قالب بلاگ بیان

قالب ۳۸


HTML CSS پیش نمایش
HTML5 + CSS3
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
HTML5 + CSS3
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
HTML5 + CSS3
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.1
ریسپانسیو : هست
يكشنبه ۶ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۸ بهار پاتریکیان D:
با احساسات لطیفم بازی شد عصن :))))
چقد اینا دوووووووبن آخه >_<
خوبی از خودته پاتریک :)
اینا عالیییین ^_^
ممنون :)
خیلی خوبه
مخصوصا تم سبزه
خداقوت داداش :)
قربانت :)
ایول
:)
خیلیییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ بود (:
خسته نباشی آقا عرفان (:
سبزه خیلی گوگولیه ((((:
ممنــــــــــون :)
يكشنبه ۶ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۴ ✿شمیم زندگی✿
افرین عزیزم♥
ممنون
يكشنبه ۶ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۷ نارین میرشکار
وای دومی و سومی :| عالین :) خسته نباش 
چشمات عالی میبینه :)
ممنون :)
يكشنبه ۶ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۲ ✿شمیم زندگی✿
اهان راستی طرح اون سبزه خیلی قشنگتربود:)
چشماتون قشنگ میبینه :)
عالی بود
ممنون :)
عالیییییییییییی :)
اصلا من کیف کردم :)
خسته نباشی آقا عرفان :)
ممنون سلامت باشی :)
این قالبا خیلی قشنگن مخصوصا اون سمت چپی :)))
خسته نباشین واقعن ...
ممنون سلامت باشین :)
ویییییییییییی:)
دنبال همچین چیزی شدید میگشتم
:))
مرسی :)
خواهش :)
خیلی ممنون و سپاس


کارتون بی نظیره

خدا خیرت بده
داداش دمت گرم 
عجب قالبی زدی کارت حرف نداره 
خیلی قشنگه مرسی عرفان😊👍
ویییییی  همه ی قالب هاتووون عالیییه ツممنوووون

سلام ممنون از قالب های زیباتون ..
من یک سری تغییرات توی این قالب ایجاد کردم و به بلاگ اسکای هم ترجمش کردم و روی وبلاگم قرارش دادم ( آدرسش رو وارد کردم ) .. اما خب توی فوتر همچنان اسم شما هست ..
گفتم اگر اجازه می دید که برش دارم ..
باز هم ممنون
جواب که ندادید :|
سلام قالب ها عالیه فقط کاش بگی تو کد اچ تی ام الش از کجا میشه عکس هدر رو تغیر داد؟؟؟؟؟
ورود group64.ir

سلام

واقعا ممنون ، چه کار قشنگی کردی ، با سلیقه‌های متفاوت قوالب رسپانسیو بصورت رایگان ارائه داده ای

. اجرت با خدا

ممنون و تشکر

من از این سه قالبت خیلی خوشم آمد ، تشکر

موفق باشی ، ایشالا ادامه بدی

. اسم وبت یادداشت می‌کنم تا دنبال کنم ، شما هم اگه وقت کردی دنبال کنی ممنون میشم ، باعث افتخاره

وایییییی قالباتون عالی ان! خیلی ممنون!

فقط من میخواستم بک گراندش رو عوض کنم، ولی چون خودش عکسی نداره نمیدونم باید چی کار کنم.

واوووووووو.....

چه خفنهههههههه^-^

يكشنبه ۹ خرداد ۰۰ , ۱۵:۵۵ Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*)

تکراریههههههههههههه هققققققققققققققققققققققق ⁦ಥ_ಥ⁩

Samsung home appliance repairs at your location https://samgiservice.com/services/refrigerator/samsung/
Gracias

Your home appliance repairs at your location 
https://samgiservice.com
Thanks
Keep visiting

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan