قالب بلاگ بیان

قالب ۲

با سپاس فراوان
خواهش میکنم
قالب هاتون بسایار زیبا است ممنون
ممنون
سلام ، خیلی قالب های جالب و خاصی دارین ، ممنون
فقط یه سوال !
من قالب وسطی رو انتخاب کردم ، ولی با سایز عنوان مشکل دارم ، خیلی کوچیکه ، چجوری بزرگش کنم بدون اینکه سایز مطالب تغییر کنه ؟ چون توی css اش دستور فونت سایز برای هدر نیست و وقتی هم ایجاد می کنم ، تغییری ایجاد نمیشه
پیشاپیش ممنون
وقتی با گوشی وبلاگتون رو باز میکنین کوچیکه ؟
داخل کدهای سی اس اس این کد رو پیدا کنین .header .blog-title h1, h3
بعد داخلش زده فونت سایز ۶۰ درصد ...
اون خط رو کلا پاک کنین ...
چقد خوشگلن اینااا ^___^
ممنون :)
سه شنبه ۲ شهریور ۹۵ , ۱۳:۵۹ ♥☀♥☀♥ اس ام اس 2 اس تی اس ♥☀♥☀♥
سلام

میشه فونت این قالبو عوض کرد مثلا ایران سنس گذاشت؟

و اگر میشه چطور این کارو باید کرد یعنی کد font-family: IRANSansWeb,'IRANSansWeb',tahoma; رو کجای قالب باید گذاشت؟ چون من خودم خیلی سعی کردم ولی نشد :(
سلام
وقتی تعداد منوها زیاد میشه، در حالت دسکتاپ، بعضی هاشون میان خط پایین و با بالایی ها تداخل پیدا می کنند.

میشه راهنمایی بکنید که چیکار باید بکنم؟

تشکر
سلام ، بعد از حدود 2 سال من هنوزم از این قال میخوام دوباره استفاده بکنم ! یه وبسایت داشتم به اسم دانلودو که بعد ها قالبش رو خودم عوض کردم ولی خب کارت درسته !
group64.ir

بهترین قالب های رایگان و زیبا و حرفه ای در www.bilavar-khoy.blog.ir

احسان جان آفرین به هنر شما

فونت کامنت های این قالب رو واسه نمایش گوشی، می شه کوچکتر کرد؟

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan