قالب بلاگ بیان

قالب ۴۷


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 680px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : نیست
تو هدر این قالب ۳ تصویر قرار داره که شما میتونین با رفتن به قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی این تصاویر رو عوض کنین و تصاویر دلخواه خودتون رو بذارید . نکته مهم اینه که حتما قبل از آپلود کردن تصاویرتون سایزشون رو ۱۵۰×۱۵۰ پیکسل کنید . بعد باید لینک تصاویرتون رو یکی یکی در قسمتی که توی عکس میبینین جایگزین کنین " کلیک "
از این سایت هم میتونین استفاده کنین برای تغییر سایز تصاویر " کلیک " ( بعد از انتخاب عکستون از قسمت سایز عکس سفارشی رو انتخاب کنید و ۱۲۰ در ۱۲۰ رو وارد کنید )
چهارشنبه ۳۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۳ بهار پاتریکیان D:
چه قشنگه ، خسته نباشی ..
ممنون پاتریک چشمات قشنگ میبینه ...
سلام ب شما
من ی درخواست دارمم میشه ی قالب بسازین با ی تصویر ک بتونیم عوضش کنیم؟؟
خواهش میکنم جواب بدید
سلام
همه قالبایی که ساختم میشه تصویرش رو عوض کرد !
تصویر هدر منظورتونه دیگه ؟
الان همین قالب زیرش توضیح دادم چطوری تصاویرش رو عوض کنین !
و بقیه قالب ها ام که آموزش تغییر تصویر هدر و پس زمینه قالب تو آموزش ها هست ...
چه خوبه این....
:-)
ممنون :)
خلی عالیه ^_^


لدفا دنبالم کن :)
ممنون :)
مثه همیشه
منتها یه فرقی با همیشه داره!
انگاری قشنگتره ^_^
ممنون چشماتون قشنگ میبینه مثل همیشه ^_^
خیلی خوشگله :-)
تشکر :)
نه منظورمو نفهمیدید 
من میگمم یک تصویر واسه هدر میخام بذارمم که تصویرشم بزرگ باشه 
مث قالب هایی ک تو لاو اسکین ابزارش هس فقط ی تصویره 
خب همینی که میگین تو آموزش ها آموزشش رو گذاشتم ...
سلام
یه کد روی قالبم هست که اگه موس روی صفحه نباشه صفحه مات میشه
جاوا اسکریپت فعال هم نیاز نداره
میشه یه کاری کنی که فقط روی پستها باشه و فقط وقتی موس روی پست نیست ِپست نات بشه و صفحه بقیش عادی باسه؟؟؟؟؟
یا به جای مات شدن یه عکس باشه؟؟؟؟
میشه عمچین قالبی طراحی کنب
ی؟؟؟؟
ممنون
سلام
بلد نیستم !
خوشکله که خی لی :))
ممنون :)
چی شد؟؟
اقا من میخام وبم تصویر خودم باشه:(
چرا جواب نمیدید؟؟
الان جواب میدم
یه روز میاد...
که من میفهمم چجوری اینقدر قالبات خوشکله (:
خسته نباشی
:)
خسته نباشید

سلامت باشید ممنون
یعنی باز من باید قالب عوض کنم؟!
خیلی قشنــــــــگه
خب منم میخوام خب.....
ممنون چشماتون قشنگ میبینه
چرا کدش نیست؟!!!
تو پستی بعد میگم چرا !
الان کدش رو میفرستم براتون ...
مثل همیشه دست به خیر (:
ممنونم...
خواهش میکنم :)
این یکی رو خیلی خوشم میاد
عموما از سادگی خیلی زیاد بیشتر خوشم میاد
دمت گرم
قربان شما ...
فوق العادست دیگه همین!
قالب بازی کلش اف کلنز یا اصلا با موضوع بازی دارید؟
سلاااام
قالباتون عالین
قالب با تم پاییزی ندارید؟؟
سلام چطور این قالب ها را جایگزین کنم
مرسی بابت کارهای خوب
بنام او
----------
سلام خوبی؟

وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

صفحه عضویت : 
http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register

صفحه ورود:
http://hamyar.biz/partner


صفحه اصلی سایت:
http://hamyar.biz/


شمار تماس :  09014225505

هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید
چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۲:۱۷ ساخت شماره مجازی
طراحی جالبیه
سلام قالب ها برای میهن بلاگ هم هست یا فقط برای بلاگ هستش؟
تبلیغات هم درون قالب ها هم هست یا خیر؟
سلامدوست عزیز
من یه قالب رو بهینه کردم اما الان "ادامه مطلب " نداره و پست هایی که میذارم دکمه ادامه مطلبش نمیاد میشه یه راهنمایی بکنی ببینم چطوری به قالب اضافش کنم ممنون
اگه همینجا جواب بدی میام می بینم مرسی
سلام یه چیز دیگه
میشه یه آموزش برای کد اشتراک گذاری مطالب برای بیان بذاری
ممنونم زیاد
مرسی از زحمتت واسه قالب.ولی نمیدونم چرا فقط کامنتارو خوندم(: چقد دنیای بعضیا جالبه.
انتخاب رنگ ها و هارمونی بین آنها بسیار زیبا است و نتبجه آن چنین قالب زیبایی شده است...
group64.ir

وای قالب هاتون محشششره

راهی هس که بشه قالب ها تو گوشی هم دو ستونه نمایش داده بشن؟

ببخشید من تازه وارد بیان شدم وقتی که قالبو میزارم میزنه خطای داخلی سرویس دهنده

من باید چیکار کنم!

میتونیم بجای رنگ برای بکگراندش عکس هم بذاریم؟ چجوری؟

چطوری میتونم اینو بزارم روی قالب وبم؟
تازه عضو بیان شدم چیزی بلد نیستم ممنون میشم کمکم کنید:)

سلام

چه قشنگهههه

من تازهذاومدم تو بیان میخوام قالب وبم عوض کنم بلد نیستم😕💔 چی کار کنم؟؟؟؟

شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ , ۱۸:۲۸ ❤🦋نازنین 🦋❤

اقای عرفان چند سالی هست که فوت کردن 😔

سلام 

میشه یه قالب سفارسی برای من با طرج بلک پینک بزنید؟

 

برای ریسپانسیو شدن قالب توی ویرایش ساختار 

<head> رو پیدا کنید و توی خط بعدش اینو پیست کنید:

<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">

فکر کنم عرفان یادش رفته 

برای ریسپانسیو شدن قالب توی ویرایش ساختار قالب

<head> رو پیدا کنید و توی خط بعدش اینو پیست کنید:

<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">

 

اینم باید به css اضافه کنید:

#wrp {
    max-width: 100%;
  }
  @media (max-width: 645px) {
    #block-left,
    #block-post {
      width: 100%;
      box-sizing: border-box;
    }
  }
يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۱۲:۲۲ Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*)

تکراری شدههههههههههههه 

من جدید موخوامممممممم 

تقصیر لی سومانهههههههههههه

⁦╥﹏╥

آه لعنت...

من هیچ وقت یاد نمیگیرم چجوری قالب بسازم یا قالب عوض کنم:""")

خداااایاااا این خیلی خوشگلههه

ی سوال لینک تصویر رو از کجا بیارم؟

پ.ن:میدونم هیچی بلد نیستم به روم نیارین:")

ببخشید من خیلی ناواردم:")

سه شنبه ۵ مرداد ۰۰ , ۲۳:۱۹ ๛🅢︎𝙰𝕙𝙰𝕣✦ ‌‌‌‌‌‌‌

سلام من هرکاری میکنم کدش و برام نمیاره لطفا رسیدگی کنید ممنون

دوشنبه ۱۸ مرداد ۰۰ , ۲۰:۰۷ 𝑴𝑨𝑯𝑻𝑨𝑩 (بازنده از الیسا/ مهتاب و لی لی میلیاردر های جدید

جیییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

سلام

یه سوال داشتم 

چجوری میتونم بالای توضیحات مختصر عکس بزارم؟

يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۰:۳۲ 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄(لازانیا بدون قارچ با سس رایگان:\ )

لبلنخلتفیرتعقثسلنپچ۶قسزومج

سلوممممم

نسخه جدید این قالب

naghl.blog.ir/post/khardal_template

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۲۲ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

Thanks that was great  :-)
We have website to repair all the hosehold
https://samgiservice.com/services/air-conditioner

https://s8.uupload.ir/files/evelyn_de_morgan_-_angel_of_death_2xuv.jpg

 

سلام یه سوال داشتم فرق این قالب که نوشتید html با css چیه؟

و چجوری رنگارو توی قالب عوض کنیم تازه وارد بیان شدم و نمیدونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan