو کد های سی اس اس جای مناسب قرار بدین ...
:)
آها راستی
این نوشته ی " نظرات " که بالای کامنتای وبتون هست؟
سایز یه پرانتزش با اون یکی متفاوته :)
اینم همون قضیه هر کی یه جور میبینه ی :)
الان برا من درست نشون میده :)
Mofido mokhtasar mamnon!😊
:)
خواهش میکنم :)
ممنون :)
خواهش :)
متشکر :)
خواهش :)
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
متشکر:)
خواهش :)
سلام. ببخشید من چطور می تونم عنوان وبلاگمو هم بزرگتر کنم هم ببرم بالاتر یا گوشه؟
http://greenboat.blog.ir/
ممنون میشم راهنماییم کنین :)
به به چقد قشنگ شده :)

داخل کد های css ...
header-top
تو کد هاش این عدد هارو تغییر بدین ...

.header-top {
height: 300px;
padding-top: 100px;
}
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۷:۵۷ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
:)
:)
سلام ممنون بابت راهنمایی. من این تغییراتو دادم . عنوان بالاتر رفت ولی سایزش بزرگ نشد. شرمنده میشه در این مورد هم راهنماییم کنین؟ خیلی ممنون
تو کد های CSS این کد رو پیدا کنین و حذفش کنین ...
* {
font-size: 16px;
}
حالا این کد رو اضافه کنین :
body {
font-size: 16px;
}
ممنون آقا عرفان حل شد دستتون درد نکنه :)
خواهش میکنم :)
سلام دوستِ خوبم فکر میکنم یکی از بهترین کارهایی که دوستان میتونن انجام بدن استفاده از سایت هایِ فونت انلاینِ :)
ادرسِ دوتاشو میذارم شاید به دردِ کسی خورد :)
برایِ همه هم یکسان نشون میده
+www.awebfont.ir
+http://fontonline.ir/
خیلی ممنون از معرفی سایت :)
مرسی!
از فونت های استاندارد گوگل استفاده کن، هم رنک سئو رو میبره بالا و هم انعطاف پذیری فونت هاش بالاس :)
آره یکی دیگه ام گفته بود بهم ولی من چیزی پیدا نکردم تو نت !
عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

هر چی بگم کم گفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :O
ممنوووووووووووووون :)
با سلام واقعا مطلبتون عالی بود فقط شرمنده یک سوال :
تو بلاگ بیان و هر وبلاگ دیگه ای یک قسمتی برای انتخاب فونت برای قسمتی از متن هست میتونیم فونت های دلخواهمون رو به اونجا هم وارد کنیم و فقط تکه از اون رو برای مثال به فونت یکان دربیاریم؟
خیلی ممنون ^_^
سلام ممنون ...
شدن که میشه ولی یکم سخته و باید داخل متن مطلب یکم کد بنویسین ...
قسمت font-size رو توی قالب ندیدم ، بعد خودم اومدم تایپش کردم الان درست شد :)

مرسی بخاطر آموزش هات خیییییلی خوبن
سلام ، آقا من برا آرشیوم میخوام منو آبشاری بذارم .
چه کنم؟
آفرین ، پیداس کارت درسته ...
کامل نیست برادرجان
برای من خیلی عجیبه که هنوز از اکسپلورر 6 استفاده میشه :|
سلام. من دقیقن همین کاری که گفتیدو کردم ولی فونت وبلاگم عوض نمیشه! حتی tahoma هم نشد! :/
چیکار باید بکنم:(
عه درست شد... خیلى ممنون:)
سلام :|

یعنی جای خوشحالی داره من به وبتون ناسزا نمی گم :|

کلی چیز میز واسه خوشگل کردن داره اونوخ منه بی سوات نمی تونم حتی یکیشو مثه آدم انجام بدم :|

مخصوصا تغییر فونت :|

عذر می خوام مگه منظورتون از فایلای  eot , woff, ttf همین http://uupload.ir/files/zcqz_capture.png فایل ها نیس؟ 
اگه همیناست بازم منظورتون از لینک، همون لینک دانلودشونه؟ :|
بازم عالیییی
سلام برای بنده میشه تغییراتی انجام بدین?
اعم از فونت و...
سلام ممنون خیلی مفید بود
سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۳ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

سلام

چطور میشه اندازه نوشته عنوان سایت رو بزرگ کرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan