قالب بلاگ بیان

قالب ۳۵


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS تصویر پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : نیست
زنده باد ... کم هستن کسایی که مث شما طراحی قالب بیان کنند
مثل همیشه عالی زیبا
ممنون
دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵ , ۲۱:۲۲ بهار پاتریکیان D:
فوق العادست رفیق :)
ممنون پاتریکی :)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵ , ۲۱:۳۹ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
خخخخخخخخخ مرسیییییییی
دستتون درد نکنه
cssوhtml شو کپی کردم که این قالب جدیدم خز شد اینو بذارم

دستتون درد نکنه خییییییییییلی مچکر ^_^
خواهش میکنم :)
همون همیشگی رفیق : )
یعنی عالی!
ممنون :)
خیلی خوبن :)

خسته نباشید :)

ممنون :)
گل کاشتی رفیق مثل همیشه:)
ممنون :)
عااااااااااااااااااااالی
مخصوصا اون مینیون ((((((((((:
به درک همه چی همونو میزارم (:
اتفاقا خودم فکر کردم مینیونه از همه بدتر شده ! :)
نه خیلیم نمکیه (:
:)
عالی عالی عالی:)
ممنون :)
عالیه عالی عزیزم:)
باقدرت هرچه تمامترادامه بده:)
ممنون :)
عالین
ممنون
فقط دادا تو قالب مینیون ها این عکسه فعال نیست تو قالب 
http://bayanbox.ir/view/8839183304984557884/title-left-minions.jpg
گفتم بگم شاید یادت رفته (:
ممنون لطف کردی :)
اینو گذاشتم برای قسمت نظرات اخیر لابد اون فعال نیست تو قالب شما :)
من الان عاشق اون مینیونا شدم 😑
چرا این کارارو می کنی با من اخه :(
چقده خوشگلن :(
چشمات خوشگل میبینه :)
عالین :)
ممنون :)
خیلییییییییی مرسی بابت این قالب ها که روز به روز بهتر میشه :) واقعا ممنون
خواهش میکنم :)
قالباتون خیلی خوبن
ممنون :)
اوووووووو خیلی وقته نیومدم چه پیشرفتی داشتین ^_^

سلام

:)
سلام ممنون ^_^
مینیون :) دمت جیـز :) خسته نباشی

ممنون :)
سلام
خیلی متشکرم از ارائه قالبها..
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۹:۱۳ خانوم نویسنده
عالیه...مرسی
ایقد که قالباتون زیاد و قشنگه آدم تو اینتخاب کم میاره.

سپاس بابت زحمات تان

قالب جدید بیان: قالب وبلاگ
سلام چطور میتونم بذارم تو وبلاگم
سلام
خیلی ممنون بابت قالب های زیبایی که میذارید.
من این قالب رو قرار دادم رو وبلاگم ولی ستون های وبلاگ مثل حالت پیش نمایشی که گذاشتید سمت چپ قرار نمیگیره و میره پایین وبلاگ.
اگه میشه راهنماییم کنید که کجا رو باید تغییر بدم.بازم ممنون
ورود group64.ir
چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ , ۰۹:۵۱ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

عالی

دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ , ۲۳:۰۷ fighter lover(چراگفتم جرعت؟؟؟) _^^_

سلام مسی واقعا خسته نباشی^^

میگم من چجوری میتونم یه عکسی که دلخواهمه رو بزارم قالبم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan