قالب بلاگ بیان

قالب ۴۱


HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.4
ریسپانسیو : نیست
تو هدر این قالب ۵ تصویر قرار داره که شما میتونین با رفتن به قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی این تصاویر رو عوض کنین و تصاویر دلخواه خودتون رو بذارید . نکته مهم اینه که حتما قبل از آپلود کردن تصاویرتون سایزشون رو ۱۷۰×۱۷۰ پیکسل کنید . بعد باید لینک تصاویرتون رو یکی یکی در قسمتی که توی عکس میبینین جایگزین کنین " کلیک "
از این سایت هم میتونین استفاده کنین برای تغییر سایز تصاویر " کلیک "
وای چه خفن :) عرفان خجالت بکش چرا انقد قالبات خوبن ؟=| 
خفنیت از خودتونه :)
خجالت نمیکشم ^_^
چه ساده و ناز :-)
ممنون :)
پنجشنبه ۱۰ تیر ۹۵ , ۲۱:۱۵ بهار پاتریکیان D:
هیچی قالب خودم نمیشه :)))))) 
اون که بله :)
بدنیس
چقده باحال ((:
عکسای مربعی که دوست داشته باشم بزارم براش ندارم ولی ):
پس مال خودتون ^___^
نموخوامش ):
:/
:)
پنجشنبه ۱۰ تیر ۹۵ , ۲۱:۲۰ بهار پاتریکیان D:
یوهاهاهاها ^.^
:))
خیلی بحاله با پنج تا عکس ^_^
با حالی از خودتونه ^_^
خیلی عالیه :)
ممنون :)
عرفان واقعا کامنت اول پاتریک و فقط کپی می‌کنم
واقعا قالبات خیلی داره پیشرفت می‌کنه :))
عمیقا تبریک می‌گم ^____^
ممنونم لطف داری ^_^
امروزخبریه همه قالب میذارن؟!!!خوبه ماراتون روتخصصى ترکنید....هدرهاى متحرک بسازید♥★♥★
من از بقیه خبر ندارم امتحانام تموم شده وقتم بیشتر آزاده
هدر متحرک یا باید از جاوا استفاده کنم که روی همه وبا کار نمیکنه و باید جاوا رو خریداری کنن !
اگرم با فرمت gif کار کنم حجمش خیلی زیاد میشه سرعت وب میاد پایین ...
گرچه همون هدر اسلاید شو جاوا ام خیلی سرعت وب رو میاره پایین ...
پنجشنبه ۱۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۲ حانیه جـــ .تـــ
در عین زیبایی بسیار شیک و دلچسب :))
ممنون :)
اره امتحاناوایناتموم شده اخه امروز یه نفردیگه هم قالب گذاشته بود...اهان اره راست میگید :)
:)
عالیییییی
خیلی خوبه:-))))
ممنون :)
خیلی قشنگه مرسی :) :) :)
چشماتون قشنگ میبینه ، خواهش میکنم :)
عاااالیه

خییییلی خوبین شما
ممنون شما لطف دارین
عاااالیه

دنبال شدی به وبلاگ منم سر بزن :)
ممنون
وای این چه خوشگلـــــــــه (((:
دست مریزاد (:
چشماتون خوشگل میبینه :)
این چه ساده و خوبه
جدیدا هر وب بیانی رو باز میکنم قالب استاد  رو اصن مگه میشه نبینم :)))))))
لطف داری ممنون :))
عالین:)
ممنون :)
عالین اینا نمیدونم چرا انقد خوبن اخه بزنمت؟
ممنون
سلام. تغییر اندازه ی عکس با کدام کد صورت میگیرد؟!
تشکر از همه ی قالب ها و وقت ارزشمند شما :)
با فتوشاپ یا هر نرم افزار ویرایش عکس دیگه سایز عکسایی که میخواین بذارین اون بالا رو 170 در 170 پیکسل کنین بعد آپلودشون کنین و لینکشون رو همون جایی که تو عکس گفتم قرار بدین ( نیاز به کد نیست )
خواهش میکنم :)
سلام مجدد. نه اشتباه متوجه سوالم شدید. منظورم این بود که چطور میشود اندازه ای که شما برای عکس ها در قالب تعیین کردید را تغییر داد. یعنی کدِ مربوط به آن 170 در 170 پیکسل کجاست؟!
سلام
تو کدهای سی اس اس#header img رو پیدا کنین کداش داخل اونه ...
خیلیییییییییییییییییی خوشگله داش عرفان (:
به قول رفقا خیل آناچ شده (:

ممنون :)
شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۰۶:۳۲ من الله التوفیق
سلام 
نمیشه به این عکسا بالا لینک داد که با کلیک به اون لینک بره ؟
ممنون می شم اگه راهنمایی کنید !
سلام
میشه ولی توضیحش طولانیه !
سلام :)
مثلِ همیشه عالیِ عالی :)
سلام ممنون :)
ببخشید چرا من هر چی میگردم نمیتونم قسمتی که این عکس ها هست رو پیدا کنم و آدرسِ جدیدِ عکس ها رو بزارم؟!
همون اوایل کد های اچ تی ام ال هست تو عکسم مشخص کردم که !
آره ولی من پیداش نمیکنم :((((((((
پیداش کردم :))))))))))))))))))))))))))))))
:)
می‌تونید قالبی خیلی ساده مثل این وب درست کنید؟

http://aa-tata.blogfa.com/
آره خیلی کار نداره ...
سلام ببخشید باز من مزاحم شدم :)
راهی وجود داره که توی این قالب ساعت نوشته نشه؟...
یعنی ساعت رو برداریم؟
سلام خواهش میکنم مراحمین
از تنظیمات پیشرفته پنلتون تیک گزینه عدم نمایش تاریخ درج مطلب رو بزنین نه تاریخ رو میزنه نه ساعت ...
آخه میخوام تاریخ رو بزنه اما ساعت رو نه :)
کلا من خیلی اذیتتون میکنم ببخشید...
اونطوری باید فقط کد ساعت رو از تو ویرایش ساختار قالب فعلی حذف کنین ...
نه خواهش میکنم ...
واقعا اگه تو نبودی کی برای بیانی ها قالب می ساخت ؟:))
:|
:)
من نفهمیدم چطوری عکسای دل خواهموبزارم؟
کجاشو نفهمیدین ؟
سلام
وای این قالب چقدر عالیه و خیلی به عنوان وبم میاد
بی نهایت ممنونم :)
سلام
خواهش میکنم :)
سلام
میخوام به جای عکسای این قالب عکسایی که خودم گرفتمو بذارم ولی بعد تغییر سایز این شکلی میشن چرا؟
http://bayanbox.ir/preview/8339110046445234339/photo-2016-07-12-20-17-43-170x170.jpg
خب چون عکساتون مربع شکل نیست ...
اگه میخواین یه قسمت از عکس رو به شکل مربع برش بدین باید از نرم افزاری مثل فتوشاپ استفاده کنین ...
آهان ممنونم
خواهش میکنم
سلام خسته نباشید. من این قالب رو استفاده کردم ولی مطلبی که میفرستم ادامه مطلب رو نشون نمیده واسش (دکمه ای که به ادامه مطلب بره) ولی با قالبای خود سایت مشکلی نداره. چیکار کنم؟
درستش کردم :) 
مشکلی نداره من یکم توی ظاهر قالب دست بردم؟ :)
سلام.خسته نباشید و خیلی ممنونم از اینکه قالبا انقد خوبن
من این قالب رو روی وبلاگم دارم.فقط دوست دارم قسمت نظراتش متفاوت از اینی که هست باشه.مثلا قسمت پاسخ یه رنگ دیگه باشه.یه جوری که کامنت و پاسخ کاملا از هم مجزا باشن.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سلام ادمین عزیز
برای بلاگفا کار نمیکنه چرا ؟

سلام
من همه ی هدر هاشو با اندازه 170گذاشتم ولی یکیش رفته پایین
چه کنم؟
سلام...فقط این قالب یه ایراد داره اونم اسم نویسنده های مختلفه که زیر پستا نمیان!
چجوری این ویژگی رو اضافه کنیم؟
خوشم اومد...

دمت گرم:)
واقعا خوشکله
اگه میشه از وبلاگ من دیدن کنید
akskade.blog.ir - عکس کده

Really cuckoos
If you can see my blog
http://akskade.blog.ir/

عکس کده
عکس کده
akskade.blog.ir
 
سلام عـرفـ جان . ببین این ۴تا عکس مربعیو میشه تغییـر داد یا چی ؟
مرسی داداش دمت گرم فقط یه سوال...
اینارو با پلاگینی چیزی می سازی 
یا کلش رو می شینی کد نویسی می کنی؟
یه سوال دیگه...
من برنامه نویسم از کجا باید یاد بگیرم چجوری قالب بسازم؟
سلام.یه سوال داشتم. توضیح مختصر وبلاگ که سمت چپ و میشه عکس هم گذاشت و من هرچی میگردم پیدا نمیکنم.از کدوم قسمت باید ویرایشش کرد؟
group64.ir
لطفا

سلام خسته نباشید....

این قالبتون خیلی قشنگه و به دلم نشست....

فقط گزینه که بشه به ادامه مطلب رفت رو نداره....کدی چیزی باید وارد کنم یا نه؟؟!!!

سلام ببخشید میشه کمکم کنید؟؟

چطور باید رنگ قالب و عوض کنم؟؟

سلام

میشه یکی بگه چجوری این قالبو بزارم روی وبم؟

سلام خسته نباشید قالباتون  عالین خیلی ممنون ❤

چرا وقتی میرم بزارمش میگه یچیز اشتباهه ؟

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۰ فروشگاه اینترنتی آریامون
جمعه ۲۶ آذر ۰۰ , ۱۴:۴۶ doom at your service (لباس توی تن نویسنده تاک)

واقعااااا قالبات خعلی خوبنن اگه تو از این قالبا نمیذاشتی نصف بیان مونده بودن تو قالب 

منم تازه دارم یاد میگیرم قالب درست کنم با اون اموزشات 

فعلا فق بلدم هدرو تغییر بدم

من اینو امتحان کردم اما راستش اصلا روی وبم خوب نمیفته هرکاری میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan