قالب بلاگ بیان

قالب ۳۶


HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست

HTML CSS پیش نمایش
عرض قالب : 1000px
نسخه : 1.0
ریسپانسیو : هست
خیلی خوشکلن :)))
چشمات خوشگل میبینه :)
(((((: خیلیم خوف
ممنون :)
خیلی خوشکلن
ممنون
رووووز به رووووز دااااارن عااااالیتر میشششششن ( ̄~ ̄;)
^_^
عالى گل پسر
ممنون
چه قشنگ :) نه خسته 
چشمات قشنگ میبینه ، ممنون :)
چه خوبه که کسی مثل شما تو بیان هست تا برامون قالب های خوب، ساده و زیبا بسازه (:
^_^
سلام
وبلاگتون عالیه
مرسی از قالبهایی که میزارید
موفق باشید :)
خواهش میکنم :)
هوم خیلی خوبن! :)
ممنون :)
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۱۸ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
عالیه عرفانی
ممنون
قشنگن:)
ممنون :)
عالیِ عالی :)
فقط یه سوال دارم ازتون :)
من قالب شما رو با اجازتون دست کاری کردم :) ولی الان میخوام این کادر هایی که پست توش نوشته میشه سفید نباشه...
میشه راهنماییم کنید چجوری درستش کنم؟ :)
ممنون میشم :)
ممنون :)
رنگ جلوی background تو کد های سی اس اس و کد .post رو عوض کنین رنگ پس زمینه پستا عوض میشه ..
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی داش عرفان (:
خسته نباشی (:
اون بالا وسطیه با روح و روان آأم بازی میکنه (:
ممنون
:)
خیلی قشنگن :)
ممنون :)
عالیییی:-)
ممنون :)
دیگه دیوونه شدم میخوام بک گراند بزارم واسه وبم ولی بلد نیسم ://///

میشه راهنمایی کنید هیچیم از کد نویسی بلد نیسم هیچ:////
تو آموزش ها هم فیلم آموزشش رو گذاشتم هم عکس ...
نیازی نیست کد نویسی بلد باشین فقط یه کد رو جایگذاری کنین کافیه ...
آی!!! (->ذوق زدگی)
مشکیه چه خوشگله 
چشمات خوشگل میبینه
لامصب قالبات چه قدر خفنن؟!
خفنیت از خودته :)
سلام
خوبین؟
یه سوال؛ اون ستون سبز های افقی رو اگه بخوام پهن تر کنم و نوشته های داخلش رو بزرگتر باید چیکار کنم؟؟؟
پرسیدین من چقدر خوبم ؟؟؟ :)))))))))))))
سلام
ممنون شما خوبین ؟
داخل کدهای سی اس اس .post title رو پیدا کنید ...
داخلش کد padding هست ...
عدد اول رو زیاد کنید ...
پرسیدم :)
ممنون :)
خواهش میکنم :)
عالین اصلا 
آقا عرفان چاکرتیم من با این قالب حرف ندارم ممنونم
سلام چطوری فونت خود مطالب رو هم عوض کنیم...

قالب فوق العاده است ولی من روی فونت خیلی حساسم...
ممنون
ورود group64.ir

میشه بگید چطور میتونم رنگش رو عوض کنم ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan