قالب بلاگ بیان

قالب ۲۸

شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۵۹ بهار پاتریکیان D:
چقد اینا خوبن ! :))))
جون میده واسه این وبلاگا که مطالب شاخ و فسلفی میزارن =))))
عصن مث فیلماس D:
مثلا وب پاتربک :))))
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۲۰ بهار پاتریکیان D:
بابا من دری وری مینویسم ، کجا شاخ و فلسفی عم ؟! =))))
به نظر من که نوشته هات شاخه :دی
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۲۱ بهار پاتریکیان D:
بعد اینکه اون
Desined By Erfan 
خیلی خفنه =))))
عصن مث تو فیلماس  D:
خفنیت از خودته :)))
مثل همیشه خاص داش عرفان
خسته نباشی
ممنون
چ خوشگلن (:
چشماتون خوشگل میبینه :)
بسییییی عالیییییییی
:-)
ممنووووون :)
خوبن ولی چرا ریسپانسیو نیستن؟
برای تنوع چون بعضیا ریسپانسیو دوست ندارن ...
یه چند تا هم پسرونه بزن خب!همه دخترونه س ک داداش!
دمت هم گرم
آخه عکس هدر پسرونه خوب پیدا نمیکنم چند تا عکس پیشنهاد بده داداش میزنم ...
یه اعترافی بکنم؟ کدهای قالباتونو دانلود میکنم عکساشو کش میرم :دی
این سری خیلی قشنگ و پیشرفته تر شدن:))
اعتراض بریدایانه وارده :دی
خب تو کدهای هدر این کد رو پاک کنین دیگه کش نمیاد background-size: cover
:)
نه نه اعتراف بریدایانه
کش رفتن منظور دزدیدن عست:)))
من چرا کلا اون کامنت رو اشتباه خوندم :|
خوب کاری میکنی :)
دیدگاه برنامه ای دارین :دی
:))
واقعانی قشنگن:-)
چشمات قشنگ میبینه :)
خیلی قشنگن من هدرشو می دزدم می ذارم تو اون یکی قالبه :)
بدزدین راحت باشین :)
دادا هدر پسرونه بخوای دارم فراوان (:
فقط رسپانسیو یعنی چه؟
بفرست یه چنتا ممنون :)
ریسپانسیو یعنی به اندازه صفحه نمایش واکنش نشون میده و خودش رو باهاش تطبیق میده ...
مثلا وقتی با گوشی وب باز بشه با اندازه صفحه گوشی یکی میشه ...
مرسی از قالبا خیلی خوب بودن :)
خوبی از خودتونه :)
عالی بود 
ممنون :)
خواهش میکنم :)
اقا عرفان یه قالب ویژه ی هنرمندا نمیسازید؟
یعنی چه شکلی باشه ؟
ایده ای ندارم براش !
سلام عذر میخوام چرا تو این قالب ها ساعت درج مطلب رو نشون نمیده؟
چون اگه ساعت رو هم میذاشمت قالب خیلی شلوغ میشد ...
مخصوصا تو قالب های ریسپانسیو فضا خیلی کمه و سخته همه چیزو آدم بذاره تو قالب !
البته این قالب ریسپانسیو نیست ولی اگه میذاشتم شلوغ میشد ...
من خودم هرچی میگردم یه عکس خوب از دست نقاش و بوم پیدا نمیکنم:|
آره عکسه خوب پیدا کردن سخته ! :/
میتونید از پالت رنگ واسه آرشیوش استفاده کنید یا قلم موی رنگی
ببینم اگه تونستم چیزه خوبی ازش در بیارم میذارم ...
آخه من یه بار یکی گفت یه قالب شبیه قلعه درست کنم اصلا خوب در نیومد کلا این سبکا بلد نیستم قالب درست کنم !
مرسی
چشم
بی بلا
دادا این صفحه کلی پس زمینه تکرار شونده توپ داره به دردت میخوره
http://www.wallpapereast.com/wallpaper-pattern
اینم هدر پسرانه
http://s7.picofile.com/file/8249728692/heder.zip.html
امیدوارم بهدردت بخوره (:
ممنون داداش ...
لطف کردی عکسارو فرستادی ولی هم کیفیتش خوب نبود هم کش اومده اس همش
آره دادا
شرمنده ):
قدیمین اینا
دشمنت شرمنده :)
فقط باید بگم ممنون
خواهش میکنم
چه زیبا!
ممنون
عاقا بعد امتحانا بیام قالب عوض کنم اصن
:)
شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۵ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
سلام ببخشید یه مشکلی پیش اومده من میخوام برای قالبم هدر بزارم عرض و طولش دقیقا مثل هدریه که خودتون گداشتید اما وقتی میذارمش هدر وب نامرئی میشه چه کنم؟:)
لینک رو درست جایگزین نمیکنین به احتمال زیاد :)
سلام عرفان جان لینک هدرو میدی بی زحمت
من از این قالب استفاده کردم با یه کم تغییر 
راضی باشید
سلام. خسته نباشید. من اصلا از قالب درست کردن سر در نمیارم. چطور میتونم ازتون کمک بگیرم؟
خیلی عالیه، دستمریزاد!

group64.ir

سلام 

هرجا هستید، در آرامش باشید ان شاء الله :)

ممنون از زحماتتون، از قالب‌های خوبی که درست کردین :).

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan