قالب بلاگ بیان

قالب ۴۵


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : هست
مثه همیشه حرف نداره:)
ممنون :)
چ خوشگل
ممنون
عالیه! خیلی خوشگله ! البته اونی که گذاشتم رو وبم خوشگل تره :پی
ممنون چشماتون خوشگل میبینه ^_^
به نظر خودمم ماله شما قشنگ تره :)
نبودی یه مدت
چه خوب که نبودم حس شد :)
ممنون
خواهش میکنم
عرفان؟ اگه بخوام صورتی باشه یا بنفش ، سرچ کنم رنگشو  کدشو تو همش عوض کنم حله دیگه؟!
آره حله ، آموزش تغییر رنگ قالب هست تو آموزش ها ...
:)) همه با هم:
ایرانی گهرمان
عرفانی پهوان
^_^
چرا شما باید اینقدر خوب باشید
دمتون گرم
انشالله پاداش کارات رو خود خدا بده
بوس  بوسسسسسسسسسسسس
قربان شما :)
ممنون دادا
خواهش
عالی
:-)
ممنون :)
دادا دلتنگت بودم (:
خیلییییییییییییییییی خوووووشگله ^______^
رنگ تیتراش عالین ^______^
قربونت مرسی :)
:)
بابا یکی از یکی قشنگ تر اصن 
ممنون لطف دارین :)
جاااااان :|
:/
چقد خوشمل و باحال ^_^
چشماتون خوشگل میبینه :)
ببخشید من وقی کد قالبای شما رو میزارم تو ویم ، قالب بهم ریخته میاد میشه راهنماییم کنین...
در منو روی آموزش ها بزنید ...
اونجا هم فیلم آموزش قرار دادن قالب ها روی وبلاگ هست هم عکس ..
سلام اقا عالی بود.
منتظر بهتر از این هم هستیم
بخشید کدی هست که بتونم  فونت متن رو هم به یکان تبدیل کنم
خوشکله
group64.ir
sar bezanid

زیباست

چرا هر چی میزنم توی خط پنج اشکال در میاره؟|||||:

هر کاری میکنم پاک نمیشه 

چیکار کنم؟

چطور بزاریمش روی وبلاگ

هدر نداره؟

ممنون از شما . خطایی روی گوگل وب مستر با این قالب ندیدم تا حالا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan