قالب بلاگ بیان

قالب ۴۴


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 870px
نسخه : 1.6
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS تصویر پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 870px
نسخه : 1.6
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS تصویر پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 870px
نسخه : 1.6
ریسپانسیو : نیست
تو هدر این قالب ۴ تصویر قرار داره که شما میتونین با رفتن به قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی این تصاویر رو عوض کنین و تصاویر دلخواه خودتون رو بذارید . نکته مهم اینه که حتما قبل از آپلود کردن تصاویرتون سایزشون رو ۱۵۰×۱۵۰ پیکسل کنید . بعد باید لینک تصاویرتون رو یکی یکی در قسمتی که توی عکس میبینین جایگزین کنین " کلیک "
از این سایت هم میتونین استفاده کنین برای تغییر سایز تصاویر " کلیک " ( بعد از انتخاب عکستون از قسمت سایز عکس سفارشی رو انتخاب کنید و ۱۵۰ در ۱۵۰ رو وارد کنید )
عااالیییین
دستو بالت درد نکنه

خواهش میکنم
:)))))))))))
خیلی قشنگه خیلی خیلی
هی من قالب میذارم هی باید عوضش کنم خوشگل تر از قبلی هی میاد
چشمات قشنگ میبینه :)
😍😍😍😍😍
چقده خوشگلن اینااا ^___^
خوشگلی از خودتونه :دی
^_^
چه خوشگل اون نارنجیه 
ممنون
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۲۰:۲۱ بابا لـــــــــــــــــــــــــــــنگ دراز
فدایی داری برار :))
چاکرم :)
خیلی خوبن اینا.. خیلی.. خیلی..

این چندتا عکسیا خیلی دلبرن.

من خیلی ذوق می کنم با قالبای شما..
دمتون گرم
ممنون شما لطف دارین
عرفان خیلی باحالی ... اینو بدون :))
ممنونم چشمات با حال میبینه داداش :)
خیلی خوشگل هستن :))))
خسته نباشین و ممنون :)
خواهش میکنم :)
خیلی قالب باحالیه ...
چن روز بود ، توی قالب تا ، دنبال یه همچین چیزی می گشتم ، خیلی خوب شد اینو گذاشتید !
با اجازه ، به عنوان قالب وبلاگ قرار داده خواهد شد :)
خواهش میکنم :)
الآن من کدومو انتخاب کنم؟!
خیلـــــــــتی سخته
از قبلی هام خوشگلتره ^ـــ^
ممنون ^_^

آقا عرفان؟

من یه متنُ گذاشتم ادامه مطلب ولی فقط بالای ادامه مطلبو نشون میده این قالب

مجبور شدم ادامه مطلب رو اضافه نکنم و همه متنمو همین جوری پست کنم. الان صفه اصلی وبم شلوغ شده - _ -

+مرسی.دوسشون داشتم

اینکه متن ادامه مطلب نشون داده میشه که چک کردم درست بود فقط گزینه ادامه مطلب رو نذاشته بودم که الان بهش اضافه کردم و اگه کدارو دوباره جایگزین کنین درست میشه و گزینه ادامه مطلب به پایین پست اضافه میشه !
خیلی ممنون که گفتین ...
+ خواهش میکنم
آبیه رو :))
:)
عالی
خیلی قشنگن
ممنون
مثه همیشه عالییییییی:-)
ممنون :)
بسیار زیبا :)
ممنون :)
خیلی قشنگه ^_________^
خسته نباشی داش عرفان (:
قربونت چشمات قشنگ میبینه :)
جمعه ۲۵ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۳ دریا _ گاه نوشته های من
سلام
کد قفل کلیک راست را کجای قالب بذارم ؟
آخر کدها در htmilمیذارم فیلد کامنت هم قفل میشه و دوستام نمی تونند برام کامنت بذارند.
سلام
کد های جاوا رو باید بعد script قرار بدین ...
جمعه ۲۵ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۹ دریا _ گاه نوشته های من
چند تا script هست دقیقا کدامش؟
اوایل کدای اچ تی ام ال هست اونجا ..
ما منتظر قالب جدیدیم ^_______^
:/
:)
:|
:/
:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نه بخدا! قالبات خی لی قشنگن که ...من عادت دارم اگه یه قالب و عوض نکنم نمی تونم بخوابم :|
ولی اینبارو ب خاطر تموم نشدن نتم هم ک شده قول میدم این یکی و عوض نکنم :دی :|
سلام!
خیلی زیباس شما برای پیشنمایش قالب ،یه وبلاگ جدید درست میکنین؟!

سلام
ممنون
بله
وایی چرا با روح و روان ادم این قالبا بازی میکننن 

خیلی قشنگن :)
چشماتون قشنگ میبینه :)
سلام. خسته نباشید و خدا قوت. این قالب هایی که ساختید خیلی ساده و شیکن. من واقعا می پسندم. فقط یه درخواست دارم امکانش هست که ساعت پست گذاشتن رو هم توش نمایش داد؟ تاریخ هم به صورت کامل؟
خیلی از قالب هاتون رو که واقعا دوست داشتم به خاطر اینکه ساعت و تاریخ کامل نمایش داده نمیشد نتونستم انتخاب کنم :(
دمت گرم.
کجایی باز؟:/
عـــــــــــالیه...مرســـــــــــــی
عاووووولیهツ
عااااااااااااااااااااااااااااااالی
سلام من نتونستم استفاده کنم.
از روی آموزش قالب را دخیره میکنم ولی وقتی وبلاگ را باز میکنم فقط عکس های قالب را نشون میده
group64.ir
لطفا
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ , ۱۷:۴۹ احمدرضا مرادی وستگانی

سلام.
چطوری عرض قالب را عوض کنم؟

=====================

سلام آقاعرفان 

میشه توی هدر این قالب ها یک عکس بزرگ تمام صفحه گذاشت ؟

چطور:-)؟

يكشنبه ۲۰ مهر ۹۹ , ۱۶:۲۰ mahta(دخی اکسوالی)

ببخشید یه سوال من تازه دارم تو بیان وب میزنم اگه خدا بخاد ساختار ویرایش فعلی قالب کجاعه؟تو بخش قالبای بیانه؟

سلااام

من اینجا تازه واردم< دوستان هدایتم کردن سمت قالبای شما

مرسی از این همه قالب جذاب که هر کدوم یجوری پررر از انرژی مثبت و حال خوبن

ممنون خیلی خوبههه فقط میشه خمین قالب با 5 هدر بزارید رنگ های  قرمز ابی ممنون البته بعدا هم میتونم عوض کنم رنگا

سلام عرفان 

من میخوام 4 تا عکسای بالای وبو تغییر بدم همه چیزایی که گفتید رو انجام دادم اما نشد

آدرس وبمو میدم ببینید چجور شده

https://nizuland13.blog.ir/

باید چیکار کنم لطفا بگین 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan