قالب بلاگ بیان

آموزش تصویری استفاده از فونت های آنلاین

در این آموزش طریقه استفاده از فونت های آنلاین این سایت رو میگم " کلیک "

فقط کافیه برین تو این سایت و فونتی که دوست دارین رو انتخاب کنین ...

بعد یه کد در اختیارتون قرار میده که اگر قبل از تگ head در قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی قرار بدین اون کد رو، فونت قالبتون عوض میشه ...

فیلم آموزش استفاده از فونت آنلاین ، حجم ۵ مگابایت " کلیک "


+ این سایت هم فونت آنلاین در اختیارتون قرار میده و با آموزش هایی که داخل سایتش هست میتونین از فونتاش استفاده کنین " کلیک "

يكشنبه ۲ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۱ بهار پاتریکیان D:
این سری یه چیزایی فهمیدم :))))
ولی ندارم همچین چیزی که اینارو روش اعمال کنم :/ 
البته دارم ادای این فهمیده هارو درمیارم تقریباً :)))))
اتفاقا الان راس میگی دفعه های قبل تظاهر به نفهمیدن میکردی :)
یه بار یکی برعکس این جمله ای ک به پاتریک گفتیو بهم گفت :دی
منم با مشت رفتم تو صورتش :))

مرسی بابت اموزشای خفنت ^__^
:))
خواهش میکنم ^_^
يكشنبه ۲ خرداد ۹۵ , ۱۶:۴۰ بهار پاتریکیان D:
نه خب قبلا واقعا نمیفهمیدم ! 
الان خیلی دنبالِ فهمیدنشم ، دارم تلاش میکنم تو این زمینه ها =))))
آها !
موفق باشی :)
به به خیلی خوشم میاد یه تغییراتی توی این زمینه داشته باشیم... 
متشکرم:-)
خواهش میکنم :)
دستت درد نکنه داش عرفان (:
یعنی نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم
خیلی مرسی
همیشه موق باشی (((((((((((((((((((((((((((((:
وبلاگم خیلی باحال شد
خواهش :)
خیلی خوبه.واقعا دستتون درد نکنه :-)
خواهش میکنم :)
چه خوب…
:-)
:)
دم عالی متعالی :)
:)
فونت خاتون فونت برادر منه مثل اینکه هنوز نخریدش این سایت:))
به به آفرین به برادرتون :)
خیلی مرسی خییییییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییی
خواهش :)
نمی دونم چرا فونت بعضی قسمت هاش تغییر نمی کند؟
چون یه کد قوی تر هست که اجازه نمیده اون کد فونت اجرا بشه !
مثلا قبلا به h1,h2,h3 و ... فونت داده شده ...
با سلام
من از فونت نستعلیق آنلاین استفاده کردم اما ارتفاع بین دو سطر بسیار کم است و نوشته های دو سطر بروی هم افتاده اند !
1- چگونه میتوان فاصله ارتفاع بین دو سطر را تصحیح کرد ؟
2- چگونه کاری کنیم که بخشی از بالا و یا پایین نوشته خرده نشود ؟
سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۳ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

ببخشید من سایتفونت آنلاین رفتم ولی کد فونت رو نیاورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan