قالب بلاگ بیان

قالب ۵۰


پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1200px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

رنگ بندی قالب (رنگ عنوان پست ها ، رنگ دکمه دنبال کردن وبلاگ و ...)

در حالت عادی :

وقتی موس میره روی گزینه ها :

تصویر هدر داشته باشد ؟

لینک تصاویر هدر : (حتما باید در اندازه ۱۵۰ در ۱۵۰ پیکسل باشند برای تغییر سایز آنلاین تصاویر به این لینک مراجعه کنید) کلیک

لینک تصویر اول

لینک تصویر دوم

لینک تصویر سوم

لینک تصویر چهارم

لینک تصویر پنجم

حالت تصاویر هدر :

محل قرار گیری گزینه های منو :

محل قرار گیری ستون پست ها :

محل قرار گیری ستون مشخصات وبلاگ :

عنوان های ستون مشخصات وبلاگ :

آمار وبلاگ

موضوعات :

آخرین نظرات :

آخرین مطالب :

آرشیو مطالب :

نویسندگان :

کلمات کلیدی :

پیام‌های‌ کوتاه :

محبوب ترین مطالب :

پربیننده ترین مطالب :

مطالب پر بحث تر :

پیوندها :

پیوندهای روزانه :

متن مشخصات پست :

متن لینک نظرات پست :

متن رای دهی به پست :

کد ساختار قالب (HTML)

کد CSS

آموزش تصویری قرار دادن قالب روی وبلاگ " کلیک "

خیلی همه چی حرفه ای هست..... افرین
تشکر
خیلیم خوب :)
ممنون :)
عالیه ...واقعا ممنون :)
خواهش میکنم :)
 قشنگ it's
تشکر
خیلی خوبه متشکر از شما

خواهش میکنم
واااای هانیه شالباف دوست جونم کجایی تو؟
یعنی قالب های آقای عرفان ما رو به هم رسوند :))))
:)
خیلییی خوبههه...
ممنون
جمعه ۸ مرداد ۹۵ , ۱۶:۳۱ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
اخرینپستمو بخون
:))))))))))))
وییییییییییییی بر من
:)
ویییییییی بر تو
من هی باید قالب عوض کنم :|
یکی از یکی بهتر :)
ممنونم :)
بی نهایت ممنون :)
خواهش میکنم :)
خیلی قالب قشنگ و عالی ای هست
اینکه به این راحتی هم قابل شخصی سازی هست بهترش کرده :)

خیلی ممنون
خواهش میکنم
چه ملیح :)
:)
تو استثنایی هستی ..!
بدون شک !!
:)
خیلی قشنگِ :)
ممنون :)
جمعه ۸ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۳ علی رحمانی پور
خیلی عالی شد
احسنت
این نسبتا نزدیک به سلیقه منه
آقا عرفان همه قالب هاتونو تست کردم
برای صفحات مستقل منو مثل تماس با من قسمت کامنت هاش عکسی برای نویسنده تعریف نکردین ، به نظر من عکس داشته باشه بهتره
حالا خدایی موندم کدوم قالبتونو بندازم
مدام دارم قالب عوض می کنم

ممنون
حق با شماست این مشکل تو همه قالب هام هست و دلیلش اینه که صفحات به صورت پست نیست برای همین نمیشه کدی نوشت که تصویر نویسنده اون صفحه رو قرار بده ...
برای همین در بیشتر قالب ها نوشتم پاسخ به جای اینکه پشتش تصویر پروفایل مدیر وبلاگ بیاد ...
بعضی قالب ها ام فراموش کردم همون پاسخ رو بنویسم ...
+ خواهش میکنم ...
جمعه ۸ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۶ گمـــــــشده :)
من این قالبو خیلی دوست دارم ولی نمی دونم کدشو چطور دانلود کنم؟

تنظیمات دلخواهتون رو انتخاب کنید بعد روی ساخت کد کلیک کنین ...
کد ساختار قالب (HTML) و کد CSS رو بهتون نشون میده ...
این دو کد تفاوتی با زمانی که فایل کد قالب هارو قرار میدم نداره و اینبار راحت تره نیازی به دانلود کد ها نیست از همینجا میتونین کپی کنین و هر کدوم رو در قسمت خودش قرار بدین ...
جمعه ۸ مرداد ۹۵ , ۲۰:۵۸ گمـــــــشده :)
ممنونم بابت جواب. لطف کردین.
^_^
خواهش میکنم :)
اینکه یه قالب رو از حالت ریسپانسیو خارج کنیم کار سختیه؟ خودم میتونم انجامش بدم؟
نه سخت نیست آره میتونین ...
خیلی خوشکلهههههههههههههه ^_________^
اصن عاشقش شدم ^_________^
اینم رفت تو لیست مورد علاقه هام (:
خسته نباشی داداش
این ادیتو از این قالب ساختم ^___________^
http://temp2.blog.ir/
چطوره عایا؟
میشه برا دانلود بزاریش عایا ؟ (:
ممنون سلامت باشی :)
خوبه ...
نه شرمنده ...
چطور میشه انجامش داد؟ میشه راهنماییم کنید؟
داخل کدهای اچ تی ام ال یه خط کد هست که با meta content شروع شده همون اوایلش هست ...
اون خط کد رو حذف کنید ...
بعد داخل کد های CSS یه قسمت هست آخرای کدا که با @media شروع شده اون کدهارو هم حذف کنید ...
میشه خودم برا دانلود بزارم عایا ؟
آره بزار
ممنونم زیاد :)
خواهش میکنم :)
خیلی خفن شده عالیه!
ممنون از شما :)
خفنیت از خودتونه :)
خواهش میکنم ...
چقدر قشنگه این ^_____^
فکرامو بکنم ببینم این قالب الان مو عوض کنم همینو بزارم یانه :/
چشمات قشنگ میبینه ^_^
باشه فکراتو بکن :/
سلام.اقاعرفان.میتونیدقسمت هدرکه به شکل دایره تصویرمیذارن بجاى دایره ، قلب بشه؟هم براى این قالب هم براى قالبى که براى خودم گذاشتم؟میشه قلبش کرد؟
اگه بشه ام من بلد نیستم ...
ولی میتونین با فتوشاپ شکل قلب درست کنین عکستونو بذارین اونجا لینکشو و بوردر دورشم حذف کنین ...
شنبه ۹ مرداد ۹۵ , ۱۳:۴۴ سید محمد رضی زاده
کارتان حرف ندارد..
تشکر
خیلی خوبید آقا عرفان..!
:)
ممنون
اینا چه خوبن (:
ممنون :)
کمبودِ یه کدِ قفلِ کلیک راست هم حس میشه خیلی آقا عرفان :S
خب اون کد جاوا اسکریپتش آماده تو خیلی سایتا هست فقط باید امکان جاوا اسکریپت روی وبتون فعال باشه و میتونین از  همون کدا استفاده کنین ...
آقای عرفان واقعن ممنونم با این قالب جدید و اون ابزاری که گذاشتین واقعن کارم راحت شده هر سری باید یه سری از نوشته ها رو عوض میکردم اما الان کارم راحت شد مخصوصا عکسا که عالی شد ... واقعن ازتون ممنونم ... سپاس ...
این کارتون حرف نداشت عالیه فقط یه مشکل دارم توش اونم اینه که عکس هایی که تو پست قسمت تصویر مطلب میزاریم نشون داده نمیشه تو قالب شما.
در صورت امکان جواب بدین پست بالا رو در ضمن قالب شما رو ویراش کردم ببینین خوب شده :))


خدا عمرت بده
انشاالله همیشه موفق و پیروز باشی
ددددممممممتتتتتت گرررررررم

چرا 5 تا عکس بالاش باز نمیشه ؟؟؟ 
سلام
خیلی ممنونم بابت این قالب !!!
چطوری اون پنج تا عکسو بزارم رو وبم؟!جاش خالیه.بیاید یه نگاه کنید ممنون
سلام
قالب قشنگیه..
من مشکل گذاشتن لینک در متن رو دارم 
کلمه رو انتخاب میکنم اما وقتی گیره در نوار بالا رو میزنم اخطار میاد که کلمه یا عبارتی رو برای قرار دادن لینک انتخاب کنید.
میتونید راهنمایی و کمکم کنید؟ممنونم.
ببخشید نمیشه روی اون تصویر های کوچیک بالا لینک گذاشت کمک کنید خواهشا
ای بابا
چرا عکس ها روی قالب نمیاد
عکس هارو روی وبلاگ میذارم ولی نمیاده تو وبلاگ
تا حالا پنج دفعه ساختمو گذاشتم ولی نمیاد
مشکل چیه؟
سلام ... قالب های خیلی جالبین ، اگه بیان جاوا اسکریپت رو آزاد میکرد بهتر میشد
در ضمن ... به فکر قالبای تجاری هم باش
یه سر به وبلاگ منم بزن ، قالب بیان رو خودم ادیت کردم  ببین چطوره ;)
سلام من با اجازه تون یکم تغییرش دادم چه قالب زیبایی شده مرسی
چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ , ۰۸:۵۳ محمد باقر کوشکی
سلام
میشه روی تصاویر بالای صفحه لینک قرار داد؟
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۹۵ , ۱۵:۱۸ مجموعـه فرهنگـی {الصادقــِـین}
سلام و خداقوت

واقعاکارتون بی نظیر  و حرفه ای هست
خداقوت و خسته نباشید


یاعلی
سلام دوست هزیز ممنونم از زحمات ارزنده شما عزیز
دکست عزیز من میخام رنگ پشت زمینشو عوض کنم چه کار کنم یا رنگ داخلیش رو؟
ممنون میشم
مرسی از زحمات شما
من دنبال یه قالب سه ستونه خوب می گردم
عالی بود کارهاتون

دمتون گرم
خیلی عالیه، فقط کاش تگ post_image داشت
من برای ساخت قالب جدید بعد کد قالب و زدم ولی نشد 😔😢
چه کنم
دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶ , ۱۷:۰۸ امیرحسین کوچک زاده
واقعا کارتون عالیه
تشکر ویژه دارم ازتون....
فقط برای بلاگ ارائه میشه؟
یکی دیگه از قالب های شیک که برای بیان بلاگ زدی هم میتونه این قالب باشه بخاطر امکاناتی که گذاشتی و ریسپانسیو بودنش !
به  نظرم  قالب  هارو  حرفه ای  تر  کن  ساده هستن  از  لحاظ گرافیک  و سئو کار کن روش  
آقاعرفان سلام!
لطفا امکان انتخاب فونت هم بزار
مخصوصا فونت ساحل
ممنون
سلام.
وبلاگتون بهترینه.. حرف نداره.
 
یه سوال داشتم.
شما چجوری توی پست هاتون امکان ویرایش رنگ و فونت و ... رو برای بازدید کننده هاتون میذارید؟؟
میشه راه حلش رو برای من هم یاد بدید؟؟؟

موفق باشید!
سلام ببخشید من میخوام تمام قسمت های قالب رو بجز قسمت مطالب حذف کنم . میشه ایا؟
منظورم اینه ک نه هدر داشته باشه (اون قسمت ک اسم سایتو نوشته و زیرش نوشته : خانه،درباره من،سرآغاز و... ) و نه اون ستون سمت چپ ک نوشته خلاصه آمار ،آخرین مطالب ،کلمات کلیدی و...
یعنی فقط پست ها پشت سر هم باشن
میشه لطفا کمکم کنید؟
s.pourmoshrefi@gmail.com
telegram:@sajjadpm_01 (https://t.me/sajjadpm_01)
09150013136
عااااااااااااااالی 
یعنی من عاشقش شدم 
زدم قالب وبلاگم
pclovers.blog.ir
ببین چه خوب شده 
آقا عرفان هزازان هزار ممنون
عالیییییییییی

خیلی خوشکله
سلام چرا ساخته نمیشه؟؟

دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۱۳:۴۳ فرحان ادیب زاده
این وبلاگ بسیار حرفه ای هستش و من این وبلاگ رو تحسین میکنم

قالب های شما بسیار شیک هستند احسنت
قالب زیبایی بود
دستتون درد نکنه
بسیار قالب زیبایی جهت انواع وبلاگ می باشد. ممنون از زحمات شما...
سلام
عرفان میتونم نام سازنده رو از انتهای قالب پاک کنم
احساس میکنم یکم سایتو ضایع میکنه
سلام ممنون از بابت قالب های خوبتون میخواستم بگم اون دایره هایی که در بالا هس در اونا چطوری عکس قرار بدم در وبلاگ من سفید مونده اند میشه راهنمایی کنید ممنون میشم 
group64.ir
سلام
روزتون به خیر؛ آیا امکان دانلود این قالب برای وبلاگ بیان وجود دارد؟ با سپاس!

ببخشید میشه فونتی غیر از فونت یکان و فونت های معروف روی قالب گذاشت؟؟؟

اگه میشه لطفا مرحله به مرحله آموزش بدین

AksKade.blog.ir

خییییلی خوبه ولی فقط ب پی سی دو ستونه نشون میده با گوشی اینجوری نیس ترتیبش بهم میریزه

از عالی هم عالی تر

جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۲:۱۵ ꨄ︎ 𝐉𝐚𝐜𝐤𝐬𝐨𝐧 ᵍᵒᵗ⁷

ببخشید من چ جوری باید این لینک رو با گوشیم روی سایتم بزارم؟ میشه بهم آموزش بدید؟ آخه من تازه کارم و از این کار ها بلد نیستم =\

بیا ببین چه کردم من با این قالب (قالباتو با هم ترکیب کردم) ^_-

مرسی بابت درست کردن قالبای خوشگلت ،

برای من یکی که خیلی کمک بود ♥

سلام و خسته نباشید.

وبتون خیلی مفیده ممنون

ببخشید من یه مشکل دارم.قالب من تو pc مشکلی نداره ولی تو گوشی خراب میشه چیکار باید بکنم؟

 

سلام من کپی میکنم بعد تو ایجتد قالب جدید پست میکنم قبول نمیکنه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه کمک کنین؟

شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۰۰:۲۵ آیسان مینایی

سلام این قالب عالیع.

فقط نمیشه بکگراندشو تغغیر داد؟؟

 

پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹ , ۱۲:۱۵ 🦋𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊🦋

سلام.میشه برای ساخت قالب به من کمک کنین؟ خیلی خیلی ممنون میشم:)

من تازه کارم و تازه اومدم بیان.نگاه به عمر وبم نکنید،اونو زده بودم که بیان بهم اکانت بده،اما از ۴ روز پیش فعالیتم رو توی وب شروع کردم.

لطفا کمکم کنید. میخوام قالبم رنگی که الان هست باشه منتهی با این قالبی که الان زیرش کامنت گذاشتم:)♡

سلام چطوری میتونم اون چهار تا عکس اولی رو حذف کنم

دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۱۹:۲۶ 𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

واسه اینکه از اون دایره های بالایی اضافه بکنیم چی انجام بدیم؟؟؟

سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ , ۲۳:۰۴ 𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

اصلا جواب نمیدیناااااا....😑😧

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ , ۰۱:۴۱ محمدامین قاسمی

دوستان عرفان طراح دوست داشتنی خیلی وقته که از پیشمون رفته

امیدوارم واقعیت نداشته باشه ولی واقعیه 

منبع این خبر:مرد بارانی

سلام. چرا برا من کد نمیاد؟ :(

 

 

 

های کد نمیده به هیچچ عنوانن   من چیکارر کنم این قالبو میخام    طرح بلک پینک  میخام  باشه  نمیده کد که وگرنه خودم میساختمشش 

 

هرکاری کردم کرد نداد

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۷ فروشگاه اینترنتی آریامون
پنجشنبه ۵ فروردين ۰۰ , ۱۷:۰۵ زی زی گولو بلاسم ...

ممنون از قالب هایی که یکی از یکی باحالتره رو ساختید خیلی ممنون دست تون طلا 

سلام 

خیلی عالی 

همیشه ناراحت بودم که چرا کسی برای بلاگ قالب متنوع و جدید نمیسازه .

کار شما عالیه .

 

من میخوام یه وبلاگ برای شهدا بزنم و نیاز به یک قالب آلبومی قشنگ و مرتب دارم. قالب آلبومی بلاگ دو تا داره که قشنگ نیستند مرتب نیستند.

اگر چیزی ساختید خبرم کنید .تشکر 

يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۹:۵۵ 𝑅𝑜𝓂𝒾𝓃𝒶 🐾💙

چرااا کدهارو نمیسازه...؟؟؟

کد هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا ساخته نمیشه

 

دکمه ساخت کد کار نمیکنه متاسفانه

چرا من نمیتونم دانلود کنم :")

کد هارو*

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۱۸ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

استفاده از این وبسایت برای بک لینک  وبلاگ‌  شما

چرا کد برا من نمیاره میزنم ساخت کد نمیاره

 

واقعا خیلی قالب قشنگیه....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan