قالب بلاگ بیان

قالب ۱۳

تو این قالب از تگ (post_image) استفاده کردم ...
میتونین از تنظیمات وبلاگتون این تگ رو فعال کنین تا امکان انتخاب تصویر برای مطلب به قسمت ارسال مطلب اضافه بشه ...
تنظیمات > تنظیمات پیشرفته > امکان انتخاب تصویر برای مطلب > ذخیره
خییییلی خوشگله 
ایول 
ممنون
سلام . وقتی روی یک تگ کلیک می کنیم 
و میره تو صفحه نوشته های مرتبط با اون تگ 
مثل قالب های بیان نمی نویسه : این تعداد مطلب برای این برچسب ثبت شده 
ممنون اگه اضافه کنید 
یه نکته دیگه هم اینکه چون پوسته دارای قابلیت نمایش تصویر شاخص هست 
که خیلی هم خوبه 
امادرک تمایز پست ها و شروع و پایان پست ها در صفحه اول سخته 
فکر کنم یهخوردهفاصله باشه بین پستها بهتره 
امیدوارم منورم رو رسونده باشم 
خیلی نکته خوبی گفتی داداش مرسی !
متوجه شدم ممنون از نظرت ...
سلام . بنده تصمیم دارم از فونت صمیم http://rastikerdar.github.io/samim-font/ روی وبلاگ استفاده کنم که موفق به این کار نشدم .
یک کد نمونه در این صفحه هست 
https://github.com/rastikerdar/samim-font
چگونه باید از آن استفاده کنم 
ممنون از راهنمایی شما 
از تو منوی وبلاگ قسمت اموزش ها ، آموزش تغییر فونت رو خوندین کمکی نکرد ؟
سلام 
در ادامه نظر قبل 

خیر . متاسفانه آموزش موجود هم کمکی نکرد و نتوانستم تغییری ایجاد کنم 
لطفا بفرمایید کد موجود در این صفحه https://github.com/rastikerdar/samim-font رو در چه قسمتی از کد قالب و قبل یا بعد از چه تگی الصاق کنم . 
ممنون از راهنمایی و بخشید همش مزاحمیم :) 
یکی از کد های سی اس اس قالبای اخیری که من گذاشتم رو دانلود کنین ...
بالاش یه کد هست با @font-face شروع شده ...
همون قسمت رو کپی کنین ...
تو قسمتی که لینک فونت هست با فرمت woff ...
از همین لینکی که دادین فایلش رو دانلود کنین و بازش کنین یه فایل با فرمت woff هست اون رو تو صندوق بیانتون آپلود کنین و به جای اون لینک فونتی که من دادم لینک فونت خودتون رو قرار بدین ...
مراحمی داداش :)
سلام 
من از این پوسته استفاده میکنم 
لطفا اگر تغییری در کد آن ایجاد شد اطلاع رسانی کنید 

به عنوان پیشنهاد
زیر هر قالب یک باکس ایجاد کنید و قالب ها رو نسخه بندی کنید (ورژن) و هر وقت تغییری یا بهبودی در کد انجام شد بنویسیدش 
باحاله 

سپاس 
ممنون از پیشنهاد خوبتون
توی این قالب چجوری میتونم ماتی عکس هدر رو ببرم؟؟
وقتی بک گراند رو میذارم بک گراند سیاه میشه!
تو کد های سی اس اس .blog-title رو پیدا کنین ...
بعد داخلش یه کد هست ...
background : ...
اون خط رو حذف کنین ...
سلام
چطور میتونم کد گوگل پلاس رو به این قالب اضافه کنم امکان پذیر هستش
چون قسمت جاوا اسکریپت بیان پولی میخوام از قسمت قالب اضافه کنم اگه میشه لطفا آموزش بدین و کد هاشم بفرستین
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷ , ۲۱:۱۳ محمدصالح کامیاب
همشه دنبال یه همچین قالبی می گشتم.
خیلی ممنون...
پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷ , ۰۹:۲۵ محمدصالح کامیاب
چه طوری می تونم عکس بالای صفحه رو عوض کنم؟
ممنون عالیه
من برای حمایت از تو اون فوتر اخرشو گزاشتم بمونه
group64.ir
شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ , ۱۳:۳۳ ابو زینب اهوازی

سلام علیکم.

لطفا کمکم کنید اسلایدرش رو فعال کنمپ

 

بعضی قالبا خوبنااا ولی فونتشون بده ، چجوری میشه فونت یه قالب رو عوض کرد ؟

يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۱۹:۱۹ حسام الدین مکریان

سلام

این عالیییییه خیلی نازه

Thanks that was great  :-)
We have website to repair all the hosehold
https://samgiservice.com/services/reigator/samsung

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan