قالب بلاگ بیان

فیلم های آموزشی

دیگه خیلی خنگم که با فیلمم هیچی نمیفهمم =)
نه خب این فیلم برای کامپیوتره تو آی پاد جواب نمیده :)
هر چقد سعی کنی خودتو خنگ جلوه بدی نمیتونی پاتریک :دی
هروز پیشرفته تراز دیروز…
:-)
^_^
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۱۱ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
میدونم که میدونی که من میدونم که از قبل بلد بودم:)

بی تشکر!
مونده تشکرت نیستم ...
برای تو نذاشتم ...
مرسی واقعا ! 
کوماسمیدا ... :پی
خواهش میکنم ...
چی شده ؟ :دی
عااااااااااااااااااااااااااالی
یعنی
فوووووووووووووووق العاده
مرسی عرفان آقا

خواهش داداش
دیگه در این اندازه که گاو نیستیم میفهمیم
برای تو نذاشتم بعضیا گفتن فیلم بذارم اون آموزشو متوجه نشدن
بابا زشته این نظراتون دیگه
خب زحمت کشیده برا ویدیو
بلدی؟
خوش به حالت
چرا زحمت این بیچاررو خراب میکنی آخه؟ >:
اگر بخوام رنگ نوشته‌ی نام پست‌هایم را عوض کنم چه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
منظورتون رنگ عنوان پست هاس ؟
برین به قسمت کدهای css ...
.post-title a رو پیدا کنین ...
مقدای جلوی color که با # شروع شده رنگ قالب هست و با دایره رنگی که سمت چپ قرار داره میتونین رنگش رو عوض کنین و ذخیره کنین ...
راستی بابت این همه زحمات‌ شما تشکر می‌کنم. متشکرم بابت قالب‌های زیباتون.
خواهش میکنم
چشماتون زیبا میبینه
بعضیا چقدر بی شعورن!
خب برادر من، خواهر من، خیلی ها همین چیزها رو هم بلد نیستن! حسودیت میشه یه نفر داره برای رضای خدا کار میکنه و قالب و آموزش برای ملت میزاره؟

خیلی بی شعورن
واقعا خدا خیرتون بده.ازینکه علمی که دارین رو در اختیار دیگران هم میذارین..مرسی ..عااااالی بود
خواهش میکنم
توی فیلم اونجایی که میخایید تصویر رو برش بزنید کجاست دقیقا ؟

اگه میشه راهنمایی کنید

نرم افزار فتوشاپه ...
جمعه ۸ مرداد ۹۵ , ۱۶:۱۲ گمـــــــشده :)
چرا می خوام فیلمو ببینم نمی شه. انگار عکسه فقط

عه چه خوب شد گفتین حواسم نبود به این قسمت الان درستش میکنم یه سری کدارو تغییر دادم اینم بهم ریخته !
عالی بوووود
مرسی
واقعا دستتون درد نکنه !
دوستان به سایت منم سر بزنید
http://life-bartar.ir/

سلام قسمت اموزشو چطور ریلی کردی میشه یادم بدید
جواب نمیدی
سلام میخواستم طراحی قالب بیان یاد بگیریم از کجا باید شروع کنم ممنون میشم کمکم کنی
داش عرفان کجایی
هوووف
فازخونه
تشکر :)
اهم
ممنون از لطف شما
سلام آقا عرفان واقعا ممنون گل کاشتین
ممنون بابت مطلب و آموزش مفیدتون
تصادفات رانندگی، اخبار تصادف رانندگی، تصادفات رانندگی امروز، تصادفات رانندگی مرگبار، تصادفات رانندگی ایران گردآوری توسط بخش اخبار حوادث,روزنامه ... 
تصادفات جاده ای دیروز 
دانلود گلچین مداحی 
دانلود مداحی محرم 
دانلود مداحی ترکی 
دانلود مداحی شور 
سلام. لطفا قالب های عاشقانه و ادبی برای وبلاگ های اشعار عاشقانه هم قالب بذارید.
اموزش کاملی بود
سه شنبه ۵ دی ۹۶ , ۱۷:۰۵ دُختَرِ هَیولا
سلام. خوبین؟ ممنون ازتون!
یه سوالی! چطوری میشه (اصن میشه؟) یه کاری کرد عکسای قالب خود به خود دورشون گرد شه؟ مث بلاگفا که افکت میشد داد به عکسایی که تو پستا میذاری!
سلام آقا عرفان... من رنگ یکی از قالبهای شمارو تغییر دادم... اشکال نداره؟ :(
بازم عالی بود ممنون
متشکرم فیلم ها عالی بود :)
ممنون از آموزش های مفید و کاربردی شما عرفان عزیز...
سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۲ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۶:۴۰ 🍎🍋🍉🍓 Anna 🍇🍒🍍🍊

سلام ببخشید یه سوال

کد های بارشی رو چطور و کجا باید بذاریم؟

سلام

میبخشید این کارهارا فقط میشه با لبتاپ انجام داد یا با تبلتم میشه

چون من میخوام با تبلت درست کنم یکم برام مبهمه فیلمه

اگه میشه پاسخگو باشید:)

ببخشید من با کامپیوترم ولی بازم دقیق متوجه نشدم:(

جمعه ۲۱ مرداد ۰۱ , ۰۳:۴۳ دفتر ترجمه رسمی

عالی بود ممنون از آموزش خوب شما

 

ببخشید تنظیمات من اصلا اون گزینه قالب رو‌ندارهههه میشه بگین چیکار کنم

خیلی عالی بود جناب ممنونم

چرا فیلم لود نمیشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan