قالب بلاگ بیان

قالب ۵۱


پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 800px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

تنظیمات کلی قالب

عرض قالب :

محل قرار گیری ستون ها

ستون پست ها :

ستون مشخصات وبلاگ :

رنگ بندی قالب

رنگ عنوان مطالب و عنوان های ستون سمت چپ :

رنگ گزینه ها زمانی که موس میره روش :

رنگ پس زمینه قالب :

تصویر پس زمینه قالب :

حالت تصویر پس زمینه قالب :

تنظیمات هدر قالب

رنگ پس زمینه هدر :

تصویر پس زمینه هدر :

حالت تصویر پس زمینه قالب :

رنگ عنوان هدر :

رنگ توضیح مختصر وبلاگ :

ارتفاع هدر :

تنظیمات منو

محل قرار گیری گزینه های منو :

تصویر پروفایل :

ریسپانسیو :

کد ساختار قالب (HTML)

کد CSS

آموزش تصویری قرار دادن قالب روی وبلاگ " کلیک "

خسته نباشید.
قشنگه :)
ممنون چشماتون قشنگ میبینه :)
قشنگهههه
خیلی ممنون ^___^
خواهش میکنم :)
قالب ها بسیار زیباست، خیلی قشنگه
متنوع و جذاب
تشکر
ربطی نداره ها ولی چقد عکس تو قالبِ قشنگه :)
:)
مثل همیشه عالی :)
سپاس :)
سلام
اول اینکه خیلى خوبه ساخت قالب روتوهرپستى قراردادید
دوم اینکه اگه پیش نمایش هم اضاف میشدخیلى عالى میشد
سلام
کاره ساده ای نیست برای اینکه پیش نمایش زنده داشته باشه و وقتی در کد های تغییر ایجاد میشه تو پیش نمایش نشون داده بشه باید دو کد کاملا متفاوت نوشته بشه برای قالب ...
هم زمان بره هم عاقلانه نیست ...
اگر راه بهتری پیدا کردم پیش نمایش زنده رو هم قرار میدم ...
واااوو.... :O

آفرییین...

خوشبحالت  ، تو چقد بلدیااا   !!!
ممنون
خیلی عالی ..!
واقعا ممنون!
امیدوارم روزی پاداش این زحماتت رو ببینی❤
خواهش میکنم ...
فدات ..
خیلی عالی ممنون
خواهش میکنم
دستتون درد نکنه واقعن عالی هستن.
خواهش میکنم
خیلی خوشگل بود لامصب (:
اصن اون رنگ تیتر وب با روحیات آدم بازی میکنه (:
ابزارم که جای حرف نداره (:
چشمات خوشگل میبینه داداش :)
سلام داداش من قالب وبمو خودم ساختم چطوره؟
+هنوز زیسپانسیو نکردم...
سلام مرسی بابت قالب های زیباتون .
ممنون قالب قشنگیه و مهمتر اینکه رسپانسیوه
سخت میگذره بیا توروخدا
سلام 
خسته نباشید خیلی قالبوتونو دوست داشتم . فقط آرزو میکنم کاش برای بلاگ اسکای میشد درستش کرد . وبلاگ من انجاست ... چندین ساله و الان نمیتونم نقل مکان کنم اینجا . کاش میشد برای بلاگ اسکای هم عمل میکرد این قالب 
عالی و بیست!
خیلی خوبه کارهاتون
لطفا قالب مخصوص کتابخوانی هم بذارید
پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶ , ۰۰:۳۶ وحیــــــــــــد
وای خدایا بی نظیری تو مرسی ممنون 
يكشنبه ۲ مهر ۹۶ , ۱۹:۲۲ آقای دیوار نویس
سلام آقا عرفان 
بسیار ممنونم از از این قالب و کلا از امکانات بی نظیری که در اختیار کاربراتون قرار میدید، واقعا فوق العاده اید کارتون حرف نداره.
من از این قالب استفاده میکنم البته با کمی تغیراتی که خودم روی قالب کردم، و یه چند تا سوال داشتم، ولی اینطور که پیداست سرتون شلوغه و فرصت نمیکنید بیایید اینجا :) به هر حال هر موقع فرصت کردید و وقت داشتید بگین که من سوال ام رو بپرسم. بازم تشکرات :)
سلام...
کد فاویکن هم برامون میذارین؟
شما رشتتون طراحی صفحه وب بوده؟
عالی بود ، ممنون .
قالب های جدید کی میاد استاد ؟
جالبه ممنون
پنجشنبه ۶ دی ۹۷ , ۰۳:۰۷ آپلود سنتر ایرانیان
در صورت نیاز به آپلود عکس از آپلود سنتر ایرانیان استفاده کنید.
http://upir.ir
سلام خوبی
ما که حاضریم پول قالبم بدیم اما اصولی باشه
به هر حال مرسی
فقط عکس دختره
بقیشه ترررررر
واقعا بسیار قالب زییای و کارآمدی است.
عالی
group64.ir
sar bezanid

سلام 

فعلا این قالب رو گذاشتم ، تمام صفحه نیست ، عرضش کمه ، ولی خیلی مناسبه سفید و مجلسی! 

تشکر عرفان جان. 

سلام ممنون قالب های زیبایی داری من قالب هردو وبلاگ رو از قالب های شما استفاده کردم خیلی مردی خیلی

 

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ , ۱۳:۰۸ مبدل حرارتی پوسته و لوله

خسته نباشید قالب قشنگی خوبی هستش

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۷ فروشگاه اینترنتی آریامون

قالب های ساده اینجوری رو بیشتر میپسندم.

ممنون بابت قالب هاتون

عالی 

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۱۸ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan