قالب بلاگ بیان

قالب ۳۲


HTML CSS پیش نمایش

فونت : یکان


HTML CSS پیش نمایش

فونت : tahoma

این قالب کلا باکس سمت چپ نداره ... گذاشتمش بعد از پستا سادگیش رو از دست داد و جالب نشد !
آآآآآآآآآآآخییییی چه ملوسه آبیششششش :))))))))
:))
وااایییی چقد خوشگلن اینا عرفان 😍😍😍
چشمات خوشگل میبینه :)
زیباسته :))
زیبا میبینید :)
چقدر خوشگلن اینا :))))
خسته نباشی پهلوون ^___^
مرسی پاتریک :)
عه از این بادکنک هلیمیاااا :))))
بهت تبریک میگم پاتریک به رازه نفهته در این قالب پی بردی :دی
آخیییی خیلی نازه =)
^_^
ای جانم چه نایس وملایم:)
:)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۳۳ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
دادا به خودت بیا
طرحات ساده و تکرارین
و اینکه برا دوتا نمونه هم نوشتی فونت  یکان
میتونی یک قالب مثل هایپر تمپ یا مثلا قالب گراف بزنی
این کف انتظارات من از شماست
تشکر از مطلبتون
درستش کردم ممنون ...
بعدم من ادعا نکردم در حد اونا قالب درست کردن بلدم !
من سبک خودمه ...
همه قالبام تکراریه ...
سبکم طراحی قالبه تکراریه ...
هر کی دوست داشت میذاره دوستم نداشت نمیذاره !

وااااای چه فانتزی وبانمک وخوبن

عالیییی:)))

^_^
وای چه ساده و نازه:-)
:)
 عاااالی :-) 
:)
دمت گرم.
ولی خیلی میتونی بهتر کار کنی و پیشرفت کنی داداش :)
موفق باشی
قربونت
چقــــــــــــــــــــدر دل دلیه^_^

+بله همونه بعد کنکورم باز راهش میندازم:))
:)
موفق باشی
چه بانمکه :))
:)
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۳۳ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
میدونی تو میتونی ولی نمیزنی
از نظر من ماهی ۱۲ تا قالب توپ بزاری بهتره تا ۳۰ تا قالب تو دوماه ولی نه خیلی حرفه ای
اسمشونو عوض کردی ولی بری تو دوتاشون یکینا:)
به امید اینکه به خودت بیاد
مستر عرفان:)
آخرین نظریه که ازت تایید میشه ...
من انتقاد بی جا نمیپذیرم ...
موفق باشی
خیلی قشنگه (:
خسته نباشی داداش
قربونت :)
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۱۸ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
برا این گفتم دوتاشون یکین چون ادرس پیشنمایش دوتاشون اینه:
http://erfanghaleb32.blog.ir/
حالا  خود دانی!

کداش فرق داره ...
سبک قالب سازیت رو بشدت دوست دارم
خیلی زیباست
قربون شما ممنون ...
مثل همیشه زیبا بود :)
ممنون :)
من موندم کدوم قالبو استفاده کنم خدا خوشش بیاد:|

:)
البته قالبای سفیدو بیشترتر دوست دارم
منم سفید بیشتر دوس دارم :)
تقریبا اکثر نویسنده های بیان از قالب های شما استفاده می کنن آقا عرفان
بهتون تبریک میگم بخاطر خلاقیت و هوشمندی و ابتکاری که دارین
مایه ی افتخار ماست که با وبلاگ شما و همچنین خودتون -هرچند نه تا حدود زیادی- آشنا شدیم (:

+ چقدر خوبه که وقتی میام به وبلاگم سری بزنم میبینم که لااقل این وبلاگتون هنوز فعاله ((((((:
ممنونم شما همیشه لطف داشتین :)
بابا دمت گرررررررم
چه قالب هایی درست کردی
خیلی باحالن
فقط من یکم زیادی با قالب وبلاگم خو گرفتم، نمیدونم عوضش کنم یا نه 
اینقدر هم تنوع زیاده نمیدونم کدومو بذارم
(((:

یه قالب با تک پرستویی در حال پرواز نداری احتمالا؟
چاکرم ...
نه متاسفانه در حال حاضر موجود نیست :)
یه بار دیگه بگم که تاکید کرده باشم
عااااااااااالین
عاااالی
ممنون ^_^
بلهههههههه ممنون بابت قالباااااااااااااااااااااا عوض کردم
خواهش میکنم
اینا عالین
ممنون
ووویییی چه نازه ای خدا نمیدونم کدومو انتخاب کنم میخوام قالبو عوض کنم موندم>___<
^_^
آقا عرفان من اینو برداشتم:دی
بعد این پیوندهامو دنبال کننده هام کجا میرن؟؟
خوب کاری کردین :)
این قالب کلا باکس مشتصات وبلاگ نداره ...
پیوند هارو هم نمایش نمیده ...
خیلی قشنگه آفرین!
من میخوام با گوشی بذارم نمیشه
Htmlو که میزنم دانلود میکنه 
بعد نمیشه کپی کنم
group64.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan