قالب بلاگ بیان

قالب ۳۷


HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 1024px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست
چقدایناقشنگن(:
چشمات قشنگ میبینه :)
چه خوبه هدرش... :)
هدر توییترو دزدیدم :دی
واقعا?! :))

مهم اینه که قشنگه ;)))

آره ^_^
خوبه همینطورادامه بدید جناب جان:دى
:)
خیلی ممنون ^.^
خواهش میکنم :)
خوبه گلم ممنون
خواهش
اینم مثه همه ی قالباتون عالیه ^_^
ممنون ^_^
عالیه من که استفاده کردم 
:)
نمایش هم گذاشتی :دی مرسی از پیشنهاد خودم
آره مرسی :)
بسی بسیار زیبا (((((((((:
عالی بود داش (:
قربانت ممنون :)
چه ارامشی توش هس این
:)
چه خوبه این:-)
خوبی از خودتونه :)
سلام
برای عکس مطلب چیکار کنیم ؟؟ :((
سلام
یا خودتون تگ (*post_image*) رو به قالب اضافه کنین ...
یا از قالبایی که این تگ رو توش گذاشتم استفاده کنین ...
چقدر خوشگله این..

آدم هرجا که میره قالبای قشنگ قشنگ می بینه که designed by Erfan :)


+ حالا که انقدر هنرمندین.. میشه نظرتونو بپرسم؟
برای قالب وبلاگی به اسم پنجره پیشنهادی ندارین؟
ممنون شما لطف دارین :)
+ میشه مثلا یه پنجره باز شده گذاشت پس زمینه هر پست ...
دستتون درد نکنه
این قالبتون فوق العادس
این قالب رو گذاشتم روی وبم
سلام کاش می شد کد ها همین جا بودن و نیاز به دانلود نبود لطفا اینجوری کنید مرسی
خیلی ممنون
چرا هرکار میکنم ستون های کناری برتی من فعال نمیشه
ورود group64.ir

این قالب به نظر من خیلی خوب هست و من برام وبلاگ دارم استفاده میکنم البته یه تغییرات کوچولو انجام دادم وبلاگ من در زمینه موزیک هست با نام جاز موزیک....ممنون بابت طراحی قالب تون 

سلام مهندس...

قسمت تبلیغات نمونه رو از داخل پنلم فعال میکنم و وارد وبلاگ میشم تبلیغات دیده نمیشه باید چطوری تبلیغ رو فعال کنم منم

ادرس وبلاگم:::

جاز موزیک : http://jazzmusic.blog.ir

سلام دوباره...

بنده قسمت تبلیغات نمونه رو از داخل پنلم فعال میکنم و وارد وبلاگ میشم تبلیغات دیده نمیشه باید چطوری تبلیغ رو فعال کنم منم

ادرس وبلاگم::: لطفا راهنمایی کنید

جاز موزیک : http://jazzmusic.blog.ir

سلام آقا عرفان

یک سوال داشتم درباره ی این قالب

چطور میشه میزان بازدید از هر مطلب رو که به شکل یه چشم در گوشه ی اونه، حذف کرد؟

ممنونم :)

سلام خسته نباشید من یه قالب مثل http://rap-seda.blog.ir/ میخوام باید اختصاصی بنویسم؟ یا هست مثل این لطفا جواب بدین :((

سلام میشه آموزش چگونه ساختن قالب را برایمان بگین

چطور میسازی ترو خدا بگو

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan