قالب بلاگ بیان

قالب ۱۶


HTML CSS پیش نمایش

فونت قالب : یکان


HTML CSS پیش نمایش

فونت قالب : یکان

مثل همیشه ساده و بسیار زیبا 
:)
ممنون :)
چه قدر قشنگه این قالب :)
آفرین :)
چشماتون قشنگ میبینه ، ممنون :)
بسی خوشگل (:
ممنون :)
دوشنبه ۱۶ فروردين ۹۵ , ۱۸:۱۹ مهســـــــــــــا ...

جووووووووووووووووون چه قالب جیگریهههههههههه

من نمیدونم اگ بچه هابیان تو رو نداشتن باس چیکار میکرن؟

^_^
سلام خیلی ممنون از شما بخاطر قالب های بسیار زیبایی که در اختیارمون قرار می دین.
به طور مختصر و مفید  خدا خیرتون بده :)
خواهش میکنم :)
ممنون
قالبای شما عالیییین🌹🍃
خواهش میکنم
سه شنبه ۲۲ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۱ کتایون دولتشاهی
عالی
ممنون
سلام خیلی ممنون از شما بخاطر ساخت این قالب های زیبا
متاسفانه قالب یکان با مدل تصویر قلبی، تصویر پس زمینه اش را نشان نمی دهد . مشکلی پیش اومده برای قالب؟ میشود درستش کنید؟ خیلی ممنون.
سلام ممنون از شما که اطلاع دادین ، مشکل رفع شد ...
سلام خیلی زیباست
چقد قالباتون قشنگه...ممنون واقعا
سلام.نگا کنین چرا وب من به هم ریخته؟ :(

ممنون ازتون
سلام 
چطوری داخل وبلاگم بزارم؟؟؟

سلام
من مایل هستم هدر این قالب رو تغییر بدم و این تصویر رو جاگزین کنم
http://bayanbox.ir/view/3484594099747535224/kisspng-pink-flowers-wedding-invitation-pink-flowers-5a72916ab06d88.7349578015174577707227white.jpg

اما گویا روی هدر یک لایه شفاف سفید هست که مانع از تغییر هدر به شکلی که می خوایم میشه

لطفا راهنمایی بفرمایید
سه شنبه ۴ دی ۹۷ , ۱۶:۱۹ اسرافیل مهدوی
سلام آقا عرفان.
لطفا یه راهنمایی کنید.
چکار کنم «جعبه موضوعات» بیاد زیر «جعه دنبال کنندگان»؟
قالب قشنگیه البته یه خورده رنگشو عوض کردم. همون قالبیه که من می خوام. دلم نمیاد عوضش کنم.
لطفا بگید چکار کنم.
ممنونم.

group64.ir
دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ , ۲۳:۳۱ fighter lover(چراگفتم جرعت؟؟؟) _^^_

چجوری لینک عکس قالبو بگیرم که توقسمت پیش نمایش کپیش کنم؟

وایییـــــی خدا همه‌ی قالبات یکی از یکی دیگه قشنگتره

وای عاشـــــق این شدم منننننن

سلام ببخشید ... قالب من داخل گوشی اندروید پهن میشه و عکس های پست ها زشت میشه ولی داخل سیستم خیلی خوبه ... چیکار باید بکنم قالبم درست شه ؟ 

 

ممنون خیلی قالب هاتون زیبان ^^

سلام نمیدونم چرا اصلا نمیاد برام..........

 

خیلی عالیه....

ولی من بلد نیستم چطوری بزارمش😣

به کمک نیاز دارم!

البته راهنمات رو خوندم ولی بازم نمیتونم😐😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan