قالب بلاگ بیان

آموزش تصویری تغییر رنگ قسمت های مختلف قالب

این آموزش برای مرورگر کروم هست ..

هر قسمتی از قالب رو که میخواین رنگش رو تغییر بدین روش راست کلیک کنین و آخرین گزینه یعنی Inspect رو بزنین ...

بعد از این کار پنجره زیر پایین صفحه باز میشه ...

اگر مثل تصویر بالا رنگ در قسمت شماره ۴ وجود داشت روش کلید کنید ... اگر نبود در قسمت شماره ۳ روی بقیه باکس ها کلیک کنید تا اون باکسی که میخواین رنگش رو تغییر بدین پیدا کنین ...

بعد از اینکه در قسمت شماره ۴ روی رنگ کلید کردین پنجره ی زیر باز میشه که میتونین رنگ دلخواهتون رو بسازین ...

اول کد رنگی که الان روی اون قسمت هست رو کپی کنین مثلا اینجا #7acec0 ...

وقتی رنگ دلخواهتون رو ساختین به صورت کد به شما نشون میده رنگ رو که ابتداش با یک # شروع میشه ...

حالا برین به صفحه ویرایش css قالب فعلی ...

اینجا در بالای صفحه در قسمت جستجو کد رنگی که روی قالب بود و کپی کردین رو بذارین و روی find کلیک کنین ...

جاهایی از قالب که از این رنگ استفاده شده رو پیدا میکنه و هر بار که دوباره روی find بزنین میره بعدی ...

چون ممکنه از این رنگ در چندین جا تو این قالب استفاده شده باشه ...

اون کد رنگی که در قسمت شماره ۵ ساخته بودین رو کپی کنین و در این قسمت جایگزین کد رنگ فعلی کنید ...

رنگ متن رو هم به همین شکل میتونین تغییر بدین ... مثلا رنگ عنوان پست ها ...

خیلی ممنون ... :)
البته شما که خودتون بلد بودین :)
خواهش میکنم :)
من که بلد نبودم !
یادم نگرفتم تازه ! 
عصنم خنگول نیستم :)
اگه یاد نگرفتی که من بد توضیح دادم :)
ولی با تبلت نمیشه این کارو کرد ! فکنم برای همین متوجه نشدی ...
این کارو فقط تو کامپیوتر میشه کرد ...
خب همون :)
عاخه من عصن همچین تچحیظاتی ندیده بودم تو این قسمتا :))))
امیدوارم این تچحیظات به تبلت ها ام راه پیدا کنه :دی
نه دیگه اوندفعه هم از شما پرسیدم همینطوری توضیح دادین یاد گرفتم !خوب توضیح میدین مرسی :)
نه خودتون یاد گرفتین ، خواهش میکنم :)
نمیشه اموزش کد نویسی بذاری از پایهه؟

اخه همه سایتایی که میگردم یا ...شعر میگن یا وسط کار ول کردن اموزشو یا که کلا بروز نمیشن تا به سئوالات جواب بدن
سر گیجه گرفتم
سلام :) میشه آموزش قرار دادن باکس دلخواه تو قالب وبلاگ رو هم بدین؟ مثلاً این باکسایی که توییت طور هاشونو توش مینویسن!
سلام...
من هرچی کد رو پیس میکنم تو قسمت فیند میگه کد موجود نی...
به نظر شما چیکار کنم!؟

 من وقتی تغیرش میدم بعد چی کار کنم رو همون تغیر بمونه؟ مثلا ساختار منو بالا صفحه رو تغیر میدم بعد که میام بیرون دوباره بر میگرده به شکل قبلیش!
تروخدا بگید چی کار کنم :(
من موندم براچی دیگه نظر میخوایین!!؟؟ جواب منو بدین خو!!!!! :(
استفاده کردیم عالی بود
دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ , ۰۱:۴۳ دخـترکــِ بی نام :))
با موبایل نمیشه انجام داد؟
سلام چجوری برای وبلاگ لوگو بزاریم 
ممنون
سلام ، من میخواستم برای وبلاگم لوگو کنار نوار آدرس بزارم میشه راهنمایی کنید

خیییلی خوبی آقاعرفان، دم‌ت گرم مرد.

سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۳ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

با گوشی نمیشه این کارو کرد؟؟

هیچ راهی نیس که با گوشی عوض کرد؟

من به قسمت تو قالبمو میخوام عوض کنم اصلا تو قسمت css پیداش نمیکنم

وقتی صفحه رو رفرش می کنی یا یه صفحه ی دیگه ی وبلاگت میری هرچی تنظیمات انجام دادی میره به حالت اول

نمی شه کاریش کرد که برای همیشه همون شکلی برای همه بمونه؟

چرا اون کدا اصلا نیستش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan