قالب بلاگ بیان

قالب ۱۱


HTML CSS پیش نمایش

ریسپانسیو : نیست


HTML CSS پیش نمایش

ریسپانسیو : نیست

آورین خسته نباشی :)
ممنون :)
قشنگه :)
چشمات قشنگ میبینه داداش :)
راستی یک سوال :)
چطوری آدرس دامنه یکی هست ولی دو تا css مختلف لود شده توش 
همین قالب 11 رو میگم 
یعنی میشه برای یک صفحه خاص یک استایل خاص طراحی کرد؟
سی اس اس رو به پست دادم :)
عه
کدوم قسمت؟ :)
من قبلا تست کرده بودم  تو  قسمت ویرایش سورس html گذاشتم ولی نشد یعنی کد css رو میام تو تگ style  میذارم بعدش سیو که میکنم میبینم کل کدهای css رو خودش کامنت کرده :)))
تو کامنت که نمیشه ...
تو پست قسمت کداش بین دو تگ style بذاری میشه ...
اونم فقط css نه html ...
چه خوبن.
ممنون
ایول شد ^_^
ممنون
نه توی کامنت که نمیذاشتم 
من اشتباهم این بود که کل css قالبم رو توی اونجا کپی میکردم حالا نمیدونم چرا اعمال نمیشد ولی خب دستی چند تا کد نوشتم اعمال شد
حالا خودت هم نگاه کنی بعد از  تگ استایل و قبل از تگ بسته استایل یک کامنت میاره من اون رو میگفتم
ممنون داداش :)
فدات ...
چه تمیز و قشنگ :)

دستتون درد نکنه :)

چشماتون قشنگ میبینه :)
خواهش میکنم :)
راستی قالب من لینک ها رو با همون رنگ نوشته نشون میده :/ یعنی یه رنگ دیگه مثل ابی یا بنفش نمیکنه :/ یکم اینجوری مشکله -_-
لینکای تو متن منظورت بود !
فکنم خودت درستش کردی !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan