قالب بلاگ بیان

قالب ۱۱



HTML CSS پیش نمایش

ریسپانسیو : نیست

این قالبتون خیلی به دلم نشست :) ممنونم
خواهش میکنم :)
الان قالب وبلاگم همینه. مرسی ^_^
خواهش میکنم :)
بازم من! D:

میخواستم بپرسم چطور می تونم "زمان پست" رو به این قالب اضافه کنم؟ همونجا کنار تاریخ.
خوش اومدی :دی
داخل ویرایش ساختار قالب فعلی post_date رو سرچ کن بعد دو جا این هست ...
وقتی سرچ کردین (post_date format="%y %d ) یه همچین چیزی اون دور بر هست :)
هر کدوم از اون درصد و حرفا یعنی یه چیزی مثلا %y یعنی سال رو بنویسه ...
حالا داخل همون کاما ها یه اسلشی چیزی اگه دوس داشتین بزنین که بین تاریخ و ساعت فاصله بیفته بعد %H:%M رو وارد کنین ...
%H ساعت و %M دقیقه ...
ممنون، انجامش دادم.
اما زمان رو توی صفحه ی اول نشون نمی ده. فقط وقتی روی عنوان مطلب کلیک می کنم و مطلب رو توی صفحه ی جداگانه میبینم زمان هم هست! D:
چون داخل کد های اچ تی ام ال دو جا برای زمان در نظر گرفته شده یکی وقتی مطلب کامل باز میشه یکی قبل از باز شدن مطلب اگه هر دو جا وارد کنین درست میشه :)
درست شد. دست شما درد نکنه ^__^
خواهش میکنم :)
group64.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan