قالب بلاگ بیان

قالب ۵۳


پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 800px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

تنظیمات کلی قالب

عرض قالب :

محل قرار گیری ستون ها

ستون پست ها :

ستون مشخصات وبلاگ :

رنگ بندی قالب

رنگ عنوان و رنگ بندی کلی قالب :

رنگ گزینه ها زمانی که موس میره روش :

رنگ پس زمینه قالب :

تصویر پس زمینه قالب :

حالت تصویر پس زمینه قالب :

تنظیمات هدر قالب

رنگ پس زمینه هدر :

تصویر پس زمینه هدر :

حالت تصویر پس زمینه قالب :

ارتفاع هدر :

تنظیمات منو

محل قرار گیری گزینه های منو :

ریسپانسیو :

کد ساختار قالب (HTML)

کد CSS

آموزش تصویری قرار دادن قالب روی وبلاگ " کلیک "

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۷ بهار پاتریکیان D:
نخسته استاد >___<
اتفاقا خسته ام :دی
خیلی عالی:)
ممنون :)
مرسیییییی
خیلی قشنگه ^___^
خواهش میکنم :)
چشماتون قشنگ میبینه ...
خداقوت
ممنون
به این میگن قالب عالیه
خسته نباشی
سلامت باشی
فوق العاده :)
ممنون :)
هر روز بهتر از دیروز :))
هر روز پرو تر از دیروز ( حذف فوتر )
مثل همیشه قشنگ ِِ :))))
ممنون :)
شیک و جالبه!احسنتممم :))
سپاس :)
عالی مث همیشه 

ممنون :دی
خواهش میکنم :)
خیلی قشنگه!!!!

ممنون
آقا اصن خیلی قشنگه ^____^
خدایی رنگ بندی قالبات فوق العادست داش عرفان (:
خسته نباشی (:
سلام، خوشحالم که بعد از مدت ها که به وبلاگت اومدم، پیشرفت خوبی کردی. 
من از این قالب استفاده کردم برای وبلاگ جدیدم:)
عرفان ارزش تو خیلی بالاست.
سپاس
چه خوبه این ...
:-)
سلاااام ... 
خسته نباشید عالی ان ...
من از قالباتون استفاده کردم اشکالی نداره ؟؟
خسته نباشی دستتم درد نکنه
اگه بگم دلم واسه نوشته های وبلاگ گاه نوشتت تنگ شده واقعا دوروغ نگفتم...
سلام ممنون از سایت بینظیرتون
ببخشید میشه اسم سایتتون رو از زیر سایتم بردارم به جاش بنرتون رو بزارم یا تبلیغات متنی؟
تشـــــــــــــــــــــــــــــــــکر
واقعا قالب زیباییست
امکان استفاده در تبیان هم هست؟
سلام واقعا قالب های زیبایی دارید
میشه یک قالب باموضوع دخترونه درست کنید
سپاس بابت زحماتتان
سلام. ممنون بابت طراحی شیک و ساده و زیبای شما
طراحی خوبی انجام میدی موفق و پیروز باشی.
اگه دوست داشتی می تونیم با هم همکاری کنیم.
طراحی وب سایت
چ زشت شده بیان بدون قالب های جدید تو :\
سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۲۰:۳۲ صرفا برای موتورهای جستجوست
دانلود اهنگ و مداحی جدید در ویترین موزیک
سلام ممنون قالب خوبیه
خسته نباشی دلاور
<a href="http://new-song.ir">دانلود آهنگ</a>
سلام عرفان جان.
من از قالب شما برای بلاگم استفاده میکنم. خیلی ممنون برای این قالب زیبا. فقط یک مشکلی که وجود داره نمیدونم چرا سایز عنوان مطالب در موبایل اصلا تغییر نمیکند! 

.post-title h2{ 
font-size: 36px; 
font-family: yekan; 
font-weight: Bold; 
margin: 0; 
padding: 0; 
در این کد css، من سایز فونت رو به 36 تغییر دادم. در دسکتاپ نمایش فونت ها بزرگتر شده است. ولی اگر بلاگ من را در موبایل مشاهده کنید، بسیار بسیار  کوچک هست. و من هر چقدر هم سایز فونت رو بالا میبرم تغییری در نمایش آن در موبایل اتفاق نمی افتد. آیا شما میدونید چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟

ممنون!
چهارشنبه ۸ فروردين ۹۷ , ۱۸:۴۴ مرکز گروه وبلاگ نویسان 12034
سلام
خسته نباشید
من یک کانال تلگرام دارم و می خواهم آیدی شو بزارم.
میشه کد شو بدی خیلی ممنون میشم.
این هم قالب بسیار زیبایی هست ، در عین سادگی ...
سپاسگزار ، استاد عرفان 🌹🌹🌹
به امید موفقیت های بیش تر و قالب های جدید :)
مرسی
مرسی از این کد واقعا بدرد بخوره
وای چه قشنگه قالب
از دست دیگران به کناری گریختم
از دست خویشتن به کجا میتوان گریخت؟
بسیار قالب زیبایی است. با تشکر فراوان
سلام.
بسیارخوب. خدا خیرت بده.
برای رزلاگ استفاده نمیشه حیف
لینک گروه های تلگرام
group64.ir

Thanks alot

09152580763

 

سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۰ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

عرفان جان کجایی خیلی دوستت داریم قالب هات عالی. هستن  

 

آقا دمت گرم خسته نباشی کارت عالیه.

خیلی ممنون.

من این قالب رو استفاده کردم. البته یه تغییراتی هم دادم.

 

چرا قالب هات برای من این شکلی هستننن:((((((

http://apparition.blog.ir/?template=212792

خواهشا جواب بدههه:'(((((

چرا قالب هات برای من این شکلی هستننن:((((((

http://apparition.blog.ir

خواهشا جواب بدههه:'(((((

دستخوش. کاراتو دنبال میکنم و درسته

سلام,

من هروقت میخوام عکس اپلود کنم نمیشه اصلا عکسه توی وبلاگم نشون داده نمیشه. مشکل چیه؟

و دوم اینکه همیشه برای اپلود عکس این جملات میاد

کاربر گرامی به نظر می رسد از صندوق بیان خارج شده اید.
لطفا در ابتدا به مرکز مدیریت صندوق بیان وارد بشوید.
در صورتی که مشکل برطرف نگردید، کوکی های (مربوط به صندوق بیان)
مرورگر خود را حذف نموده و مجددا تلاش نمائید.ضمنا بررسی نمایید که third party cookies در مرورگر شما فعال باشد

من همه کوکی هارو حذف میکنم ولی بازم این میاد منظورم از اینکه میگه به صندوق بیان بریم نمیفهمم

لطفا راهنماییم کنید

......................

عزیز گرامی عرفان 4 سال شده که عمرشو داده به شما

دوشنبه ۱ دی ۹۹ , ۲۱:۲۲ سینا فرامرزیان

سلام خدمت شما.

یه خبر بد می خواستم بهتون بدم

نویسنده این وبلاگ(اقا عرفان)حدود 4 ساله که فوت شده.

شادی روحش صلوات

عالیه. خیلی ممنون از عرفان

ببخشید شما قالبی ندارین که تگ post image هم داشتع باشع؟

 

همه قالب هاتون محشرت ولی این تگ لعنتی رو اگر داشته باشن کار نه تنها من بلکه خیلیا راه میوفته لطفا این تگم اضافه کنید بهشون:(

خیلی ممنون:(♡

سلام ..چرا قالبهاتون برای بلاگفا کد نداره؟! خیلی قشنگن .. :(

ساده قشنگ سبک

دیگه آدم چی میخواد

همه این کامنت رو بخونید

من عرفان رو نمی‌شناختم و هنوز هم نمی‌شناسم من ۱۳ سال سن بیشتر ندارم و از ۱۱ سالگی طراحی سایت و وبلاگ نویسی رو شروع کردم که با وبلاگ اقا عرفان اشنا شدم و کمک زیادی به من کرد و الان که دارم میبینم چقدر محبوب قلب ها شده و رفقاش دارن خودشونو میکشن برای اینکه یه خبری یه چیزی از ایشون بگیرن من باید بهتون خبر بدم که...

طراح دوست داشتنی اقا عرفان نزدیک به ۴ سال هست که از پیشمون رفته...

متاسفم که این خبر بد رو به شما دادم...

ولی من راه عرفان رو ادامه میدم مطمئن باشید به زودی با قالب هام و ابزار هام میام پیشتون پس به یاد عرفان...

سلام

بی نهایت ممنون

خیلییییییییی زیباست تمام قالب هاتون

مونده بودم کدوم انتخاب کنم چون همشون خیلیییییییییییییییی عالین، خیلی ممنون

سلام کسی میتونه کمک کنه چرا نمیتونم سخت کد میزنم چیزی دریافت نمیکنم

چرا وقتی میزنیم ساخت کد...کد نمیده؟

واقعا قالب خوبیه ممنون از شما

مدیر وب سایت ورقه:

خدا رحمتت کنه

http://varaghe.com

عالیه.

کاش این خبر شایعه باشه :(

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۱۷ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

عالی خسته نباشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan