قالب بلاگ بیان

حذف تصاویر دنبال کنندگان از جعبه دنبال کنندگان

خیلیا گفتن آموزش مخفی کردن تصاویر دنبال کنندگان از جعبه دنبال کنندگان رو بذارم !

اول یه کد طولانی بلد بودم برای این کار که کاربردی نبود ...

یکم ور رفتم باهاش تا یه کد کوتاه پیدا کنم ...

الان با دو خط کد خیلی راحت درست میشه :)

بعد از کپی کردن این کد تو کدهای CSS قالبتون جعبه دنبال کنندگانتون اینشکلی میشه ...

دریافت کد " کلیک "

ویدئوی آموزش قرار دادن کد " کلیک ( ۳۵۰ کیلوبایت ) "

یه سریا هستن که میان آنفالو میکنن بعد باز فالو میکنن که عکسشون بیاد اون بالا ملت ببینن فالو کنن !
کاسه کوزشونو ریختی بهم قشنگ :دی
:)))))
=))))))
کاریه که از دستم بر میاد :دی
سلام
خیلی خیلی خیلی ممنونم :)
سلام
خواهش میکنم :)
دستت درد نکنه 
ممنونم 
کد هات همیشه ساده و راحت و عالین :)
خواهش میکنم ^_^
خیلی مرسی :)
اون تعداد دنبال کننده ها رو هم میشه حذف کرد؟
خیلی خواهش :)
آره اونم میشه ...
دقیقا همین کدی که داخل این هست رو اینبار برای .followerstitle بزنین اونم حذف میشه ...
یعنی بنویسین .followerstitle بعد داخل {} همون کدهایی که برای مخفی شدن تصاویر دنبال کنندگان زدین برای اینم بزنین :)
.followerstitle {
     position: absolute;
     visibility: hidden;
}
دم عالی متعالی :)
چاکرم :)
آهان دستتون درد نکنه خیییییلی ممنون :)
خواهش میکنم ^_^
آقا عجب خوب کاری کردید :)
من ازین کد استفاده کردم
ممنون :)
خواهش میکنم :)
يكشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۰۶ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
چه عجب یه پست نسبتا مفید گذاشتی
اون قالبا که میذاشتی همشون ساده بودن
کاشکی از سبک همین قالب توی وب خودم بزاری البته حرفه ای تر
دیگه نظری ندارم
خوشحالم کن دیگه نیا وبم ...
هاها
ملت عجب رویی دارن ب خدا :))))))
خیلی منتظر این جوابت بودم اصن
دمت گرم 
(خطاب به یاروعه بی ادب و متوقع (اه اه))
راستی بابت این همه لطفتم به خاطر آموزشاو قالبا ممنون :)
خیلیییییییی رو دارن اصن حدش قابل توصیف نیست ...
چاکرم ^_^
خواهش میکنم :)
خیلیم عالی. من با تلاش و ممارست های بسیار این کار رو انجام دادم اما اگه مرورگر عوش بشه تنظیماتش بهم میریزه. حالا با این کد شما میشه یکسره اش کرد. 
ممنون :)
خواهش میکنم :)
به به چه کد خوبی :)
ممنون
خواهش میکنم :)
من استفاده کردم :)
دستتون درد نکنه
خواهش میکنم ^_^
بسیار تا بسیار مفید:-)
:)
این باشه نمی شه استفاده ابزاری کرد -_-
من چن تا از کسایی که فالو می کنمو اینجوری به دست آودم -_-
اه -_-
:/
یعنی به شدت نیاز داشتم
مرسی عزیز (:
خواهش :)
حاجی یه تنه داری کیفیت بیان رو می بری بالا هاً خدا خیرت بده.
چاکرم
وای خدا ، چه جواب باحالی دادی بش =)))))
:))
با اون کده که تو کامنتا گفتی تعداد فالوورا حذف نمیشه :(
میشه ها امتحان کردم خودم ! مطمئنی کدشو درست زدی ؟
این واقعا خیلی خوب بود
خیلیی مرسی:)
خواهش میکنم :)
میشه کدی بسازید که بشه به جای حذف کامل، اونها رو مدیریت کرد یعنی خودمون بخواهیم یه نفر باشه یه کاربر رو حذف کنیم؟
اگرم بشه من بلد نیستم !
واقعا ممنون:)
خواهش میکنم :)
به نظرم واقعا لازم بود. دمت گرم.
چاکرم
ع چه خوب:) دنبال کدش بودم ^_^
دستتان کلا درد نکنه :)
خواهش میکنم :)
سلام، من که هر کار کردم نشد. کجا باید بذارم کد رو دقیقا؟ 
خیلی مخلصم 
داخل کدهای CSS تو فیلم آموزش مشخصه !
فدات ..
منظورم اینه که کجای css؟ هرجا شد؟ خلاصه برای من که کار نمیکنه!
خیلی چاکرم در ضمن
آره جاش مهم نیست ...
قربونت ...
به جون همدیگه کار نمی‌کنه. چرا وقتی کپی میکنم کنارش یه نقطه قرمز میاد؟ ربطی به اینکه با تبلت کپی میکنم که نداره؟
شرمنده بابت مزاحمت‌ها
چرا اتفاقا ربط داره باید با سیستم کدارو کپی کنی با تبلت و گوشی درست کپی نمیشه ...
دشمنت شرمنده داداش ...
آقا ممنون فدایی داری
قربانت
:/

؟

رنگشو اگر بخوایم تغییر بدیم باید چه کدی بزنیم؟

من خودم یه کد من‌درآوردی زدم منتها عمل نمی‌کنه :)))

/*---color-follower-avatar---*/
#follow_box {
 display:none;
color:#81f3b9;
}


رنگ پس زمینش ؟
آقا دمت گرم
خیلی مردی
فدات
خسته نباشید.قالب من از قالب های بیان هس ( زلال 2 ) تو اون قالب این کد نمایش ندادن عکس دنبال کننده ها رو کجا گذاشت؟؟
قالب > ویرایش css قالب فعلی > هر جاش کپی کنین فرقی نداره ، همون خط اول یه اینتر بزنین و کد رو قرار بدین ...
خودتون با قالب زلال 2 امتحان کنید من ک هرچی زدم نشد فکر کنم قالب باید حتما از قالب های خودتون باشه که کد روش انجام بشه
امتحان کردم مشکلی نداشت ...
نه خیلیا رو قالب های بیان هم از این کد استفاده کردن و مشکلی نداشتن !
عاااالی بود ممنونم :) 
هم آواتارها رو حذف کردم هم تعدادشون رو ;)

خیلی ممنون...
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۲۰:۲۷ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
خیلی ممنونم
کاش هندزم می بودید..
:/
عالیه
تشکر
سلام ممنون داداش بسیار کاربردی
میشه کدی بذاری که بشه باهاش برای هر نظر امکان ثبت رای مثبت و منفی گذاشت ؟
سپاس فراوان
سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ , ۱۱:۲۲ فاطمه سادات حسینی
سلام دوست  خوبم ...
 کسانی که دنبال کننده رو میزنن لینک وبلاگ بصورت فالو هست یا نوفالو.... داخل بعضی نظرها پرسیدن متوجه منظورشان نشدم اگر فالو باشه چی میشه اگر نوفالو باشه چطور....

میگن فالو بهتر ..چطور من وبلاگی که دنبال کننده رو میزنم لینکم وبلاگم داخل وبلاگش فالو باشه...منتظر جواب خوبتان هستم
خیلی عالی بود عرفان جان :) بیان بدون شما و آموزش هاتون و قالب های زیباتون صفایی نداره:)) کاش شرکت بیان مختص شمارو استخدام کنه و فقط قالب های خوشگلو با امکانات بسازید :))
سلام حالتون خوبه؟
می خواستم بدونم برای قالب های خود بیان باید  کد رو کجا بذارم؟ من تو قالب پر خود بیان هر جا گذاشتم اینطوری نشد
دستتون درد نکنه:))
سلام 

ممنون 
من استفاده کردم بسیار عالی و کاربردی.


ممنون☺
امروزه همه ی ما برای گذر از ناراحتی یا اتفاقات روزمره نیاز به یک وقت فراغت داریم تا حال و هوای زندگیمون رو تغییر بدیم برای پر کردن اوقات فراغت من به شخصه موسیقی و نوازندگی گیتار الکتریک را به شما پیشنهاد میکنم که برای دستیابی به گنجینه ای از مطالب مهم و برای اموزش گیتار الکتریک می توانید به صورت انلاین و بدون اتلاف وقت به فراگیری و پیشرفت در این زمینه نائل بشید
و برای اینکه بدونید نکات مهمی در تولید جنس صدای گیتار الکتریک چیست رابدونید و در مورد پیکاپ گیتار الکتریک ، لوازم جانبی گیتار الکتریک ، سیم گیتار الکتریک ، کابل گیتار الکتریک ، امپلی فایر گیتار الکتریک و...  مطالبی را مطالعه کنید همچنین برای خرید گیتار الکتریک نیاز دارید تا نکاتی را بدست بیاورید
مروزه همه ی ما برای گذر از ناراحتی یا اتفاقات روزمره نیاز به یک وقت فراغت داریم تا حال و هوای زندگیمون رو تغییر بدیم برای پر کردن اوقات فراغت من به شخصه موسیقی و نوازندگی گیتار الکتریک را به شما پیشنهاد میکنم که برای دستیابی به گنجینه ای از مطالب مهم و برای اموزش گیتار الکتریک می توانید به صورت انلاین و بدون اتلاف وقت به فراگیری و پیشرفت در این زمینه نائل بشید

ببخشید میشه دوباره توضیح بدید چطور تعداد دنبال کنندگان وبلاگ رو مخفی کنیم؟

آموزش بسیار مفیذی بود. مثل همیشه کدهای عالی میگذارید..
سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۳ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

عالییییییییی

پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۱۴:۱۴ محمدحسین خوش دوست

ممنون

راحت دیسپلیشون رو none میکردیم به دوخط کد هم نیاز نبود :)

خب خب خب

اول از همه سلام خسته نباشی داش

دوم اینکه من اومدم یسری مطلب هم به تو هم به بقیه بگم:

1- من نمی گم کیفیت کارات خوبه و نمی گم که بده، اما میدونم بابتشون خیلی زحمت می کشی؛ شاید بگی من از کجا میدونم؟ من خودم کارم همین چیزاست اما خب منتشر نمی کنم الان من سایت نوشتم بات نوشتم اپ ساختم برنامه ساختم پس سختی کارت رو میدونم. این ساختن تمپلت ها سخته من نه میگم کار تو ضعیفه و نه میگم قویه چون شکل داغون اچ تی ام ال و سی اس اس رو دیدم فقط می خوام بگم دوستانی که میگید ضعیفن این کارا خودتونید رو بزارید جای سازندش همینایی که میگید ضعیف بیشتر از 100 خط کد زده شده بابتش درسته 100 خط توی برنامه نویسی و اینا چیزی نیست اما تفکری که پشتش هست خوش خیلیه... پس خودتون رو جاش بزارید.

2- داش یه تمپلت باحال میشه بزنی؟ ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan