قالب بلاگ بیان

ابزار شخصی سازی لینک ها

تصویر پروفایل کاربر :

لینک وبلاگ :

متن لینک :

 

+ طریقه بدست آووردن لینک تصویر پروفایل وبلاگ هایی که دنبال میکنید :
به قسمت ارتباط > وبلاگ هایی که دنبال می‌کنم برید و روی تصویر پروفایل کاربر راست کلیک کنید بعد گزینه copy image address کلیک کنید " تصویر "
+ کد بدست اومده رو در بین کدهای ستون سمت چپ قالبتون در قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی قرار بدین ( مثلا بعد از قسمت توضیح وبلاگ )
+لینک اول مثال هست و میتونین حذف کنین و لینک دلخواهتون رو قرار بدین ...
+ نمونه ساخته شده با این ابزار
+ طریقه قرار دادن داخل باکس جداگانه مانند تصویر بالا :
اول یکی از باکس های سمت چپ رو در قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی پیدا کنید و تمام کدش رو کپی کنید و زیر خودش قرار بدین تا یه باکس عین خودش ایجاد بشه ، مثلا من باکس خلاصه آمار وبلاگ رو کپی کردم ... بعد قسمت هایی که داخل تصویر مشخص شده رو حذف کنید " کلیک "
حالا برای باکس هر عنوانی که میخواین بذارین جایگزین خلاصه آمار کنید ( کادر قرمز داخل تصویر ) و کد رو داخل کادر آبی که در تصویر مشخص شده قرار بدین " کلیک "
عااااااااالی مرسی
خواهش
خیلیم عالی :)
ولی خب اگه اینکارو کنیم شکل لینکا چطوری میشه؟ دمو ندارید؟
یه نمونه به آخر پست اضافه کردم :)
وای این خیلی خوبه مرسی
خواهش میکنم
عالیییییییییییییییییییههههههههه
ممنوووووووون
اووووو بالاخره شد 😈😇😇😍😍😍👍✌✌ :))))))))
آره ^_^
ای کاش زیر متن لینک میشد توضیحات کوتاه هم نوشت
اگه تونستم کدشو طوری بنویسم که اضافه کردنش اختیاری باشه اضافه میکنم ، ممنون از پیشنهاد خوبتون ...
درود بر شما ......

خیلی عالی بود.......... 

ممنون از زحمات شما .
تشکر
خواهش میکنم
چقدرر خوبه با گوشی سختمه یادم باشه با لپ رفتم پیادش کنم

مرسیییی از شما:-) 
خوبی از خودتونه :)
خواهش میکنم ^_^
عالیه :)
ممنون
خواهش میکنم :)
عالی بود مثل همیشه
یه سوال چجوری میشه واسش یه باکس ساخت، مثل همین عکسی که گذاشتید. کلی امتحان کردم قالبم کلا خراب شد 😄 مجبور شدم دوباره قالبمو درست کنم 
الان به پست اضافه میکنم آموزش تصویریش رو :)
خیلی مرسی :)
خواهش میکنم :)
هورااا! من موفق شدم :))))))))))
خیـــــــــــــلی ممنون آقا عرفان ^__^
چقد خوب شده :)
خواهش میکنم :)
اوهوم ^_^

ولی دیشب داستانی داشتم برا این قضیه!!!یه بار همه ی لینکا رو منظم و به ترتیب و با کلی وسواس وارد کردم فقط دو تا لینک مونده بود کلیک راست کردم برا کپی پیست یهو دستم خورد به back رفت صفحه قبل و همش پرید :| ینی دلم می خواست ماوس رو بکوبم تو دیوار :| دوباره از اول شروع کردم منتهی هرکی به هرکی...همه رو قاطی پاتی گذاشتم :/

:)
آره وقتی لینکا زیاد باشه خیلی سخت میشه :)
آره...
ولی خب اونایی که دنبال می کنم بیشتر از لینکامن..اینایی که تو لینکن مهم تریناشن :)
البته به نظرم وقتی امکان دنبال کردن هست لینک چندان نیاز نیست...فقط محض اینکه جلو چشم آدم باشه خوبه :)
حق با شماست :)
عههه اونجا ماهو ماهیه منه :))))
چقدر باحال ^_^
 من که دیگه ازین کدا میترسم :|
بلد نیستم میرم میزنم قالبمو خراب میکنم
خخخخخ
آره :)
خب میتونین یه قالب جدید ایجاد کنین روی اون امتحان کنین :)
خیلیییییییییییییییییی باحاله (:
خیلی کارای دیگم میشه باش کرد (:
مگه داریم از ابزارای داش عرفانم بهتر ^_______^
خسته نباشی (:
واقعا بسیار مخ و خلاق تشریف داری
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۰۴:۱۹ سید ابوالفضل ساقی
سلام
برای قالب های پیش فرض بلاگ هم جواب میده؟؟؟
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۰ سید ابوالفضل ساقی
وقتی تنظیمات بیشتر رو تغییر میدی توی کدها تغییرات اعمال نمیشه و تفاوت ایجاد نمیشه
اصلاح بفرمایید
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۶ سید ابوالفضل ساقی
بعبارت دیگه بعد از اینکه لینک هارو وارد کردی تغییر اعمال نمیشه ،لزوما باید قبل از وارد کردن لینک ها تنظیمات بیشتر رو تعیین کنی
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۱ سید ابوالفضل ساقی
طبق فرمایش شما اون بخش های اول و آخری که فرموده بودید از جعبه ی آمار کپی کنم رو کپی کردم و به اول و آخرش کد چسبوندم ، جعبه لینک درست شد اما ، جعبه آمار ناپدید شد
وقتی کدهای کپی شده رو از اول و آخر جعبه لینک ها حذف کردم دوباره آمار گیر پدیدار شد ...
چه کنم مهندس؟ به دادمان برس که هیچ از این ها سر در نمیارم
دم شما گرم :)

به کار آمد :)
عالی بود احسنت به ذهن خلاقتون
سلام می خواستم تعداد نمایش زیر هر پست نمایش داده بشود.
راهنمایی می فرمایید
ممنون
آیا امکان نمایش تعداد بازدید روزانه بعضی از پست های دلخواه وجود دارد؟
سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۱ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۱۹:۴۴ احمدرضا مرادی وستگانی

بهترین وبلاگ مطالب درسی و انشا های دبیرستان

وبلاگ فلش بوک :

FlashBook.blog.ir

==================================================

سلام چرا من هرکدوم از این کدهارو میسازم و تو تنظیمات وارد میکنم مینویسه کد وارد شده صحیح نمیباشد؟!

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۴ فروشگاه اینترنتی آریامون

Process price payment make money

خیلی خوب بود متل همیشه

 

هرچی تعریف کنم بازم کمه :)

سلام درود بر شما

امروز مقاله ای دیدم در خصوص کوه بیستون و برام خیلی جالب بود داستان این کوه و سرگذشت فرهاد و شیرین. همونطور که میدونید کوه بیستون کرمانشاه نمادی از عشق و امید، کوهی که در مقابل فرهاد زانو زد تا فرهاد تیشه بر سنگ‌های مستحکم این کوه خوش قد و قامت بزند و در آخر عشق نافرجام شیرین و فرهاد، خود را از کوه پایین بیاندازد تا افسانه را تکمیل کند.

کوه بیستون کجاست؟ افسانه شیرین و فرهاد کجا به پایان رسید؟ خسرو پرویز چگونه توانست رقم زننده این افسانه شود؟ با نشاط آوران همراه باشید تا رازهایی را از دل کوه بیستون بیرون بکشیم. رازهایی به قدمت زندگی از زمان دیرینه سنگیان تا عشق‌هایی که امروزه بر بلندای بیستون می‌نگرند و خود را شیرین و فرهاد نوین می‌دانند.

من همسرم را به شدت دوست دارم اما.......نیازانسانی شوخی بردار نیست...ساکن شیراز ۹۱۷۷۰۶۸۶۰۱

من همسرم را به شدت دوست دارم اما.......نیازانسانی شوخی بردار نیست...ساکن شیراز ۹۱۷۷۰۶۸۶۰۱  هنوز جوان سالم وبحمدالله سرحال.اهل اخلاق معتدقد به انسانیت ووجود خدوند متعال...از کلاه برداری وسو استفاده از انسانها متنفرم....

چهارشنبه ۲ آذر ۰۱ , ۰۱:۰۱ دارالترجمه رسمی

ممنون از خدمات کاربردی شما.

سلام به همه 

من این چند روزه خیلی در مورد انتخاب و خرید سنگ تراورتن بررسی کردم و بنظرم خیلی راحته که تو این سایت بیاین و خرید و فروش انجام بدین. 

برای خودم و تجربه ای که دارم جالب بود. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan