قالب بلاگ بیان

هدر ساز آنلاین

ارتفاع هدر : px

رنگ پس زمینه هدر :

لینک تصویر پس زمینه :

تنظیمات تکرار تصویر پس زمینه :

تنظیمات سایز تصویر پس زمینه :

محل قرار گیری تصویر پس زمینه :

میزان گردی گوشه های هدر: px

محل قرار گیری عنوان و توضیح مختصر وبلاگ :

اندازه فونت عنوان وبلاگ : px

فونت عنوان وبلاگ :

تنظیمات فونت عنوان وبلاگ :

فاصله عنوان و توضیح مختصر وبلاگ از بالای هدر : px

فاصله عنوان و توضیح مختصر وبلاگ از راست : px

فاصله عنوان و توضیح مختصر وبلاگ از چپ : px

رنگ عنوان وبلاگ :

رنگ توضیح مختصر وبلاگ :

اندازه فونت توضیح مختصر وبلاگ : px

فونت توضیح مختصر وبلاگ :

تنظیمات فونت توضیح مختصر وبلاگ :

فاصله عنوان وبلاگ از پایین و بالا : px

فاصله توضیح مختصر وبلاگ از پایین و بالا : px

اندازه خط دور کادر هدر : px

نوع خط کادر دور هدر :

رنگ خط دور کادر هدر :

فاصله هدر از اطراف:

فاصله از بالا : px فاصله از پایین : px

فاصله از راست : px فاصله از چپ : px

 

 

 

+ ویدئوی آموزش استفاده از این ابزار ( حجم : 5.3 مگابایت ) " دانلود "

+ طریقه استفاده : کدی که ابزار در اختیارتون  قرار میده رو کپی کنید و جایگزین کد هدر فعلی قالبتون در قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی کنید .
+ اگر میخواین عنوان و توضیح مختصر نمایش داده نشه میتونین اندازه فونتشون رو صفر بزنین ...
اوووف چه ابزاری:دی

ایول مسابقه
حتما شرکت میکنم ولی قول نمیدم برنده شم:دی

^_^
ممنون که شرکت میکنی :)
عهههه چه باحال...ولی تا اون موقع وقتم خییلی پره...اگه بشه شرکت میکنم:-)
با حالی از خودتونه :)
هدر چیه؟؟؟؟
تصویر بالای وبلاگ ...
خیلی کار جالبیه اما من میدونم برنده نمیشم :/
خودمو سبک کنم چرا :/
هر طور دوس داری :)
همون نظر Lady cyan :)))
:)
آخه من که قالب اختصاصی دارم چـــــــــی؟:)) که خیلیم دوسش می دارم^__^

:: برنده که نمیشم :| اما عکس هدرو هم درست کنیم قبوله؟ :))
هر چی که با ابزار بالا درست بشه قبوله :)
ای بابا :|
حالا تا چهاردهم وقته دیگه...امشب خستم وگرنه درست می کردم...ایشالله فردا پس فردا :)
:/
آره تا ۱۴ ام وقت دارین هنوز :)
عشقی تو پسر
چقدر برامون وقت میذاری تو آخه؟!...
امیدوارم ارزشش رو داشته باشیم ...! (حداقل من!!)
+ حتما فرصت با شرکت میکنم ؛)
خیلی وقت گذاشتم انصافا :دی
+ :)
خیلی جالب باید باشه.
تا حالا این کارو نکردم ولی برای اولین بار امتحانش میکنم؛
به احتمال خیلی زیادی هم شرکت کنم^_^
:)
عجــب ... چشم :)

شرکت میکنم :))
:)
با وجود اینکه نه ترکیب رنگ می دونم چیه، نه کلا دید هنری به چیزی دارم، شرکت می کنم :/
کلا مسابقه هیجان زده می کنه آدمو..
مهم برنده شدن نیست همین که شرکت کنین خوبه :)
سلام
ابزار که عالی هست
مسابقه هم اگه خدا بخواد ، شرکت می کنم :)
سلام ، ممنون
فقط یه سوال :
میشه چند تا هدر رو معرفی کرد ؟
مثلا یکی سه تا هدر طراحی کنه ، می تونه هر سه تاش رو توی مسابقه شرکت بده ؟
هر کس فقط یه هدر میتونه تو مسابقه شرکت بده ، بهترین هدری که درست کردین بفرستین :)
من درست کردم :)
قالب ویالون شمارو گرفتم و عکس پیانو رو جایگزینش کردم 
می تونین به وبم سر بزنید و مشاهده کنید
هدر شما با این ابزار درست نشده و فقط لینک تصویر رو در کد قالبتون جایگزین کردین به همین دلیل در مسابقه شرکت داده نمیشه :)
اندازه طول هدر رو نمیشه تغییر داد؟
فعلا نه ولی شاید این گزینه رو هم اضافه کردم ...
+ اندازه طول هدر رو میتونین با فاصله از سمت چپ و راست کم و زیاد کنید ...
اصن دیگه جای حرف نداره دیگه ^__________^
یعنی عالیه ها
خیلی عالیه
فوق العادست (:
خیلی خوشم اومد (:
خسته نباشی داداش (:
مگه میشه تو مسابقه ی داش عرفان میزاره شرکت نکرد ؟
اینم هدر من برا مسابقه (:
http://temp1.blog.ir/
همه اینایی که گفتی از خودتونه :دی
قشنگ شده :)
قالب نمیخوام.چون یه قالب عالی ومنتاسب پیداکردم:)
امابرای اینکه تعدادبه10نفربرسه اومدم:)
چه خوب :)
مرسی اقا عرفان シ
به امید پیروزی نویسنده :) 
پذیرای اونایی که به نفع من کناره گیری میکنن هستم شدیدا :)))
اگه برنده شم بهتون بستنی میدم :)))
رای ما نویسنده :/
فقد نویسنده :/
خواهش :)
سلاممممم منم شرکت میکنمممممممم
:)
من ساختم بیاید وبمم ببینید خوبه؟!
خوبه ممنون :)
سلام!...منم هستم!
سلام
باشه :)
اگه همه نظر مثبت واسه من بذارن و من برنده بشم شرکت میکنم :)
بستگی به دوستان داره :)
واقعا؟؟
جدی خوبه/؟
هههههه بالاخره تونستم هدر قالبمو تغییر بدم:))
:)
یه سوال میشه عکسی که واسه هدر استفاده میکنیم خودش عنوان وبلاگ رو داشته باشه؟ یه چیزی مثه هدر الانی وبلاگم
نه خب اون که دیگه با ابزار بالا درست نشده با فتوشاپ درست شده :)
خب من الان میخوام شرکت کنم کدروبهتون بدم؟
کد که نه یا اسکرین شات بگیرین از پیش نمایشش یا اینکه بذارین رو وبلاگتون من بیام اسکرین شات بگیرم ازش ...
آخه من دسترسی به سیستمم ندارم !:/
کدش رو بفرستین ببینم با کامنت بفرستین درست اجرا میشه یا نه ، اگه نشد وقتی دسترسی داشتین اسکرین شاتش رو بفرستین :)
بیکارم کامنت بذارم تبلیغ کنم :/
رای ما نویسنده :/ 
دو دو رو دورود نویسنده :/
نویسنده هی هی :/
:))
چهارشنبه ۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۰۴ بهار پاتریکیان D:
عرفان من هر چی میسازم گند میزنم :(
بیخیالش :)
ما هم هدرمون رو ساختیم ممنون از توضیحات :)
+با اجازه شرکت میکنیم
ممنون ، اسکرین شات گرفتم ..
پاتریکی بذارش :)) به نظرم قشنگ باشن :))
درود بر شما .......

ممنون بابت آموزش های خوبتون..........

بنده هم شرکت میکنم......... و انشاالله ساعاتی دیگر........براتون میفرستم.
خواهش میکنم
شنبه ۹ مرداد ۹۵ , ۰۰:۳۹ © زهـــــرا خســـروی
خیلی ممنون:)
خواهش میکنم :)
این مسابقهه هست هنوز؟
حالا نمی دونم هست یا نه ولی خو...من همینجوری ایک ثانیه ای یه هدر الان ساختم برا خودم :)))
از مسابقه استقبال خوبی نشد کنسل شد :/
هدر شما با ابزار بالا ساخته نشده ، قرار بود هدر هایی که با ابزار بالا ساخته میشن تو مسابقه شرکت داده بشن :)
کنسل شد :|

عه :| حالا مگه فرق می کنه :/ هدر هدره دیگه :| عَی بابا! تازه داشتم یکم شاد میشدم از اینکه شرکت کردما :))

خب مسابقه برا طراحی با این ابزار بود :)
ببخشید میشه وب منو ببینید .. هدرشو با همین ابزار بالا درست کردم ولی یه مشکلی داره نمیدونم باید چیکار کنم .. 
خواهش میکنم
کد رو دو بار گذاشتین برای همین هدر دو بار تکرار شده ...
آها ... ممنونم 
خواهش میکنم
چرا کنسل شد :(
من دوسداشتم شرکت کنم:((((
کلی برنامه ریختم برنده شم :(
:(
چون کلا ۶ نفر هدر درست فرستادن و بقیه هدرا با ابزار بالا درست نشده بود و با فتوشاپ بود که ربطی به مسابقه و ابزار بالا نداشت !
منو برنده اعلام کنین :(
مسابقه که اصن برگزار نشد چطوری برنده اعلام کنم ؟ :)
خودم خودمو برنده ی این مسابقه اعلام میکنم :))))
روز دخترم پیشاپیش مبارک :)
:)
سلام ممنون از ابزار خوبتون
الان ارتفاع هدر مشخصه، اما طولش چقدره؟
برای طراحی هدر میخوام
با تشکر
سلام خواهش میکنم
عرضش بستگی به عرض قالبتون داره ...
عرفان جان شما با کدام کلاس پایتون برای طراحی وب کار می کنی؟

عالی بود
سلام 
امید وارم خسته نباشید. 

من براى وبلاگم میخواستم یه قالب اختصاصى داشته باشم 
براى ارتباط بیشتر با من درمورد ساخت قالب یا از طریق تلگرام یا وبلاگ ارتباط داشته باشید 
amirnexon@
دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ , ۱۷:۴۷ امیر محمد محمدی
عالییی
پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۱۷:۰۱ لبخنــــツ ـــد

سلام آقا عرفان میشه راهنماییم کنین کدی که ساختم رو کجای قالب فعلیم قرار بدم؟

سلام.واقعا دمت گرم خیلی عالی بود.لطفا وبلاگ منو نگاه کنید و نظر بدید.
سلام چجوری میشه هدر رو اسلایدر گذاشت؟
خیلی خوبه
فقط لینک تصویر رو از کجا باید بیرم؟
سلام
اگر بخواهیم یک عکس در کادر سمت راست بزاریم باید چه کار کنیم
لطفا راهنمایی کنید
خیلیم ممنون
😊😬😃
به به ، بسیار عالی و جذاب استاد عرفان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹✅
ببخشید شما تلگرام دارید ؟؟ یه چند تا پرسش داشتم اگر زحمتی نیست .

آقا عرفان خیلی کارتون درسته🌹

به معنای واقعی «پَشمام»...

سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۰ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

سلام

دمت گرم استاد!!

يكشنبه ۲۳ شهریور ۹۹ , ۲۲:۴۱ 🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

تنکص هنوز نفهمیدم چجوری سایز ها رو بنویسم میشه یه راهنمایی کنی

ببینید من شماره ی قالبم شماره ی ۴۶ قالب های شماست من نمی تونم ۵ تا تصویر رو عوض کنم چه کارکنم کمکم کنید خواهش میکنم

ججججججججججججججووووووووووووون

 

من هر کاری میکنم کد رو نمیده 

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۲ فروشگاه اینترنتی آریامون

ببخشید یه سوال 

 

برای ساختن یک قالب که پس زمینه داشته باشه باید چیکار کرد؟

 

زده بود لینک پس زمینه 

 

چجوری باید لینک رو درست کنیم که جوز قالب بزاریمش؟

شنبه ۱۱ تیر ۰۱ , ۰۷:۳۷ ابراهیم بهمنی

سلام و درود بخواهیم برای پست ها در شبکه های اجتماعی یه پیش نمایش تصویری داشته باشیم از تصویر پست

og:image

src="(*post_image*)" باید چطور این دستور را فراخانی کنیم در قالب

من اینگونه فراخانی کردم بعد از ذخیره قالب کد ها میپره (درواقع ثبت نمی شود)

<meta property="og:image" content="(*post_image*)"/>

خوبه کاربردی و عالی

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۱۳ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

ساخت بک لینک  در وبلاگ‌ های بیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan