قالب بلاگ بیان

قالب ۴۹


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
Font size : 16px
عرض قالب : 1200px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : نیست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
Font size : 12px
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : نیست
عع :)))))))))))
قالب جدید گذاشتی که :)))))))))
خوشالم چه قد
فعلا گذاشتم تا ببینم چی میشه ...
صولتی:دی
آره :)
خدا رو شکر
دوباره برگشتید :)
خیلی ناراحت شده بودم ؛ چون شما از محدود افرادی هستید که یه همچین کار ارزشمندی انجام می دید !
+ قالب خیلی قشنگی هست !
تشکر ...
♡_♡
قشنگه...
ممنون ^_^
صولتیه ^___^
^_^
خیلی خوشکلن ^_^
ای کاش به جای صورتی مشکی بود
ممنون ^_^
آموزش تغییر رنگ قسمت های مختلف قالب تو آموزش ها هست میتونین رنگشو عوض کنین ...
این قالبت چه خوشگله 
ممنون چشماتون خوشگل میبینه
قالبِ صورتی *_*
دارم عاشقش میشم :)

^_^
عالیه قالب هاتون..
ممنون 
هی میام نگاه می کنم و کیفور می شم..
دیده شده سه بار در روز دلم خواسته قالب عوض کنم حتی :|
خواهش میکنم ممنون از شما ^_^
خیلیـ خوشملهـ ^_^
ممنون ^_^
خیلی ممنونم:)شما تنها سایتی هستید که دیدم واسه بیان قالب میسازه
خواهش میکنم :)
ممنون عرفان جان
مطمئن باش حق به حق دار میرسه
امیدوارم !
خییییییییلییییییی قشنگه :-) 
اصن جون میده برا این وبای دخترونه که دلنوشته میزارن 
اصن منم میخوام دختر باشم D:
داش از دیروز 100 جا سر زذم ببینم میشه یه جوری این کپی بردارای بی وجدانو مسدود یا فیلتر کزد یا نه
چیزی یافتم بهت میگم :-) 
چشمات قشنگ میبینه داداش :)
عه دمت گرم :)
عالین :)
ممنون :)
خوش حال شدم که دوباره قالب گذاشتین
خوشحالم که خوشحال شدین ...
آخرش دلتون نیومد :))) 
تا وقت هست برم با اجازت کد قالب 34 را بردارم :) 
:)
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۴ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
بسی زیبا و دلنشین:)


ممنون :)
وای چقد خوشالم که باز قالب گذاشتی:))))
:)
سلام
با اجازتون قالب سمت چپی رو گذاشتم تو وبم :)
خیلی قشنگه ممنونم :))
سلام
خوب کاری کردین :)
خواهش میکنم :)
اینا خیلی نازن
ممنون
همه قالب هات عااااااااااالین
فقط کاش عاشقونه هم زیادتر بسازی:دی
دوستونه قشنگتر میشه^_^
دستت درد نکنه
یکی از قالبهات رو وبمه اصن نمیتونم ازش دل بکنم:دی
تو مسابقت هم شآید شرکت کنم:دی
سپاس :)
خیلی زیبا بود
تشکر
مرسییییی زیباست
خواهش
سلام. شما قالبی رو هم حذف می کنید؟ چون من قبلا رو وبم یه قالب از اینجا گذاشتم اما حالا هرچی میگردم اون نیست :/
آره تقریبا ۶ ماه پیش یه سری قالبا که مناسب نبود رو حذف کردم ...
حالا من دو روز نبودم تو باید این همه پست بزاری ؟:|

#اون چپیه خی لی قشنگه :)) البته راستیه هم بد نیستا :دی :|
دو رووووووووووووز ؟
خیلی روزه نیستی بابا :/
# ممنون :/
همینه ک هس :|
باشه :|
داش یه قالب محرمی محشر بساز بغیر از اونی که قبلا ساختی
ملت چه رویی دارن ...
فوترو حذف کردی سفارش قالبم میدی ؟
دو تا میسازم برات
خیلی عالین:)

خدا قوت و خسته نباشید و ممنون:)
سلام
آقا این قالب رو میذارم چرا بهم می ریزه؟
میشه راهنمایی کنی ؟ممنون
خیلی خیلی ممنونم سپاسگزارم
طراحی خوبیست
عاقا دمت گرم...والا
زیباست ایول
قالب مشکل داره
وقتی وبلاگ دو تا نویسنده داره و کامنت ها رو پاسخ میدن همش عکس نویسنده اولی میاد
من از این قالب استفاده کردم و بسیار زیباست
ممنونم 
این قالب برای وبلاگ خاطزات و اتفاقات روزمره و خاطرات بسیار عالی می باشد.
group64.ir

اون عکس بالایی ها ( 4 تا ) قابل تغییر نیستن ؟

دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۸ Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

بابت قالب قشنگتون خیلی ممنون،خیلی قشنگن *^* 

چطور میشه عکس قالب هارو عوض کرد 

چطور میشه اون 5 تا تصویر بالای قالب رو عوض کرد:(

ببینید دوستان اگه می خواهید 5 تا عکس بالا رو عوض کنین باید به بخش ویرایش ساختار قالب (همون html) برید و یکم بیایید پایین 5 تا لینک پشت سر هم می بینید که اگه توی مرورگر بزنید همون عکس هایی هستند که به طور پیش فرض انتخاب شدند فقط باید  لینک تصویر دلخواهتون رو جای اونا قرار بدید. به همین سادگی!

ببینید دوستان اگه می خواهید 5 تا عکس بالا رو عوض کنین باید به بخش ویرایش ساختار قالب (همون html) برید و یکم بیایید پایین 5 تا لینک پشت سر هم می بینید که اگه توی مرورگر بزنید همون عکس هایی هستند که به طور پیش فرض انتخاب شدند فقط باید  لینک تصویر دلخواهتون رو جای اونا قرار بدید. به همین سادگی!

چطور میشه تصویر زمینه قالب رو عوض کرد؟؟

چه جوری html را برداریم؟

يكشنبه ۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۲۱ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

سامانه ضد اسپم بیان استفاده از کامنت های شما را برای ایجاد بک لینک  وبلاگ‌ ها مسدود کرده است

Thanks that was great  :-)
We have website to repair all the hosehold
https://samgiservice.com/services/air-conditioner

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan