قالب بلاگ بیان

درج متن روی قالب هنگام غیر فعال کردن وبلاگ

متن :

کد ساختار قالب (HTML)

 

طریقه استفاده از کد : قالب > انتخاب قالب جدید > ایجاد یک قالب جدید > کد رو در اینجا قرار بدین و یک نام برای قالب انتخاب کنید > ذخیره

 

+ خودمم دوست ندارم وبلاگی بسته بشه ولی این کد رو زیاد تا حالا درخواست کردن منم سخت بود تک تک برای هر کی میپرسه آموزش بدم ...
ممنون از شما مهندس....... 
خواهش میکنم
این چقدر خوبه *____*
کدشو ساختمممممم :)))))
فقط نمیشه پیست کرد با تبلت ..
چرا اتفاقا کدای جدیدی که اینطوری میذارم هم با تبلت میشه گذاشت هم با گوشی :)
امتحان کردم ولی ، الان اینجا میسازم ، کپی میکنم ، بعد میرم تو ایجاد قالب جدید نمیشه پیستش کرد :)))
آخه من خودم با گوشی امتحان کردم شد ! با تبلتم باید بشه ها :/
مرسی
امیدوارم هیچوقت فکر استفاده ازین کد به ذهنم نیاد
منظورم بسته شدن وبمه
بهرحال مرسییی ^_^
خواهش میکنم :)
متشکر از شما :)
خواهش میکنم :)
همین هم عالیه
ممنون
چجوری میشه صاحب یه وبلاگ که گذاشته رفته و از این جمله های دل بسوزونک هم گذاشته گیر آورد یه دل سیر زد برش گردوند سر زندگیش؟؟؟
به همچین کدی هنوز دست پیدا نکردم :دی
عالی بود-موفق باشی
تشکر
خیلی خوبه! دست شما نَدرد :)))
خوبی از خودتونه :)
مرسیییییییییییییییییی
خواهش
دستتون درد نکنه...خیلیَم عالی
خواهش میکنم
بعد مطالب وبلاگ میمونه ؟
دوباره میشه برگردیم بنویسیم ؟
چجوری میشه که بعدا دوباره برگردیم به حالت سابق؟ ینی دوباره فعال کنیم وبلاگ رو؟

سپاس و اشکر فراوان

ممنون عرفان جان!

سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۴ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

دم شما گرم حتما استفاده میکنم

ترک تریاک و متادون

ممنونم

یه مدتی تشنج کرده بودم وبم رو بستم

خیلی ممنون

شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۰۱:۴۱ بـانـوی بــرفی

نمیشه به جای متن عکس بذاریم

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۱۴:۲۶ 🦄🌈pashmak solati 🍭🍓

میشه بگید چجوری میتونیم عکص بزاریم ب جای نوشته؟!

ای بابا ... چرا من نمیتونم استفاده کنم؟

يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۰:۱۸ 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄(لازانیا بدون قارچ با سس رایگان:\ )

لی سومان اوشولو لیلیلییللگنخلخهاهبدخبتهدل

سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۱۹:۱۸ 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎 من رو درسا کراشم 😐(ج ح بید)

وبت خراب شده :|

عه کاترین‌دخترم

چرا نمیتونم ازش استفاده کنم؟ 

روی هر کدوم از گزینه ها که کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیفته :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan