قالب بلاگ بیان

قالب ۴۳


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : ندارد
عرض قالب : 500px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست
عالی :)
شیک و در عینِ حال ساده :))))))
ممنون :)
(:خیلی قشنگن خیلی خیلی
ممنون چشماتون قشنگ میبینه :)
اون ایول داری چقدر بامزه س..
:)
شیک و ساده :)
:)
خیلی خوبه ولی ای کاش دو رنگ بود ^__^
در کل ممنون ^__^
خواهش میکنم ...
دیگه پیر شدم نباید قالب درست کنم حوصله ندارم چند رنگ بذارم :)
ایول داری :)))☺
چ باحاااال :)))
با حالی از خودتونه :)
اون تیکۀ ایول داریش رو... واقعا خود شما ایول دارین (:
ممنون شما لطف دارین ^_^
جمعه ۱۸ تیر ۹۵ , ۱۱:۳۹ حانیه جـــ .تـــ
خیلی زیباست :))
فقط اگع پیوند ها و آخرین مطالب و .. پایین قالب نبود و در کنارِ درباره من و ... جا میگرفت بهتر بود.
البته این مدل قالبا هم طرفدارای خاص خودشونو داره .
ممنون :)
عههه اینم خوبه ها، ساده و مجلسی:دی
پاییز اینو میذارم
خوبی از خودتونه :)
ب قول بر و بچ :|
ساده و مجلسی ^.^
ممنونم ^_^
خیلی شیک و مجلسی :)*
ممنون :)
خیلی زیبا و همونی که می خواستم انشاالله وقتی گروه برنامه نویسی اندروسافت به قدرت رسید اونوقت قدر زحماتتون رو می بینید با تشکر
ممنون
خواهش میکنم
خیلی شیک و مجلسی و گوگولیه (:
خسته نباشی (:
ممنون سلامت باشی :)
این رو خیلی دوست داشتم :)
:)
عرفان جان چطور میشه کنار تاریخ انتشار مطلب در خود پست، نام نویسنده رو آورد

سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۲۱:۰۲ لینک کانال تلگرام
سلام عالی بود
دستت مرسی
بهترین قالب عرفان :)
آقا من این قالب زیبارو برداشتم ولی به میل خودم بعضی جاهاشو ویرایش کردم یعنی کپی رایتتونو بردارم؟

متشکرم ممنونم
شما از اول کد قالب رو ننوشتید پس حق حذف کپی رایت قالب رو به علت اینکه صرفا یه قسمتی شو تغییر دادین نیستید
group64.ir
لطفا

عالی بود خیلی ممنون

چه قدر به دل می‌شینه این. :))

ممنون که ساختینش!

چرا نمیتونم کپی پیست کنم🥺😢😭😭😭

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۰ فروشگاه اینترنتی آریامون

سلام

نمیشه یکم گنده تر باشه شکلش

نمی خوام مینی تک ستونه باشه

آخه فقط توی گوشی خوب دیده میشه توی کامپیوتر و لپتاب شبیه یه نی باریکه (-:

اما در کل خوبه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan