قالب بلاگ بیان

قالب ۴۸


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
میزان شفافیت باکس ها : ۰.۸
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
میزان شفافیت باکس ها : ۰.۴
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست
کپی از قالبام خیلی زیاد شده ... حتی بعضی وبا قالبامو کپی میکنن و میفروشن ! واقعا خنده داره ... دیگه حذف فوتر و کپی رایت قالب که عادی شده اصن انگار فوتر قالب رو حذف نکنن نمیشه !
همه این اتفاقا طبیعیه ... چون ذات آدمیزاد همینه ... چیزی که مجانی در اختیارش قرار بگیره فکر میکنه براش زحمتی کشیده نشده و براش ارزش قائل نمیشه ...
اگه از روز اول قالبامو پولی میذاشتم الان اینطوری نمیشد !
اگه روزی که داشتم این وبو درست میکردم میدونستم انقد اعصابمو خورد میکنه هیچ وقت نمیزدمش و هیچ وقت قالب درست نمیکردم برای بیان ...
فعلا قسمت دریافت کد قالبا غیر فعاله تا یه فکری بکنم ...
هر کی کد قالبارو خواست شماره قالب رو از طریق تماس با من بگه اگه میشناختمش براش کد رو میفرستم ...
پنجشنبه ۳۱ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۶ بهار پاتریکیان D:
کار درستی میکنی :)
:)
واقعا که...
چه قدر مردم بی شعورن
همون اوایل هم میخواستم بت بگم که سو استفاده صورت میگیره
چه خوب شد که خودت به فکر افتادی استاد :)
خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی :|
عه پس تو نفسی :)
وبت چرا فیلتر شد ؟ :/
اتفاقا همین الان اومدم بگم که چرا کد قالب نیست پس !

چقدر بی شرفن بعضیا :|
خیلی :/
همه با این مساله مواجهیم:|

وقتی روزمرگی هامونم کپی می کنن قالب که جای خود داره:|

+ اون قالب انار ترکوند واسه من:)) 
آره همه جا همینطوریه چه مجازی چه واقعی ...
+ خوشحالم خوشتون اومده :)
توی کشورمون این امر زشت کلا یک عادت شده متاسفانه
متاسفانه ...
کار خوبی میکنی
...
اینا دیگه شعورشونو لولو برده :| :دی
لابد ...
ینی واقعا براشون متاسفم -_-
منم متاسفم ...
:((((((( 
حق ِ کپی رایت ... !
...
واقعا چقدر کارهایی که یه عده انجام میدن دور از انسانیت هست ...
به جای اینکه حمایت کنن ، میان این کار ها رو می کنن !
بنده یه پیشنهادی براتون دارم :
به نظرم از طریق صندوق بیان ، دسترسی به فایل های اپلودیتون برای سایت های دیگه رو ممنوع کنید ؛ بعد هر کس از طریق وب شما درخواست داد ، ادرس وبش رو توی دامنه های مجاز بزارید :)

به امید اینکه اگر حمایت نمی کنیم ؛ خارپای کسایی که برامون زحمت می کشن نباشیم 
عه میشه همچین کاری کرد ؟
خیلی ممنون از پیشنهادتون ...
اون خوبه ولی اینایی که کپی کردن کدارو دانلود کردن روی صندوق بیان خودشون آپلود کردن !
بیشعوری تاکجا واقعا؟میفروشن؟واقعا خنده داره هه
محدودیت نداره بیشعوری ...
ایولا دمت گرم فکر خوبی کردی:))))
:)
کار بسیار خوبی میکنی :) 
:)
کارِ خوبی میکنی :)
+خدا نگذره ازشون -_-
ممنون :)
منم بشناسین پس... خخخخ 

اتفاقا تو خیلی از وبها که قالباتونو میدیدم با خودم میگفتم چطوره که قالباتونو پولی نمیکنین....البته خوب کاری میکردین که پولی نبود.
ولی با این وضعیت، بازم خوب کاری می کنین که کد ها رو همینجوری نمیذارین‌.
بی فرهنگی هم حدی داره:||| والا
باشه شناختم :)
یاخدا ..خشم ِ عرفان :))
خداروشکر قبلا کد اون قالب تو دان کردم وگرنه الان چیکار می کردم :|
به نظرم پولیش کن ؛ اونم بالای 20 تومن :| دیگه باید آدمای بیکاری باشن که بخوان کد قالبارو بگیرن !والاع :))
این دو قالباتم خی لی خوشکلن مخصوصا بکگراند اون اولیه از سمت راست :)))
فکنم آخرش مجبور بشم همین کارو بکنم :)
ممنون چشمات قشنگ میبینه ...
راستش من چند وقت پیش به این موضوع فک میکردم
خیلی تعجب کردم که رایگانه فک کردم شاید با بیان قراردادی چیزی دارین
کار خوبی میکنین باید زودتر این کارو میکردین
متقلب و کپی کار اونقدر زیاده که...
من بودم از اول پولی میکردم خدا خیرتون بده:)
با بیان قرار داد دارم ؟ :|
نمیدونم چرا خیلیا همچین فکری میکنن :/
خوب کاری میکردین منم باید همین کارو میکردم از اول :)
نه من هیچ وقت حذف نکردمم اسم فوتر رو!
یاااااااااااا نه پولی نکنیدد 
من از قالبای خود بلاگ خوشم نمیادد 
وبتون برای من باز نمیشه فیلتره ! نمیتونم کد قالب و بفرستم براتون :/
ای بابا :|
ایشالا با فرهنگ میشن مردم :))
بعید میدونم بشن !
بنده قالب رو از وب شما گرفتم و تغییرش دادم ولی به متن کپی رایتش دستی نزدم
اشکال نداره ...
0_o
شاید بعضیاشون نمی دونستن که شما ناراضی هستین!!!
ولی در کل کار پسندیده ای نیست

+ من که فقط هدر و پس زمینۀ قالباتون رو عوض میکردم البته گاهی، فقط گاهی چون قالباتون اونقدر قشنگ هست که لازم به تغییر نباشه (:
اینکه خیلی واضحه مگه میشه کسی ندونه ؟ :/
یعنی اون بالا حتما باید بنویسم راضی نیستم فوتر قالب حذف بشه و از قالبام کپی کنین ؟ :|
+ اون اشکالی نداره ، من خودمم آموزش گذاشتم که چطوری تغییر بدین پس مشکلی نیست ...
خب مثلا من که یکی دو روزه وب شما رو دیدیم میسوزم این وسط عاخههه:/
 
بعدشم اصلا از اسپریچو بپرس من چقد خوبم  :))))
باشه میپرسم ازش :دی
منظور بدی نداشتم چون برا ما رایگان بود همین فکرو کردم :/
شرمنده :)
دشمنتون شرمنده :)
کارت عالیه
فقط میشه کد قالب رو خصوصی کامنت بزاریم بعد تو خصوصی کد قالب رو بفرستی
ممنون
بله میشه ...
عاقا اصن زودتر این کار و انجام میدادی خب
آره خیلی زود تر باید این کارو میکردم ...
مگه به این کارا دزدی نمیگن :/
شاید نمیدونن دارن دزدی میکنن ://///

چرا دزدیه ...
چیزی که زیاده دزد ! :/
خودم طراح بودم عرفان جان ! طرف اومده بنر(ها)مو گذاشته وبش ، تازه روش کپی رایتم زده :|
یعنی 100% ماله خودمه ..!
یا خدااااااااا !!!! چه خبره این قانون کپی رایت تو ایران ؟؟؟؟
عادت کردیم ...
انقد ویندوز و نرم افزار کپی ریختیم که عادت کردیم ...
اوه اوه! چقدر عصبانی!
خدایی خیلی کثیفه این کار...زحماتی که کشیدید واسشون؛بخصوص این که بدون هیچ سود مادی روی وبتون قرار میدید واسه ی همه...وجدان آدم باید به درد بیاد...من اگه قالب ساز یا چنین چیزی بودم قطعا هنرمو رایگان در اختیار بقیه نمیذاشتم :/ دمت گرم!
 
یکی از قالب هاتون را چند وقتی هست استفاده میکنم...حلال کنید...:)
خوب کاری میکردی که رایگان نمیذاشتی منم اشتباه کردم از اول :/
:)
زحمتاتون قابل تقدیره..!:)
ما که لذت می بریم از قالباتون..!
+ پس از شما هم سرقت کردن..! چقدر دزد داریم نه؟
ممنون لطف دارین :)
خیلی زیاد ...
اره از همون اول نباید قالبارو مجانی میزاشتی . 
یا 5 تای اول رو مجانی میزاشتید بعد بقیرو میفروختید..
من اومدم نیم ساعت داشتم دنبال کد یه  قالب میگشتم تا این که به این پست برخوردم.
به هر حال موفق باشی یه برنامه نویس خوب هستی
اشتباه کردم ...
ممنون همچنین ...
این کار کوچیکشونه...

دزد چقد زیاااد شده هااا....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ولی واقعا ممنون از قالب هاتون...
ازشون معلومه چقد واسشون زحمت کشیدید
عالیه قالبا....
واقعا از طرف همه مرسی


خیلی زیاد شده ...
ممنون شما لطف دارین ...
کار خوبی میکنین...
ممنون
کار درستی می کنی ...
ممنون
واااااااااا چرا فیلتره//
پس چراواسه خودم میاد؟؟
ینی چی ؟؟
بخاطر ادرسشه؟؟
ی بار دیگه بیاید خاهش میکنمممممممم 

برای من فیلتره نمیدونم چرا !
اومدم بازم فیلتره ...
چقدر چقدر چقدر بعضیا بی ارزشن ! چقدر ناسپاسن! 
این قالبایی که یکی از یکی بهتر هستن و مشخصه واسه هر کد چقدر زحمت کشیدی من وقتی استفاده میکردم از اینکه رایگان بود و با هیچ دردسری قالبامون قشنگ تر میشد خجالت میکشیدم و حس میکردم جواب نمیده تشکر واسه زحمتی که کشیدی!
اونوقت بعضیا، چقدر بی چشم و رو ! :(
ممنون شما لطف دارین :)
خیلی :(
بیاین تو این وب 
ادرس وبمو عوض کردمم
بفرستیننن
درست شد این باز شد برام ...
چیو بفرستم ؟
جمعه ۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۰۳ ✿شمیم زندگی✿
کدهارونذاریداماپیش نمایش روبذارید
+کپی کردن که افتضاح شده وموندم چی بگم...وقتی ازخاطرت ادم کپی میکنن دیگه قالب وایناکه...
آره اولش پیش نمایش رو هم حذف کرده بودم چون به همش یه کد داده بودم کم کم دارم درست میکنم که پیش نمایش حذف نشه ...
کار درستی میکنید و بهتون حق میدم
ممنون که حق میدین
همینه دیگه اصن..مفت باشه کوفت باشه(╥_╥)
البته ربطی نداشت ولی خب درک میکنم‌چی میگی ... وقتی آینه بغل ماشین آدمو تو‌روز‌روشن جلو‌چشت میدزدن دیگه چ برسه به قالب :|
رانندگی و ماشین رو که اصن ولش کنین ، ماشالا تو همه چی فرهنگمون مثال زدنیه :/
چقد بعضیا احمق و بیشعور و هرچی بگم کمه براشون...
یه فکری کن که بسوزن قشنگ 
فعلا فکری به ذهنم نمیرسه !
ببخشید من ی ساعته معطلممم م
گفتم قالب 48 رو بفرستید چرا نمی فرستید؟؟
یه ساعته معطلین ؟
معطل چی ؟
مگه من اینجا بیکارم که هر ثانیه کسی اراده کرد براش کد قالب رو بفرستم ؟
یا خدا منو باش که میخاستم تازه قالب بسازم برا بیان!

عجب آدمای نافرمی پیدا میشن ...
آقا عرفان اونایی که باید ارزش کارهای شما رو بدونن، میدونن.
شما این کار باحالو ادامه بده
(من جای شرکت بیان بودم یکم دست میکردم جیبم اینا رو میخریدم به قابلیت های بیان اضاف می فرمودم)
آره خیلی از دوستان لطف داشتن به من ولی خب من تحمل بعضی چیزارو ندارم و دیگه نمیتونم ادامه بدم !
نه بحث هزینه کردن نیست ...
همه سیستمای وبلاگ دهی قالب درست میشه براشون و هیچ حمایتی هم از طراحای قالب نمیشه و معمولا با تبلیغ در وبلاگ درآمد کسب میکنن یا قالباشون پولیه !
منم اصلا برای پول همچین کاری نمیکردم از اول ...
بحث بی توجهیه !
من بار ها به بیان پیام دادم و فقط یه بار پیام من رو جواب دادن ...
در جواب اینکه گفته بودم امکان منتشر کردن قالب هام در بین قالب های بیان هست یا نه ؟
که جواب دادن بله میشه با نام خودتون قالب هاتون رو منتشر کنیم در بررسی تیم فنی قالب های شما استاندارد های لازم رو دارا می باشد ...
و دیگه بعد از اون که ازش الان ۶ ماه بیشتره میگذره من بار ها پیام دادم و هیچ جوابی ندادن !
در حالی که تو این مدت کافی بود وبی مسابقه راه بندازه انواع و اقسام تقدیر و تشکر رو ازش به عمل آووردن !
بیخیال حرف زیاده بهتره تمومش کنم تا تبدیل به بچه بازی نشده ...
واقعا چقدر اعصاب ادم خورد میشه وقتی کسی قدر زحمتشو ندونه,وچقدر بدتر اینکه کاری که ادم با ذوق انجام میده رو کسی دیگه 
با اسم خودش بفروشه.
چی بگم !
شنبه ۲ مرداد ۹۵ , ۰۹:۴۹ نویسنده پاک دل
عرفان عصبانی میشود :-(
آره خیلی
شنبه ۲ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۲ نویسنده پاک دل
اقا عرفان دیگه نمیشه از این وب استفاده کرد ؟ :-( 
حیف بودن که :-(
حداقل پولی کنین قالباتونو که باز بشه استفاده کرد ازشون :))
احتمالا دوباره کدارو میذارم ولی دیگه قالب درست نمیکنم
واقعا اعصابم خورد شد
متاسفانه مردم ما عادت کردن ویندوزی که که هزاران نفر زحمت کشیدن و تلاش کردنو و کپیشو 500 تومن از انقلاب بخرن
یا همه ی نرم افزارای به درد بخور دنیا که قیمت واقعیش خدا تومنه رو تو یه پکیج بخرن 3000 تومن
اینارو باید با بیل بزنی گردنشون قطع شه
اینا فک میکنن حق الناس فقط دزدیو و مسخرست
اما نمیدونن اینم حق اناسه
و متاسفم برای شرکتای بزرگی که فقط فکر انحصار و سود خودشونن ):
چه باشی و چه نباشی و کد بزاری یا نزاری من هیچوقت یادم نمیره بهترین قالبای بیانو کی میساخت و کی به من رایگان قالب ساختنو یاد داد (:
قربونت داداش من که کاری نکردم خودت یاد گرفتی :)
اقا عرفان ما از وبت یعنى از قالب هاى وبت هیچ سو استفاده اى نکردیم بعد الان یعنى شما راضى نیستى ما از قالبه استفاده کنیم ؟ اگه نیستى أقبلت رو برداریم؟
نه شما که سو استفاده نکردین !
من منظورم به کسایی بود که فوتر قالب رو حذف میکنن و کسایی که قالب رو به نام خودشون میفرشون بود ...
اگه میخواستم کسی استفاده نکنه که قالب نمیذاشتم اصن !
اکى ممنون استفاده میکنم 
 اما وجدانن قالباتون خیلى خفنه
ممنون لطف دارین
شنبه ۲ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۴ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
واقعا متاسفم!!!
درسته قالب های بیان کمه و شما لطف در حقمون میکردید ولی خب بعضی ها وجدان ندارند!!
هرچی خودتون صلاح میدونید!!!
البته کپی قالب ها و سواستفاده حرومه !!!
مرسی از زحماتتون
منم متاسفم
خواهش میکنم
بی فرهنگی،تقلب،سوء استفاده...اینا خیلی وقته عادات روزمره مردم ما شده

دیگه فروختنش نهایت بی شرفیه :/
البته فکر نکنم مختص به مردم ما باشه ، همه جای دنیا همینه فقط دزش کم و زیاده :/
عجب ... قبول دارم که بی توجهی بدتره
من خودم رو میگم به شخصه، که قالبهای شما هم وبم رو مطبوع خودم کرده، هم وبهای بقیه رو مطبوع. این یعنی عوض کردن فضای وب. این یعنی لذت بردن از بودن در اینجا. و این خیلی قابل تقدیره. خیلی !!!

در کل ، ممنون :)
خواهش میکنم ممنون از لطف شما :)
واقعا مشکل بدی هست که نه تنها به جون طراحان وب و گرافیست ها بلکه به جون توسعه دهنده های نرم افزار هم افتاده...

شاید فکر کنید ما که اپن سورس کار میکنیم مهم نیست ولی بعضی ها برنامه های متن باز و آزاد رو توی ایران میگیرن، تغییراتی توش میدن و یفروشن . حتی یه سری برنامه های حسابداری معروف که نمیخام اسم ببرم کپی شده ی برنامه های متن باز هستند.

+ یک تشکر ویژه هم از شما که برای طراحی قالب ها وقت میذارید.
بله متاسفانه همینطوره که میگین ...
+ خواهش میکنم
برای این افراد واقعا متاسفم .... یه مشکلی هست هر دوتای این قالبها یکی هستن میشه مشکلشو برطرف کنین ممنونم 
ممنون که گفتین اصلاح شد ...
خواهش می کنم خیلی ممنونم ازتون
ازاین مدل قالبهای شیشه ای بیشتربذارید(تورنگهای مختلف)
تشکر/
سلام و درود. از زحمات شما سپاس گزارم.
جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۲:۴۸ ❤خانوم یار❤ ❤آقای یار❤
سلام ببخشیدمن هرکاری کردم نتونستم قالب عوض کنم میشه کمکم کنید
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۰:۴۳ علی اسفندیاری
سلام 
بیشعوری و.حماقت خیلی بیشتر از اونی هست که فکرشو بکنید 
اگه پولی هم بکنید 20 تومن یکی دان میکنه میفروشه 15 تومن یکی دیگه 10 تومن و.... 
بگذریم 
داداش میتونی قالب اثبات 1 رو یه خورده دست کاری کنی؟؟ 
میخوام بوکس منو ی اثبات 1 رو مثل تحلیل 1 طراحی کنم  html رو دست کاری کردم نشد فکر کنم css رو هم باید تغییر بدم ولی 
اصلا css بلد نیستم 
ضمن خسته نباشید و تشکر بابت قالب های عالی تون
اگه قالب رو بگیرم و فقط بک گروند یا هدر رو عوض کنم ولی دستی به فوتر و غیره نزنم (که لینک های خودتون روش باقی بمونه) راضی اید ؟ یا نه ؟
سلام عرفان عزیز
بی نهایت از وبلاگ خوب، آموزشهای عالیت، همچنین قالبهای بی نظیرت سپاسگزارم (بیان واقعا باید از خودش خجالت بکشه و البته ما هم!)
من هم از همین قالب بالا استفاده کردم و متاسفانه از دستم کاری برنمیاد برای قدردانی جز همین کامنت تشکر که کمترین کاره. اما بی شک پاداش محبت های بی دریغتون نزد پروردگار محفوظه
جسارتا یک سئوال!
تو بخش ویرایش css این قالب، بخش، (یا اگه اشتباه نکنم) تگی برای تنظیم عرض و ارتفاع تصویر بک گراند تعبیه نشده. چند بار تصویر رو عوض کردم (حدود 40-50 بار و 40-50 تصویر مختلف) اما اندازه ی همشون خیلی بزرگ بود. با فتوشاپ اندازه ی پیکسلشون رو هم که تغییر دادم باز هم هیچ فرقی نکردن. اگر راهی برای این مشکل هست ممنون میشم بفرمایید
پیشاپیش از لطفتون سپاسگزارم
موفق تر باشید
پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶ , ۰۴:۳۱ تبادل لینک رایگان
مرسی بابت کارهای زیباتون
سلام آقا عرفان چاکرتیم خیلی عالی
تغیر دادنشم از اون عالی تر
از قالب ساز آنلاینتم خیلی خوشم امید
ایشالا به جا های بالا تری برسی
راستی این قالبتو که پاینش اسمتو نوشته بودی یو برداشتم اگه رازی استفاده کنم اگه نیستیم بگو بردارم.
دمتم گرم.
قالب زیبایی طراحی کردی
لطفا همه مردمو با یک چوب نزنید هر نوع ادمی پیدا می شه
به خانوم فیروزه ای
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۲۶ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
رنگ بنفش میشه کرد قالب رو؟؟؟؟
شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ , ۲۰:۲۵ طراحی اپلیکیشن
فوق العاده زیبا و رسپانسیو هستش
لینک
group64.ir
پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ , ۲۲:۲۱ دائِمُ‌ الاُمُّل

خیلی عالیه قالبای وبلاگتون

اجازه هسن که تغییرات کوچیک تو قالب بدیم مثلا بوردر ردیوس برای پویانمایی و اینا مثلا؟

بدونِ حذف فوتری که لینک وبلاگ شما اونجا هست...

سلام

چطوری تصویر بکگراند رو عوض کنم؟؟

سلام جوری می تونم تصویر بالا(header) قالبمو عوض کنم؟

<a href="https://www.qadrishattari.xyz">عرفان </a>

آسالاموالایکوم کیز هو هو

کپی رایتو رو تصاویر بزار نمیتونن کپی کنن :)

سلام علیکم

شما اگه سفارش بدیم قالب سفارشی می سازید؟

 

سلام علیکم

شما اگه سفارش بدیم قالب سفارشی می سازید؟

 

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۲۲ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

چطوری عکس پسزمینه رو عوض کنیم؟

https://samgiservice.com/services/package/

بادرود خدمت اساتید ازکجا قالب تهیه کنم؟

 

یه قالب میخوام واسه برق و الکترونیک اگه سه ستونه باشه که آلی میشه.

راهنمایی کنید اگه امکانش هست.

سلام.

این قالب هدر نداره؟! 

و اینکه میشه رنگشو بک گراند شو عوض کرد؟! 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan