قالب بلاگ بیان

قالب ۴۲


HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
تگ (post_image) : دارد
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست
شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۴ علی محمدرضایی
چه قشنگ
ممنون
شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۶ ✿شمیم زندگی✿
افرین عزیزم:)
تشکر
چی جوری ابراز هیجان کنم اخه
عاغا ویییییییییییییییییی
ویییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی خوشگلن
میگم خوشگل اصن از خوشگل هم یه چیزی اونورتر
تشکر تشکر
چشمات خوشگل میبینه :)
ممنون
خیلی قشنگن
خیلیییییی

سپاس
شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۱۱:۱۴ بهار پاتریکیان D:
چقدر خوشگلن :)))))
چشمات خوشگل میبینه پاتریک :)
شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۱۱:۱۸ حانیه جـــ .تـــ
عکساشون که محشرن..سه ستونه هم که همیشه پر طرفداره :)
قالبیَم که شما درست کنی حرف نداره. خیلی خوبه که در رنگ های مختلف درست کردی.
راستی کُد این قالباتونو باید کجا بریزیم دقیقا؟
تو قسمت آموزش ها هم آموزش به صورت فیلم هست هم به صورت عکس برای قرار دادن قالب ها روی وبلاگتون :)
اینجا " کلیک " و اینجا " کلیک "
(: خیلیم خوب((: هروبی میرم ازقالبای شمااستفاده کرده دمت گرم عالین
ممنون :)
اخجون دوربیننننننن:-))
خیلی خوبن
عالییییییی:-)
ممنون ^_^
اره قالب ها با روح ادم بازی میکنه :)
خیلی قشنگه
چشمات قشنگ میبینه داداش
عذاب الهی بگیرتت که انقدر قالبات قشنگن :| بیتَلبیَت :|
منو از عذاب الهی نترسون :|
عصن خعلیییی قشنگنننن :///
به تبعیت از نارین:نفرین امون بر تو بااین قالبای قشنگت :))
چشمات قشنگ میبینه ممنون :))
دیگه تو همه وب های بیان ، تهش زده :
Designed By Erfan
:))
:)
عالیییییییییییییییی
موندم کدومو بزارم واسه وبم 
ادمو میذاری سر چند راهی چرا اخه 
چشماتون عالی میبینه :)
نفرین عامون بر تو :\ 
باشه :/
خیلی قشنگن
چشمات قشنگ میبینه
ادیتش کردم D:
ببینش اگه مشکلی داشت بگو :)
قربونت ;-*
عالیه :)
سلام . قشنگه :) 

چرا وقتی روی کلمه کلیدی می زنیم و باز میشه ,نمی نویسه این نوشته ها  مربوط به این کلمه کلیدیه ؟
سلام ممنون ...
هی یادم گیره کدشو اضافه کنم یه نفر دیگه ام گفته بود !
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشمله (:
خسته نباشی داش عرفان (:
چقدر اون سبزه نازه (:
راسی این نوارارو تیره کردی جالب شده (:
قربونت سلامت باشی :)

به به

عالییییی

ممنون
این قالب عالیه
ممنون
چقدرررر خوشگلن اینا...

چقدر با ذوق و سلیقه..
چشماتون خوشگل میبینه ممنون
خدای من، اینا خیلی خوشگلـــــــــــــن (:
میخواستم بنویسم یکیشونو بیشتر دوست دارم دیدم اصلا نمیتونم انتخاب کنم
به قول خانم شیرزاد (دوبلور): "سطح توقعمون رو دارین میبرین بالااااا" (((:
چشماتون خوشگل میبینه ^_^
شما لطف دارین ممنون :)
سلام
یه مشکلی وجود داره
من این قالب انتخاب کردم اما توی وبلاگ کدهایی مثل"امارگیر" نشون داده نمیشه
به کدها دست نزدم و از طریق تنظیمات نشون دادن این بخش علامت زدم
حتی با قالبهای اصلی بیان هم نشون نمیده
کلا نشون نمیده


چیکار کنم؟
اگه همه تنظیماتش درسته مشکل از خوده بیانه بعضی وقتا اینطوری میشه
عالین ک ِ مثه همیشه
:)
ممنون :)
عع باز هم شما و باز هم قالبای جدید ...
خداییا جدیدا قالبا خیییلییییییییییییییییی قشنگن ...
نه خسته :)))
یعنی قبلا قشنگ نبود ؟ :/
ممنون چشماتون قشنگ میبینه ^_^
زیبا
ممنون
سلام.
خیلی ممنون از این قالبای قشنگی که تهیه میکنید و در اختیار ما قرار میدید...
من این قالبو استفاده کردم اما میخوام تصویرش رو عوض کنم.
میشه بپرسم که تصویر جایگزینو باید با چه سایزی بذارم؟
سلام
خواهش میکنم
بهتره که حداقل ۶۵۰ در ۳۶۰ پیکسل باشه ...
دوست بزرگوار ، قالبهای زیبا طراحی میکنی ولی لینکها در قالبهای شما دنبال شونده نیستند (ارزش لینک های اون بلاگ از بین میره!!)
ممنون
یعنی چی منظورتون رو متوجه نشدم !
سلام
من فونت یکی از قالب های شما رو عوض کردم در نسخه دستکاپ فونت جدید به نمایش در می آید ولی در نسخه موبایل فونت قدیمی. مشکل از کجاست؟؟ منتظر پاسخ شما هستم
احتمالا مرورگری که روی موبایل استفاده میکنین نمیتونه اون فونت رو بخونه ...
سلام خسته نباشی واقعا قالب ها خیلی قشنگ وزیباست میخواستم بدونم عکس وسط قالب رو چجوری باید عوض کنیم
سلام ممنون ...
داخل آموزش ها ، آموزش تغییر تصویر هدر هست ...
وای بنفشه چقد خوشگله:))))

مرسییییییییییی:)
سلام  قالبا عالین:-) میشه قالب برای بلاگفا هم درست کنین؟؟؟؟؟؟
 درضمن خوشحال میشم اگه سری هم به وبلاگ من بزنین:-) ( onlystory.blogfa.com)
شنبه ۱ آبان ۹۵ , ۲۰:۴۷ من انقلابی ام
سلام
وقتتون بخیر من از این قالب استفاده کردم خیلی ازتون ممنونم
چطور میشه عکس این دوربین رو عوض کرد؟

سلام علیکم
عرض سلام و ادب و احترام و تشکر...
سپاس که قالب می گذارید رایگان، تا استفاده ببرند رایگان و دعا کنند رایگان
مأجور باشید ان شاءالله
خیلی خوبن
خوش به حالت من بلد نیستم مثل تو همچین قالب های خوشگلی درست کنم
کاشکی بلد بودم عکس بالاش رو عوض می کردم
mahboodi.blog.ir
استفاده کردم اقا عرفان عالین....
خدا قوت_
خیلی خوشگله خسته نباشین:)
سلام۰من این آخرین قالب بنفشه رو روی وبلاگم گذاشتم ولی چرا دوتا ستون کناریش آخر صفحه میره توی گوشی؟میشه درستش کرد؟
سبزه خیلی قشنگه
group64.ir
لطفا
سه شنبه ۶ آبان ۹۹ , ۱۳:۴۷ 내 눈물이 무뎌져도 :]

آآآآآآ ....... سلام ..... ببخشید چجوری میشه رنگش رو تیره کرد ؟

سلام چجوری عکس برای بالای باکس دنبال کنندگان بزارم؟

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۰ فروشگاه اینترنتی آریامون
جمعه ۴ آذر ۰۱ , ۲۰:۳۵ صبا ملک آرایی

عالی . 

 رمان عاشقانه  در وبلاگ  من 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan