قالب بلاگ بیان

قالب ۲۳


HTML CSS پیش نمایش

فونت : یکان


HTML CSS

فونت : Tahoma

خیلی راحت میتونین رنگ کادر هارو تو این قالب تغییر بدین ...
بعد از اینکه قالب رو روی وبلاگتون قرار دادین ...
طبق این آموزش " کلیک " برین تو قسمت ویرایش CSS قالب فعلی و در قسمت جستجو کد dotted رو وارد کنین ...
چون من تو این قالب اکثر کادر هارو از نوع dotted دادم یعنی نقطه چین ... میتونین عوض کنین و از dashed که خط چین هست یا solid که خط هست و ... استفاده کنین
انواع خط هایی که میتونین استفاده کنین رو میتونین اینجا ببینین و از کدش استفاده کنین " کلیک "
رنگ این خط ها هم در ادامه همون کد هست ، رنگ با # شروع میشه رنگش رو هم خیلی راحت با دایره رنگی که سمت چپ هست میتونین تغییر بدین
سایته باحالی بود اون جا که لنکشو گذاشتی (:
استفاده کردم (:
با حالی از خودتونه :)
خیلی خوبه :)
ممنون :)
بسیار عالی :)
:))))))))))))))
ممنون
سلام . خسته نباشید .
از قالب های زیباتون ممنونم .
میشه تو قالب های جدیدتون ‌،قالبی با گرافیک آسمانو ،‌شب و ماه هم طراحی کنید .
حالت مناجات و عارفانه داشته باشه .
باشه اگه ماه خوب پیدا کردم حتما :)
خیلی وقت بود دنبال یه قالب ساده بودم 
خیلی خیلی خیلی متشکرم 
دست دردنکنه
همه ی قالب ها عااالییی بودن
خواهش میکنم :)
ممنون بابت قالب زیباتون :-)
خواهش میکنم :)
خدا برای بیانی ها حفظتون کنه واقعا!قالب هاتون خیلی خوبه...موفق باشید.
:)
ممنون خوبی از خودتونه :)
آقا عرفان یک سوال!
دور پست تو این قالب حاشیه و کادر نداره...چجوری میشه اینکارو کرد؟؟؟ ینی دور قسمت پستا و باکسای سمت چپ حداقل یه خط یه عنوان کادر و قاب باشه؟؟؟یا از همین نقطه چین ها!
ساده است ...
فقط کافیه .post و .left-back رو تو کدهای سی اس اس پیدا کنین و این کد رو داخلش وارد کنین ...
Border: 1px solid #000
مرسی
اینکارو کردم ولی فقط دور باکسای سمت چپ کادر گرفت!پست ها نشدن که! ینی اشتباه انجام دادم؟؟؟؟
خواهش میکنم
احتمالا به .post ندادین و فقط به .left-back اون کدی که گفتم رو دادین !
البته بهتره کلا به این قالب کادر ندین چون جالب نمیشه جور در نمیاد باهاش !
آهاااا باشه مرسی
آره همینجوریش خوبه...فقط دور باکسا کادر گرفت از نظرم خوب شد. ممنونم خیلی خیلی :)
خواهش میکنم :)
آقا عرفان عرض این قالبو چطوری می تونم بیشتر کنم؟ پستاش خیلی کوچیکه آخه!

+ چقدرم من سوال کردم اینجا ://////
به زودی آموزش تصویری تغییر سایز ستونارو میذارم :)
عاغا من یه راهی میخام که عنوان بلاگ معلوم نباشه، سفید بشه مثلن تو این قالب
کد رنگشم که عوض میکنم باز سفید نمیشه.. میشه شما کمکم کنید؟
group64.ir

سلام داش

من از این قالبت استفاده کردم تا یه قالب دیگه درست کنم.

تو footer سایت هم اسمتو نوشتم.

چون خودم  html و css بلدم، گفتم یه ذره تغییرش بدم.

اشکالی که نداره؟

اگه دوست داشتی، میتونی بیای وبلاگمو ببینی چطوره.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan