قالب بلاگ بیان

قالب ۵۲


پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 800px
نسخه : 1.4
ریسپانسیو : هست

تنظیمات کلی قالب

عرض قالب :

محل قرار گیری ستون ها

ستون پست ها :

ستون مشخصات وبلاگ :

رنگ بندی قالب

رنگ پس زمینه عنوان پست ها و عنوان باکس های سمت چپ :

رنگ گزینه ها زمانی که موس میره روش :

رنگ پس زمینه قالب :

تصویر پس زمینه قالب :

حالت تصویر پس زمینه قالب :

تنظیمات هدر قالب

رنگ پس زمینه هدر :

تصویر پس زمینه هدر :

حالت تصویر پس زمینه قالب :

رنگ عنوان هدر :

رنگ توضیح مختصر وبلاگ :

ارتفاع هدر :

تنظیمات منو

محل قرار گیری گزینه های منو :

ریسپانسیو :

کد ساختار قالب (HTML)

کد CSS

آموزش تصویری قرار دادن قالب روی وبلاگ " کلیک "

واقعا خسته نباشی:)
ممنون :)
خیلی قشنگه :)
قالب های مخصوص پسرا هم بزار لطفا
ممنون
تشکر ...
همین رنگش آبی بشه و هدرم یک عکس دیگه بذارین پسرونه میشه :)
هدرعالى♥کلاعالى★
سپاس
بابا خیلی خوبببببهههه :) دمت گرم ❤👑 
فدات
خیلی قشنگه
دستتون درد نکنه
تشکر
خواهش میکنم
سلام
قالب هاتون خیلی خوبن
اگ بخوایم همین قالب فلت تر بشه یعنی عرضش بیشتر باشه عرض قالب رو زیاد کنیم فرم کلی و هماهنگیش از بین نمیره؟ منظورم اینه شاید با عرض بیشتر از 800 زیبایی الان رو نداشته باشه
سلام
ممنون لطف دارین
نه هیچ مشکلی پیش نمیاد و شما هر عرضی که بدین باهاش سازگاری داره ...
مرسیییی
عالیه
خسته نباشید ^___^
ممنون
سلامت باشی :)
خیلی خوبه، یعنی عالیه.
تشکر
این خیـــــــــلی خوشگل و دخترونه س! احسنت!عالیست :)))
خسته نباشید :)
چشماتون خوشگل میبینه :)
ممنون سلامت باشید :)
به به :)) چه نازه :))))
حیف که پسرونه نیست :(( حالا هدر پسرونه ی خوشگل از کجا بیارم ؟! :/
ممنون :)
این خوبه ؟ " کلیک "
ما بیانی ها خیلی خوشبختیم (: این همه لطف، نو آوری. مرسی واقعا و خسته نباشید.
ممنون
خواهش میکنم :)
خیلی نازه :)
ممنون :)
چه خوشگله!
تشکر
دیدم مرسی
خواهش میکنم
وای پسر :)) عالی شد :)))
ارتفاع هدر رو هم بیشتر کنی فکنم بهتر بشه :)
من اینو میخواهم 
گرررریه گررریه 
از قالب 50 به بعد رو کداش رو با گوشی ام میشه قرار داد ..
این قالبتون عالی بود
استفاده کردیم
ممنون
راستی تنظیمات فونت و اینام بذارید توی قالباتون تا ساده تر شخصی سازی بشن
کلا عالیه کارتون
من منتظر خیلی تغییرات بهتریم هستم که نشانه پیشرفتتونه
اتفاقا اول گذاشته بودم بعد برداشتم دیدم خیلی شلوع شده !
احتمالا تو قسمت تنظیمات بیشتر میذارم که زیادی شلوغ و گیج کننده نشه ...
سپاس ...
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگه (:
خسته نبااشی داداش عرفان (:
ابزارم که فوق الغادست ^__________^
عاشق اون شکل تیتر مطالبم (:
ببخشید من (باز هم :دی) یه سوال دارم؛
چطور می تونم تعداد بازدیدهای هر پست رو به این قالب اضافه کنم؟
فوق العاده ست :)))
نیستی یا هستی ؟:/
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۴:۱۰ خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
عالیه کارتون عااالیییییی
man har kar mikonam nemitoonam ghalebamo avaz konam azina bezaram.bayad chikar konam?
یک دنیا سپاس گزارم
قالب واقعا زیبا بود
تشکر
سلام.
خیلی زیباست. متشکرم.
یعنی عالی آفرین خیلی عالیه وبلاگ من با همین قالب هست افرین👏👏

ilovemusicnew.blog.ir 
آفرین آفرین عالیه👌👌👏👏

به وبلاگ من هم سر بزنید👇

ilovemusicnew.blog.ir
چرا ستون هاش پایینه من میخواستم در گوشه ی وبلاگ باشه
محششصصصره این 
ولی چرا برا منه بدبخت نمیاره و میزنه تایید نمیشه چون عنوان بلاگفا توش نیستتتتت😢😢😢😢
سلام خسته نباشید. امکانش هست اون کادر تیره دوره عنوان حذف بشه؟
من استفاده کردم. واقعاً بعد از کلی گشتن به این قالب فوق العاده رسیدم
ممنون
چطور میشه فوت عنوان مطالب و خود نوشته ها را بزرگتر کرد؟
واقعا عالی و قشنگه . 
دمت گرم
خوشم اومد تبدیلش کردم وردپرس
قالب سه ستونه هم بذارید
قالب فوتبالی هم بذارین لطفا. ممنون بابت کارهای عالی تون
شعر عاشقانه فروغ 
شعر عاشقانه غمگین 
شعر عاشقانه نو 
شعر عاشقانه حافظ
چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۲:۱۸ دانلود موبوگرام
وبلاگی خوبیه
این قالب رو خیلی دوست دارم
سلام وعرض ادب
قالب های واکنش گرا ساخت حضرتعالی را وقتی با سایت تست میزان واکنش گرا بودن  تست می کنم این پیام خطا رو میده واون لود نمیکنه
X-Frame Options set to Same Origin or Deny
خدا خیرتون بده
کمک شایانی به وب نویس ها میکنید ممنون
با سلام اگه ممکن هست قالب همین وبلاگ رو هم قرار بدید

(میدونم خیلی پر روییه)
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۲۲:۰۸ سئو خصوصی اموزش
اموزش های سئو خصوصی میزفا رو از دست ندید، اموزش های به روز و کاربری پروژه محور
سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ , ۱۶:۴۵ علیرضا مجدی زاده
چرا وقتی میزنم روی ساخت کد عمل نمیکنه؟
واقعا عالی هستی
بی نطیری .....................
ایول 
دوشنبه ۷ آبان ۹۷ , ۲۱:۴۶ حمیدرضا آیین زاده شبستان
سلام داداش عرفان
 چطور میتونم قالبو سه ستونه کنم؟
لطفا راهنماییم کن ، خیلی نیاز دارم به سه ستونه بودن قالب
عالیه خوش اومد
حقیقتا بسیار قالب زییایی است.
شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ , ۲۰:۲۷ طراحی اپلیکیشن
عالیع
لینک گروه های تلگرام
group64.ir

من برای بلاگم از این قالب استفاده کردم و خیلی عالی هست

سلام.

خسته نباشید من از این قالب استفاده کردم و خیلی راضیم واقعا ممنونم

فقط یک مشکل دارم، وقتی وبلاگ رو توی گوشی دیدم متوجه شدم تصویر کوچتر شده تا تو مطلب جا بگیره که خیلی خوبه اما نسبت تناسبِ طول و عرض تصویر بهم خورده یعنی تصویر از نظر width کوچیک شده ولی از نظر height کوچک نشده و به خاطر همین تصویر و نگاه کلی وبلاگ زیبایی خودشو از دست داده

میخواستم درخواست کنم که اگر میشه کدی چیزی بهم بدید تا جایگزین قسمتی از کد ها بکنم تا نسبت تصویر موقع کوچک شدن بهم نخوره.

خیلی ممنونت میشم اگر این کارو بکنی چند وقته دارم کد هارو برسی میکنم ولی چون کاملا بلد نیستم نمیتونم درستش کنم

سلام ، ممنون بابت این قالب عالی 

خیلی خوب بود 

خیلی ممنون

 

سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۴ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

میشه قالب برا فیلم بزارین؟

اینم وبلاگ هامه

راهنما و ترفند های ایرانسل و همراه اول

و وبلاگ دومم:

فروشگاه حجاب نیک

 

و وب سایتم

 

نت داکیومنت

 حسابی خودمو مشغول اینا کردم

عالی بوود مررسی

دستت درد نکنه.دادش خیلی کارت درسته. مرحیا داری

شنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۶:۱۳ شاد برای کامپیوتر

عالی

دمت گرم خود بیان هم این قابلیت ها رو نداره    عالییی

با سلام دستت درد نکنه

چرا فایل های صوتی را نشون نمیده؟ با تشکر

سلام واقعا قشنگه اما چطوری میشه فونت قالب رو عوض کرد

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ , ۱۹:۰۸ 𝕳𝖔𝖘𝖘𝖊𝖎𝖓 𝕾𝕱𝕲

من تازه قالبو رو وبم پیاده کردم با اندکی تغییر عالی بود مرصیツ

قالبای بلاگفا رو تبدیل نمیکنید ؟ 

سلام چرا هیچ کدی در قسمت html و css نیست

چرا ستون سمت چپ نداره

سلام و ارادت
ممنون  از زحمات شما
ببخشید این قالب فقط 10 تا کلمه کلیدی را نشان می دهد ؟

سلام اقا عرفان برای اینکه مطالب وبلاگ سر ریز نکنن باید چه کدی رو در قالب وبلاگ قرار بدم

ببخشید یه سوال .

چه طوری روی وبلاگمون بزاریمشون ؟

آخه من بلد نیستم.

ببخشید کد قالب رو کجا پیدا کنم ؟

این قالبتونو از همش بیشتر دوس دارم...ممنونم....البته کلی تغییر توش دادم...

وااای

تنکیو

خیلی زیبا میباشد

کاربردی

عاشقشم

چوکاهه

میانه که داخلش تغییری دادم

چوک سا او

ممنونممممممم

اونم خیلی زیاد

چطوری میشه ی تصویر دیگه جای این تصویر گذاشت؟

سلام میشه برام یک قالب مخصوص درست کنین؟

میخوام مخصوص کتابخانه ها باشع

سه شنبه ۹ دی ۹۹ , ۱۰:۱۲ محمد مهدی حاجی زاده

سلام

خیلی قالب عالییه

شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۱۵:۱۶ محمد حسان نادری

سلام

این قالب عالی بود

ولی یک مشکل داره

نمی تونم در وبلاگم موزیک بگذارم

چه جوری درستش کنم؟

سلام

عکس هدر رو نمیتونم بذارم 

نه میتونم هدر رو درست کنم نه عکس پس زمینه رو .

نمیدونم مشکل کجاست اصلا

لینک عکسی که میخوام بذارم مشکل داره انگار

میشه به زبان خیییلی ساده توضیح بدید

کجایی مرد؟

دلم تنگته...

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۶ فروشگاه اینترنتی آریامون

سلام 

🥺با گوشی نمیشه کد رو دید؟ 

من هیچ کدی نمیبینم تا بتونم کپی کنم🤦‍♀️😢

من ساخت کد رو میزنم ولی کد درست نمیشه

برای هر کی کد مختلف میاورد؟

 

اگر نه میشه کد رو بنویسی من کپی کنم بذارم رو وبم

 

اخه هر کاری میکنم نمیتونم کد رو بسازم :(((((

سلام مدیر عزیز

جهت بررسی دقیق آمار وبلاگ خود میتوانید از سایت "آماریاب" استفاده نمایید

بررسی هوشمند, دقیق و بروز

# امکانات آماریاب :

مشاهده افراد انلاین وبلاگ
مشاهده آمار روزهای گذشته
مشاهده لینک های پر بیننده
مشاهده سیستم عامل و منطقه جغرافیایی کاربران و...
که با عضویت رایگان میتوانید مشاهده کنید

https://amaryab.com

چرا کد ساخته نمیشه؟

کد رو بهم نمیده

دوستان اگه کسی کدش رو داره بده ممنون میشم 

سلام من تازه بلاگ زدم میخوام تصویر هدرم رو عوض کنم نمیشه تصویری که خودتون رو هدر گذاشتید رفته اما تصویر من تو هدر نمیره لطفا بم بگید چیکار کنم

آموزش هاتون رو دنبال کردم اما فقط تصویر هدر خودتون رفت میشه لینک تصویر رو اینجا بذارم خودتون برام انجام بدید بتون همه ی اطلاعات بلاگم رو میدم لطفا

سه شنبه ۵ مرداد ۰۰ , ۱۶:۴۸ ๛🅢︎𝙰𝕙𝙰𝕣✦ ‌‌‌‌‌‌‌

کد برام ساخته نمیشه چرا

چرا اینجوری شده قالبات عرفان؟ :( نمیشه از اونجا یه کاری کنی؟... :(

انیوببخشید من نمیتونم کدبسازم

چطوری دان کنم

قالب خیلی خوبیه ممنون

چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۸:۵۰ اکانت دوم نیلی :|

کد کار نمیکنه کسی ندارش؟

ادمین وب خودکشی کرده ...

نمیتونن بهتون جواب بدن

@سیترا

جر من ک چشمم اب نمیخوره XD

یه قالب خوب و جذاب  برای یاد شهیدان می خوام. 

البته می‌دونم که نیستی خودت .‌‌اما گفتم شاید دوستان دیگه نظر بدن  

باید چکار کنم که کد ها بیان تا کپیشون کنم ؟!

سلام 

ببخشید من هر کاری می کنم نمی تونم کد قالب بردارم می شه رسیدگی کنیید یا بگید چه جوری درست می شه ممنون

داداش چرا کد قالب نمیاد همش میزنم هیچی نمیاره

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۱۹ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

خوبیش اینه که کامنت هات باز مونده میشه واسه بک لینک  وبلاگ‌  استفاده کرد، مگه نه؟ ;)

جمعه ۲۱ مرداد ۰۱ , ۰۳:۴۰ کلینیک کاشت مو

آفرین دست مریزاد

کد ساختارنیست من کپی کنم

چرا کد ساختار نداره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan