قالب بلاگ بیان

قالب ۴۰


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 900px
نسخه : 1.2
ریسپانسیو : هست
تنها کسی که از آپ کردنش و روشن شدن ستاره اش اینقدر خوشحال میشم
شمایی
:)
با آرزوی موفقیت فراوان
واقعا ؟ ممنون ^_^
همچنین :)
خیلی خوشگلن
چشمات خوشگل میبینه
وشماهمچنان بی نظیری...
ممنون شما لطف دارین
خیلی خیلی خوشکلن ^__^
ممنون چشماتون خوشگل میبینه ^_^
دوباره منو بین قالبات گیــــــــج کردی ... :)
ادم میمونه کودوم از بس همش قشنگه :)))
چشمات قشنگ میبینه ممنون :)
بیچاره پسرها کمبود قالب پسرونه داریم :)))
مثل همیشه قشنگه

من به نسبت تعداد وبلاگا میذارم چون پسرای وبلاگ نویس خیلی کمن کمتر میذارم :)
ممنون
انقدر این قالبا حس امنیت و آرامش بهم میدن که دلم میخواد برم توشون بخوابم (:
خسته نباشید.
:دی
ممنون سلامت باشین :)
وای اینا چقققققددددررررر خوشگلن عرفان
خیلییییی خوبن
چن روز یکیشونو بذارم جای قالب الانیه؟
چشمات خوشگل میبینه ^_^
آره بذار :)
اینا بهترینن فک میکنم عالیییییی
ممنون
خیلییییییییییییییییییییییییییی قشنگه داش عرفان (:
البته مثل همیشه
خسته نباشی (:
چشمات قشنگ میبینه :)
ممنون سلامت باشی :)
واقعن دستتون درد نکنه ...
ببخشید که به زحمت انداختمتون ... اینطوری خیلی خوب شد :)))
خواهش میکم :)
اووو خیلی خوبن :)

آفرین

خسته نباشین :)

ممنونم سلامت باشین :)
خیلی خوبن..ممنون ^-^
خواهش میکنم :)
آقا عاااالیییییی 
خیلی باسلیقه 
دست دردنکنه :)
خدا قوت
ممنون ^_^
خواهش میکنم :)
خوشگلن
ممنون
هر قالبی که میذاری آدم دوست داره ادیتش کنه بذاره رو وبش :))
:)
پنجشنبه ۱۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۷ حانیه جـــ .تـــ
با عرضـــ سلامـــ. هَمَشونـــ خِیلیـــ زیبانـــ *_*
سر حال وشاداب باشید :))
سلام ممنون همچنین :)
پنجشنبه ۱۰ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۱ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا بودند ممنون
ممنون
مثله همیشه عالییییی
ممنون
پنجشنبه ۱۰ تیر ۹۵ , ۲۱:۱۵ بهار پاتریکیان D:
خسته نباشی اسطوره ^.^
سلامت باشی پاتریکی ^_^
وای انار^_______^
اتفاقا وب شما ام تو ذهنم بود وقتی داشتم درستش میکردم :)
میگم قالبی دارین که مرتبط با نویسندگی باشه ؟؟
مرتبط با نویسندگی !
نمیدونم ! شاید قالب ۳۱ مرتبط باشه ...
اینا خیلی قشنگن عرفان
چشمات قشنگ میبینه :)
این سلیقه تورو من فک کنم یک هزارمش رو هم ندارم حتی!
شکسته نفسی میفرمایین :)
جووووووون :/ چقدر قشنگن قالبات عا :)
واعا پسری عرفان؟:دی
نمو ام عا
عه چطوری نمو ؟ :)
شنبه ۱۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۳۹ شیمیست خط خطی
سلام
ممنون بخاطر قالب های قشنگتون.
توضیحات مختصر وبلاگ و عکس مربوط بهش که اون بالا سمت چب هست رو چطور میتونم تو قالب بذارم؟
سلام
خواهش میکنم ...
اگر از قسمت تنظیمات > مشخصات اولیه ...
تصویر وبلاگ و توضیح مختصر رو قرار بدین فعال میشه ...
مرسی مرسی مرسی اینا فوق العاد:)
خواهش میکنم :)
این آخریه خیلی خیلی قشنگ بود ازش استفاده کردم
خیلی ممنون از زحماتتون
تشکر
خواهش میکنم
خیلی ممنون از قالب های خوشگلی که میذارین، واقعا جذاب و دوست داشتنی ان :)
من یه سوالی داشتم؛ چرا این قالب 40 که من انتخاب کردم همه کلمات کلیدی رو نشون نمیده؟!
و اینکه چطور میتونم فونت عنوان رو تغییر بدم؟
ممنون
دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۶:۳۱ خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
خیلی خوشگله ولی چرا واسه من ستون کنارش نیس همش پشت همه
سلام عرفان جان کارت عالیه دمت گرم.
من مدتها دنبال یه همچین قالبهای میگشتم .
واقعا ممنونم
عرفان جان فقط یه سوال / من چطوری میتونم عکس هدر قالب رو عوض کنم ؟ من آشنایی به کد نویسی ندارم متاسفانه

ممنون میشم راهنماییم کنید.

چرا وقتی کدو وارد میکنم میگه اشتباهه؟!
وای قالب هاتون خیلییی خوبن...مخصوصا آبی ها :)
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۲۰:۴۳ بانو ف تک نقطه
لطف میکنید جواب سوالمو بدید؟
کجای کدو حذف کنم که تعداد وبزیت هارو نشون نده؟
دیدم بخش کد ویزیت رو ولی نمیدونم دقیقا از کجای کد تا کجا رو باید حذف کنم که قبول کنه و اخطار نده
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۳:۳۲ محمد قربانعلی پور
like - like - like
قالب های بسیار زیبایی دارید ممنونم .
عاااالین...ممنون
ممنونم از این قالب های خیلی خیلی خیلی زیباااا انتخاب خیلی سخت بود اما کاملا همون چیزی رو که می خواستم گذاشتم :) مرسی واقعا
بسیار زیبا و عالی 
من از این قدیمی تزها بیشتز خوشم اومد 
کارت درسته!
آقا عرفان دمت گرم با این قالبای فوق العادت ^___^

فقط این باکس درباره نویسنده توی پیش نمایش هست ولی تو خود قالب نیست :-" 
ممکنه کدشو بدین؟

قالب هاتون در عین سادگی خیلی حرفه ای و خوشگلن انتخاب بینشون سخته واقعاً !!!
قالب های خوبی دارید ممنون وبلاگتئن عالیه
Like!
سلام چطوری مطالب رو با فونت خاصی بنویسیم و توهاما نباشه؟؟؟
ورود group64.ir

خوبه

دستت در نکنه

سلام من اون قالب انارِ رو ادیت کردم مشکلی ندارین باهاش که ؟؟=))

 

اگه مشکلی داره میتونید بگید بردارمش ^^

واقعا ممنون

عاااااااااامم ببخشید برای این قالب میشه عکس بک گراند گذاشت؟

خیلی خوب بود 🌹🌷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan