قالب بلاگ بیان

قالب ساده ۳ ( ریسپانسیو )


سلام ...
قالب هاتون فوق العاده است ...
میشه مذهبی هم درست کنید ...؟
مثلا درمورد امام زمان ...امام حسین ...

خیلی ممنون ... :)
یاعلی
ممنون :)
ببخشید تو اون فازا نیستم :)
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۱۸:۵۸ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
وای عالیه:)
چشمات عالی میبینه :)
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۲۰:۰۰ خانوم فیروزه ای ※※
:))))))))))))))
:))
دمت گرم 
ساده و درست حسابی


زدی رو دست تم دیزاینر



چندتا منبع معرفی میکنی منم یاد بگیرم؟
چاکرم ...
فکنم این بهترین منبع باشه :)
ه نکته:


چرا ادامه مطلب واسه همه مطالب فعاله؟
درستش کردم داداش ممنون که گفتی ...
کد اچ تی ام ال رو دوباره جایگزین کنی درست میشه ...
داداش مخلصتم

قالبات ساده وعالین

بابت منبع تشکر


یه پیشنهاد:

بهتر نبود یه کار کنی عکسی که به عنوان عکس مطلب میذاریم توی ادامه مطلب نمایش بده؟

راستی منقالبم عکس هدر نداره چیکار کنم؟
قربونت ...

تو قالبایِ بعدی روش کار میکنم پیشنهادِ خوبیه :)
نداره !
کدش رو حذف نکردی ؟
سلام...
منم این سه روز کلا وقتم رو گذاشتم رو مطالعه ی یه سری کد ها تو html & css
خیلی خیلی سخت و پیچیده اس.توی نت اونقدری که باید منبع نیس.یعنی بعضی مباحثش خیلی اختصاصی بودن :)
اما خیلی خوشم اومد از این کار. دو تا قالب برای دوستام درست کردم.. از کدهای شما هم خیلی جاهاشو تقلب کردم :)
شما رشته ات مرتبطه که بلدی؟
نه مرتبط نیست ...
همه عالم مدیون امام حسین ان ...!
می دونم شما هم ارادت قلبی رو دارید .
ولی باشه ممنون بازم ... :)
یاعلی
:)
خیلی خوبن :)
چشماتون خوب میبینه :)
سلام.
ببخشید من یه مقدار دچار مشکل شدم.
می شه بگین چطوری باید این قالب ها رو جایگزین کنیم؟
آخه من هر کاری می کنم،کلا قالب از بین می ره و توی وبلاگ هیچ قالبی نیست.
چند بار هم رفتم توی وبلاگم فقط یه سری کد بود و اصلا خبری از وبلاگ من نبود.
پیشاپیش خیلی ممنون به خاطر کمک (:
دقیق طبق آموزش اینجا پیش میرین ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan