قالب بلاگ بیان

قالب ۴۶


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS تصویر پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : نیست
وری وری گود :)
تشکر :)
:)))))))))))
:)
یاخدا :|
جاوا اسکریپت چیشد :|
# قالب مشکی :)))
هنوز هیچی :/
:)
جالب بود
ممنون
لایک :)
ممنون :)
زیباست :)
ممنون :)
وای اینا
خیلی نازه.
:-)

^_^
خدایییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی قشنگه
فانوساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی قشنگه
قاموساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی قشنگه
یعنی عالیه
خسته نباشی داش عرفان (:
ممنون داداش چشمات قشنگ میبینه :)
داداش عرفان میشه این قالب و قالب 16 کداشو برای من بفرستی لطفا ؟ (:
شرمندتم
اما خیلی این دوتا قالبو دوس دارم (:
تا فردا قسمت دانلود کد رو دوباره فعال میکنم ...
بسیار ممنون
group64.ir

من همین قال رو دارم اما نمیتونم ۵ تا تصویر رو عوض کنم کمکم کنید

ببخشید یه سوال... 

چجوری باید تصویرا و هدرها رو عوض کنم؟

سلام ببخشید چطور میتونم لینک عکس کپی کنم؟

 

سلام من کد ھا رو میزنم ولی وبلاگمون خراب میکنہ و ھیچ قلبی بالا نمیاد ممنون میشم آموزش رو بہ صورت ویدیویی ھم بدین 

و ممنون میشم بگین چطور باید اون پنج تا عکس رو عوض کنیم 

خیلی قشنگه ولی نمیشه کدشو برداشت:((((((((((

سلام بزرگواران.

باید به اطلاع شما برسانم که مدیر این سایت حدودا از اواسط سال 95 فوت شده.

شادی روحش صلوات.

اللهم صل عی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۲۶ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan