قالب بلاگ بیان

قالب ۳۳

صورتیش خیلی خوشگله:-)
خسته نباشی:-)
چشمات خوشگل میبینه :)
ممنون :)
عخی سه ستونه :)
:))
وایییی بالاخره شیر شدن
عالین اینا عرفان
عالیییییی :)
ممنون :)
تشکرات فراوان ((:عالین واقعا
خواهش میکنم :)
آقا کارت درسته! یعنی یک روز بعد از درخواست!
دمت گرم. ان شاءالله اگه رفقا هم راضی باشن استفاده میکنیم. دمت گرم.
قربانت
يكشنبه ۱۶ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۶ بهار پاتریکیان D:
وای پسر اون سبزه فوق العادست :))))
خسته نباشی :))))))
مرسی پاتریکی :)
خیلی خوبن همشون:-)))
ممنون :)
خیلی فوق العادن
مرسی داش عرفان (:
قربونت :)
خیلی قشنگن اینا سه ستونه خیلی وقت بود ندیده بودم ! :))

خیلی خوبه !:)

چشماتون قشنگ میبینه :)
کلا نوع قالبو عوض کردم |:
میشه ببینی چطور شد ؟
ممنون
خوب شده :)
مرسی (:
:)
گالبی:)
:)))
يكشنبه ۱۶ خرداد ۹۵ , ۱۸:۱۹ بهار پاتریکیان D:
صخره ، من روانیتم =))))
منم روانیشم :))
آخریه دوس o((*^▽^*))o
:)
عه فک کنم لینک دانلود HTML و css دو تا اخریا رو جابجا زدی :|
ممنون که گفتی اشتباه زده بودم درستش کردم :)
همچنان دمت خیلی داغه!
یکم زیرشو کم کن خب :)
باشه باشه کمش میکنم :))
چقدرخوبه که همیشه دست پرمی ایید:)
:)
عالیه :)
ممنون :)
ایی قالبا خیلی قشنگن عصن ...
اما به نظرم قالب های سه ستونه شلوغن انگار :/ 
ولی بعضیا دوس دارن :)
ممنون
از زحماتتون..!

خواهش میکنم
سلام
تشکر بابت قالب سه ستونه که واقعا نیاز بودش
فقط یک سوال: اون قسمت کلمات کلیدی هستش؟ اون تعدادش زیاده (یعنی مثلا 20 باشه یا 15 تا کفایت میکنه و به نظرم نیاز نیست که 40 تا یا ... باشه) (هر چه کمتر به نظرم نظم وبلاگ بیشتر) = در ضمن کلمات کلیدی هم به همدیگه میچسبه، به نظرم اگر میشد یه فاصله ای هم از بغل و هم از بالا و پایین بین کلمات کلیدی باشه خیلی عالی میشه.
آمار بازدید هر پست هم بتونه یه جایی توی پست بگنجونی به نظرم عالی میشه :دی

شرمنده درخواست هامون همه گی زیاد شده (میگن لطف کنی پر رو میشن، همین مصداقش ما هستیم :دی)
اون اوایل تعداش رو محدود کرده بودم یه سری اعتراض کردن ولی راس میگی عاقلانش اینه که محدود باشه زیاد باشه قشنگ نیست :)
نه داداش این چه حرفیه دشمنت شرمنده :)
وایییییییی بنفشهههه چقدر خوشگله مرررسی :)
چشمات خوشگل میبینه :)
سلام قالباتون خیلی زیباست واقعا دستتون دردنکنه ولی چطوری باید دانلودش کنیم ؛قالبای بالا لینک دانلود ولینک پیشنمایش نداره
سلام
خیلی ممنون که اطلاع دادین ، اصلاح شد ..
سلام.
دوست عزیز قالب ها حرف نداره محشره.
فقط چطور فونت بزارم روشون یا فونتشون رو یکان کنم؟
group64.ir

برای این قالب نمیشه بک گراند گذاشت؟

سلام.ببخشید من قالبتون رو روی وبلاگم گذاشتم،ولی تقریبا نصف امکاناتی که روی قالب پیش فرضتون هست رو نداره!!!

اقا عرفان چند سالی هست که فوت کردن 

کامنت هاتون رو کسی نمیتونه جواب بده:(((

سلام

تشکر

ار قالب استفاده کردم.

اجرت با شهدا

جمعه ۱۷ دی ۰۰ , ۱۸:۲۴ ^^•`Yu Bit-Na`•^^ -

نمیدونم چرا دانلود نمیشه لینک اچ تی ام ال و کی سی سی

کسی هست برام لینکو بفرسته؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan