قالب بلاگ بیان

قالب ۱۹

فونت : Tahoma

فونت : یکان

ساده و قشنگه :)
ممنون :)
عرفان جان قالب رو اجرا کردم و یه خورده تغییرات انجام دادم
مشکلی که نداره ؟
در ضمن خسته نباشی
اشکال نداره داداش ...
ممنون ...
مرسی از قالب خوبتون ^_^
خواهش ^_^
سلام. ازین قالبا ندارین که واسه لایکش یه قلب گنده داره؟
فکنم منظورتون این قالب باشه ! " کلیک "
اگه یه اسپریچو بالاش باشه خیلی خوبه میشه^_^
عکسی که از اسپریچو دوس داری بفرست پس :)
پیدا نمیکنم:|
تو که اسپریچویی پیدا نمیکنی من پیدا کنم :دی
:/
http://bayanbox.ir/info/4371412012455147208/814429228-127879
اقا بی زحمت اینو بنداز اون بالا
دستت درد نکنه:دی
بفرمایین :)
دستت مرسی
خیر ازجوونیت ببینی مادر 
:دی
:))
به نظرت چرا بعد از برداشتن ستون پیامک طراح قالب به جای اینکه پایین باشه اومده بالا؟:ایکون خجالت
اشکال نداره یه تیکه از کدارو اشتباه حذف کردی احتمالا :)
سلام
اول تشکر برای وبلاگتون که حرف نداره
دوما یه سوال
چجوری میتونم بجای اینکه بنویسه((مطالب قدیمی تر)) بزنه صفحه 1 و 2 و 3
؟
سلام
ممنون شما لطف دارین ...
ساده ترین راه اینه که کد قسمت صفحات که داخل کدهای اچ تی ام ال هست رو از روی یکی از قالبا که شماره ای گذاشتم صفحاتشو کپی کنین و جایگزین کد صفحات قالب فعلیتون کنین ...
Pagination رو تو کدهای اچ تی ام پیدا کنین مربوط به صفحات هست ...
من اینو میخام:)))بعد میشه بجای اون مرده یه عکس دیگه بزارم؟

group64.ir

سلاممم ، من وقتی میخوام کد HTML یا CCS ـشو بردارم ارور میده ، چه کار کنم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan