قالب بلاگ بیان

قالب ۷

:)
سلام عیدت مبارک
این قالب رو با یکم دستکاری اختصاصیش کردم
ممنون که قالب میسازی
اگه اندروید ۵ و بالاتر داری با گوشی قالبمو ببین
خوشگل تره
سلام ممنون ، همچنین ...
قشنگ شده مبارکه :)
سلام. من از این قالب استفاده کردم البته یکم دستکاریش کردم. 
راهی هست که کلا همه قسمت های وبلاگ، انگلیسی بشه ؟
یعنی حتی همین قسمت ارسال ایمیل یا نظر دادن.
برای مثال همین قسمت ارسال ایمیل به جای «نام» بشه «name» یا سایت و وبلاگ بشه «site and weblog»
ممنون میشم جواب بدین
با کمی تغییر فوتر قالب رو حذف نمیکنن دوسته عزیز ...
من فقط یه وبلاگ ساده و شیک میخوام داشته باشم. 
اگه راضی نیستین فوترمو حذف کنم
بگید تا کلا از یه قالب دیگه ای استفاده کنم..‌.
با احترام
آره داداش یه قالب دیگه بذار ...
قربونت
سلام 
چطوری برای مطالب تاریخ ارسال رو نمایش بدم؟ 
با چه کدی ؟ 
ممنون 


راستی یک پیشنهاد دادم که توی قالب ها وقتی روی برچسبی کلیک می کنیم , بنویسه : ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «وبلاگ نویسی» ثبت شده است 
اینم اضافه بشه عالیه 
ممنون :) 
تاریخ که تو اکثر قالبا خودش هست شاید از تو تنظیمات پنل غیر فعالش کردی !
اگه منظورت ساعته ادامه همون کد تاریخ اینو اضافه کن %H:%M ...
+ آره بازم یادم رفت اینو درستش کنم !

سلام

یخورده رنگ بندی رو تغییر دادم اگه راضی نبودید بگید برگردونم به حالت اول.

ممنون

سلام لطفا جواب بدید.

چطور میشه از این قالب ها استفاده کرد چه کدی رو کپی کنم و کجا اونو وارد کنم.لطفا یک توضیح کامل بدید

لطفا ایمیل بزنید Alirezajk47@gmail.com
میخوام اول مطالب پیش شده باشه بعد  امار و ... باشه و در اخر مطالب عادی . باید چیکار کنم میشه کدشو بگین؟
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۲۳:۳۸ پوریا یارمحمدی
خیلی خوبه این قالب
دمت گررررررم
سلام چیکار کنم عنوان مطالب چپ چین بشن؟ یه جورایی میخام قالب چب چین بشه اخه مطالبی که میخام بزارم اکثرا انگلیسی هستن ممنون میشم کمک کنید.
group64.ir

قابلیت تصویر برای مطالب رو داره؟؟؟

سه شنبه ۱۹ مرداد ۰۰ , ۱۳:۵۸ مبینا سادات مرتضوی مقدم

متاسفانه برای من بالا نمیاره چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه میشه مشکل رو حل کنید

سلام دانلود قالب چگونه است

سلام. لطفا یه نگاه به وبلاگ من بنداز ببین میتونی قالبش رو بهینه کنی؟ روی گوشی به درستی نمایش داده نمیشه و روی کامپیوتر هم شلخته است.

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan