قالب بلاگ بیان

قالب ۲۱


HTML CSS پیش نمایش

فونت : یکان


HTML CSS پیش نمایش

فونت : Tahoma


HTML CSS پیش نمایش

فونت : یکان


HTML CSS پیش نمایش

فونت : یکان


HTML CSS

منو در بالای صفحه قرار دارد


HTML CSS

فونت : یکان

وای اینا چقد خوبن ! ((((:
ممنون :)
خیلی خوبن :)
ممنون :)
مثل همیشه عالی :)
:)
خیلی خوبها :) مخصوصا اون دوربینه :) ولی خوب میشد منو همون بالا قرار میگرفت درباره ی منش خیلی اومدم پایین :) خیلی خوشگله ولی من از جای منوش خوشم نمیاد :/
کاره دیگه ای نمیشه کرد تا من بذارمش ؟! :/ اگه زحمتی نیست
الان منو رو هم میبرم بالا اضافه میکنم به قالبا :)
هنرمند واقعی (:
ممنون ^_^
اقا من خیلی ممنونم :)
خواهش :)

دوربین عالیییییییییییییییی

هرچی قالب تاحالا درست کردین یه طرف این دوربینه هم یه طرف.....

خیلی خوبه :)))

ممنووووووون
خوبی از خودتونه :)
چقد باحال شده، خسته نباشی پسر
میگم یه پیشنهاد..
تو کارای بعدی ببین میشه ستون سمت چپ ثابت باشه، بجاش مطالب اسکرول شه؟ تو ذهنم قشنگ اومد یه لحظه گفتم بهت بگم
البته ببخشید .. کارات عالیه .. پیشنهاد بود فقط

خوشم اومد
باریکلا : )
ممنون از پیشنهاد ..
چاکرم :)
قالب هاتون خیلی خوبن ...^ـ^
چشماتون خوب میبینه ^_^
سلام داداش خوبی؟ 
قالب هات خیلی ساده و خوبن :)
اگر چند تا قالب عکس هم بزاری دیگه ترکوندی :)

قالب خصوصی طراحی میکنی؟
سلام ممنون ...
راستی ایده خاصی برای قالب عکس ندارم ! همین قالب عکس خوده بیان قشنگه ...
اگه چیزی به ذهنم رسید درست میکنم ...
نه متاسفانه
دمت گرررررررم قانع شدم!
شرمنده یادم رفته بود جواب بدم !

تو فوق العاده ای!

میشه یه وبلاگ با تم خیاطی هم بسازی؟؟؟

من شغلم خیاطیه و خیلی دوست دارم یه قالب اینجوری داشته باشم

^_^
اتفاقا تو فکرش بودم با دکمه و اینا یه قالب درست کنم :)
احتمالا درست میکنم ...
این عکسای بالاشو هدر بهش میگن؟
نمیشه عوض کرد؟
تو آموزش ها آموزش تغییر پس زمینه و هدر هست هم تصویری هم فیلم :)
سلام 
آقا دست گلت درد نکنه . خیلی ممنون بابت این قالبای خوب و شیک و تر تمیز :)
سلام
قربان شما خواهش میکنم :)
سلام حاال شما خوبه.
واقعا که دم شمااا گررررم
فقط من یه مشکلی دارم...
من اون قالبی که هدر دوچرخه داره رو انتخاب کردم .هدرشو هم تغییر دادم با اجازه.ولی نمیدونم چرا تصویر وبلاگم نمایش داده نمیشه.تصویر وبلاگ با این تصویری که کنار کامنت میاد فرق داره عایا؟باید از جای دیگه ای برم انتخاب کنم یا چی؟؟
 مشکل من حل شد ممنون:)
group64.ir

سلام ببخشید من یک وب زدم توی بیان بعد می خوام قالب براش بگیرم می خوام طوری باشه که بتونم سرتیتر هر باکس عکس بزارم

اگه میشه یکی معرفی کنید

ممنون🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan