قالب بلاگ بیان

قالب ۳۴


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.5
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS تصویر پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.5
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS تصویر پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.8
ریسپانسیو : هست
:)))))))))))
وییییییییییی اینا خیلی خوبن خیلی
خوبی از خودته :))
قاموسا چی ساختیااا O_o
دمت گرم
عالیه
چاکرم :)
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ممنون که این نواراشو رنگی کردی
سفیدش اصلا جالب نبود (:
مرسی که این قدر قالب های قشنگ میزاریی (:
قربانت :)
فقط این چیه (post_image)  ؟
بود و نبودش چه فرقی داره
اگه از تو تنظیمات پنل فعالش کنی یه قسمت به وقتی که میخوای پست بذاری اضافه میشه که میتونی عکس مطلب بذاری براش و قبل  ادامه مطلب نمایش داده میشه !
مثلا تو پیش نمایش ازش استفاده کردم ...
خب من اون به زودیه رامیخام:-/
نسخه آزمایشیشو میفرستم براتون :)
دمت بوف
:)
ممنون (:
خواهش :)
عالی ان...[استیکر اون که انگشت شست و اشاره ش بهم چسبیده]:))
ممنون :)))
عااالی....دومیه مخصوصا خیلی قشنگه:)
ممنون :)
سلام..
خیلی خوبن ممنون..!
فقط عرضش رو میشه کوچکتر کرد؟ساختار کلیش بهم نمیریزه:)؟
چه عرضی خوبه بنظرتون..
---
سلام
خواهش :)
آره میشه ...
تو کد های سی اس اس #wrp رو که 1024 هست مثلا بذارین 900 ...
بعد منو رو هم که 1024 هست 900 کنین ...
Block-post رو بزنین 650 و left رو هم 220 ...
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۷:۱۴ بهار پاتریکیان D:
اون کامینگ سونه خیلی توجهمو جلب کرده :)))
راستی ، پیشنمایش ندارن دیگه ؟! :(
:)))
یکیش داره :)
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۷:۱۴ بهار پاتریکیان D:
پاتریک بازی از من بوده ، ندیدم ! ببچقید ! :)))
خواهش :)
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۷:۳۷ دریا _ گاه نوشته های من
خوب بود ولی ادامه مطلب جای مناسبی نداشت
ممنون از نظرتون
خیلی قالبا خومشلننننننن مرسی
خواهش میکنم
عالی.همیشه عالی بوده وهست وخواهدبود...به ایده هاوتوانایی هاتون اعتمادکنیدوبازادامه بدید:)
ممنون
پارکینگم داره:)
:))
عالی بود :)
ممنون :)
چقدخوشملن
ممنون
تگ زیرپستهاروفعال کنید:)
فعاله !
سپاس بخاطر قالب جدید
استفاده کردم
خواهش میکنم
فوق العااااااادس:)
ممنون :)
عکس هایی که برای پست ها می ذاریم گاهی کوچیکتر از بخشیه که برای عکسای پست در نظر گرفتید و یه بخشی ازش خالی میمونه.شلخته میشه پستمون.چیکار باید کرد؟
آدرس وبتون رو بذارین که ببینم چه شکلی میشه !
+ کدهارو اصلاح کردم دوباره دانلود کنین جایگزین کنین درست میشه ...
سلام 
چطور میشه عکس هدر رو تغییر داد؟
سلام
این آموزش رو ببینید " کلیک "
عالیییییییی

با سلام...

بنده از قالبی که شما طراحی کردید استفاده میکنم..

دوتا مشکل دارد اولی اینکه جستجو وبلاگ کار نمیکنه...

دوم اینکه طبقه بندی موضوعی هست...وقتی موضوعی رو برای طبقه بندب انتخاب میکنی و اون موضوع زیر مجموعه (زیر دسته ) داره قشنگ دیده نمیشه...اگر موضوع پر رنگ تر یا کلفت تر بود بهتر بود این مشکل رو هم میشه برطرف کرد؟؟؟

ادرس وبلاگم : http://biokade.blog.ir

جمعه ۱۴ مهر ۹۶ , ۱۷:۴۸ پیمان محمدی فرد
سلام خدمت شما،
واقعاً وبلاگ ارزشمند و مفیدی دارید.
از مطالبتون استفاده کردیم و از شما کمال تشکر را داریم.
یک سوال داشتم؛ من از این قالب برای وبلاگم استفاده کردم؛ میخواستم بدونم امکانش هست که رنگ فونت بالای هدر وبلاگ رو تغییر داد؟
اگر این امکان وجود داره میشه آموزش اون رو قرار بدبد.
با تشکر از توجه شما.
اللهم عجل لولیک الفرج.
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۰:۲۳ ثبت لینک بیان kaftaroo
میشه قالب سبزه رو هم ریسانسیو کنید 
 خیلی خوشکله @_@
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۰:۱۲ سایت تفریحی چفچفک

این قالب اولی سبز رنگ سمت راست رو میشه برای بنده ریسپانسیو کنید؟؟؟

مجله اینترنتی چفچفک : http://chefchefak.blog.ir

ورود group64.ir
ورود group64.ir
group64.ir
شنبه ۱۵ آبان ۰۰ , ۱۹:۰۰ محمدجواد ربیعی

چظوری باید کد را کپی کنم. هرکاری می کنم نمی شود

چرا قالب ها دانلود نمیشن؟؟؟

چرا قالب ها دانلود نمیشن؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan