قالب بلاگ بیان

قالب ساده ۴ ( ریسپانسیو )

دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ , ۲۱:۰۰ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
چه ساده:)
زیبایی در سادگیِ :)
عالیه :))
عالی میبینین :)
دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ , ۲۱:۰۶ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
بله به به چه عجب
:)
دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ , ۲۱:۱۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خسته نباشید میگم (:
ممنون :)
سادهو قشنگ
نخسته
چشماتون قشنگ میبینه :)
ممنون :)
چه تر و تمیز و ساده و دلنشین :)

مثل همیشه عالی :)

خسته نباشید
ممنووووووون :)
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۷ خانوم فیروزه ای ※※
به به
رنگ بوی کلی خاصی پاشوندی توشون :)
قالب وب خودتم که هست
:)
خیلی هم خوب
بو پاشوندم ؟ :دی
خوبی از خودتونه :)
لا1
عربی نوشتی داداش ؟ :)
به به حضزظذ کردم اصن ماشالله استاد:)
چاکرم :)
دستتون درد نکنه :)
لطف کردین

و اینکه عالیه کارتون :)
بازم متشکر :)
خواهش میکنم ممنون از شما :)
چون باعث شدین اون قسمت آموزش رو بزرگ تر بنویسم اون بالا چون کسی نمیدید معمولا اونو :)

عالی میبینین :)
خواهش میکنم :)
به نظر من قالب باید طوری باشه که همه ی صفحه رو پر کنه.
اینکه در سمت راست و چپ فضای خالی هست کمی بده. مخصوصاً وقتی عکس میگذاری تو وبلاگ عکس ها کوچیک میشن ولی وقتی قالب تموم صفحه باشه بهتره.
خب همین قالب هارم میشه تمام صفحه کرد !
فقط کافیه width رو صد در صد قرار بدین تو کد های css و wrp ...
سلام
چطور میتونم به قالب قابلیت نمایش عکس پست اضافه کنم؟


ممنون بابت راهنمایت
درضمن عربی هم ننوشتم

لا+1=لایک=like
خب برایِ این کارا باید یه حداقل آشنایی با زبان های CSS و HTML داشته باشین ...
نمیدونم سوالای اینطوری رو چطوری جواب بدم !
وقتی کلی جواب میدم میگن طرف خودشو میگیره توضیح نمیده !
وقتی ام که میگم باید برنامه نویسی بلد باشین همین فکرو میکنن ...
حالا وقتایی ام که کلی وقت میذارم کامل توضیح میدم طرف نمیتونه انجام بده میگن من بد توضیح دادم !
الان به همون جواب کلی بسنده میکنم ...
باید تو باکس .post از تگ (*post_image*) استفاده کنین ...

سلام

ببخشید من هدر وبسایتم رو خودم طراحی کردم

وقتی بالپ تاپ میام همون تصویریه که خودم گذاشتم ولی وقتی باگوشی میام تصویری هست که شما قرار دادید

چطوری درستش کنم؟

ممنون

اگه بخواین درست بشه باید به کل قسمت هدر کدهاش تغییر کنه ...
اینکه نوشتید Width قالب رو روی صد در صد بگذارید.رفتم نگاه کردم مثلاً نوشته بود:
width=device width
ترسیدم دست بزنم خراب بشه.
میشه یه ذره بیشتر توضیح بدید.
من در این زمینه هیچ آگاهی ندارم.
ممنونن میشم.
ببینید تو هر قالب ما یه فضایِ کلی تعریف میکنی و داخل اون همه باکس هارو قرار میدیم مثلِ باکس مطالب باکس سمت چپ و منو و هدر و ...
حالا وقتی اون باکس رو بزرگ تر کنیم همه باکس هایِ داخلش هم بزرگ میشه ...
این باکس تو کد های CSS اسمش WRP هست ...
وقتی برید داخلش و عرض که همون width هست رو به صد در صد تغییر بدین مقدار داخلش رو ...
و همینطور به همون نسبت block-post و left رو عرض هاشون رو بزرگ تر کنین قالب تمام صفحه میشه ...
ممنونم از راهنماییتون.
خواهش میکنم ...
سلام
  دمت گرم خدا خیرت بده
حال دادی

دنبال همچین قالبی بودم :)
چاکرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan