قالب بلاگ بیان

سری سوم قالب های ریسپانسیو

جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۱۷:۱۷ علی محمدرضایی

عالی بودن

چشماتون عالی میبینه ...
خسته نباشید :))
ممنون :)
مثل همیشه قشنگن :)

خسته نباشید :)

مثلِ همیشه قشنگ میبینین :دی
ممنون :)
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۱۷:۲۹ علی محمدرضایی

راستی یه سوال چرا کدای cssش کپی نمیشه

جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۱۷:۳۰ علی محمدرضایی
هیچی مشکل حل شد
:)
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۶ دریا _ گاه نوشته های من
سلام
نمی دونم چرا وب من اکثر این کدها را قبول نمیکنه!
سلام
دقیق طبق آموزش پیش میرین ؟
چخد دوشدلن^_^
چشمات خوشگل میبینه :)
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۲۲:۰۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خسده نباشید (:
ممنونم :)
ینا که فقط رنگ عوض میکنن
خب آره دیگه یه قالب گذاشتم در رنگایِ مختلف !
سلام 
با تشکر فراوان  قالبها عالین!
چشماتون عالی میبینه :)
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۱ خانوم فیروزه ای ※※
عالی
خسته نباشی قالب نویس :)
ممنون :)
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۱۵:۴۵ دریا _ گاه نوشته های من
دیشب دوباره امتحان کردم چند تا از کدها را قبول کرد
ممنون از لطفتون!
خواهش میکنم کاری نکردم ...

سلام میشه قالبهای پس زمینه دارهم درست کنید ینی عکس پس زمینه ش باشه فقط سفید دل آدم رومیزنه

اینجا آموزش تغییر پس زمینه رو گذاشتم
مثه همیشه عالیییییی
عالی میبینین :)
PERFECT (: 
چی بگم عالیه (:
عالی میبینی :)
دوشنبه ۱۶ فروردين ۹۵ , ۱۷:۴۷ مهســـــــــــــا ...

عاغاااااااااااااااااااااااااا عرفاااااااااااااااااااان

من چجوری قالبمو عوض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:(((((

 

میشه بیای وبم بگی ؟

فکنم مشکلت حل شده چون قالبتو عوض کردی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan