قالب بلاگ بیان

قالب ۳۰


HTML CSS پیش نمایش

فونت : صمیم


HTML CSS پیش نمایش

فونت : یکان


HTML CSS پیش نمایش

فونت : tahoma

جالبه
:)
ممنون :)
قشنگه :)
چشمات قشنگ میبینه داداش :)
جالب و متنوع
ممنون
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۱۰ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
رنگبندیش از نظرم خوب نی
خیلی خوشکله داداش (:
تازه قالب انتخاب کرده بودم
آدمو میزاری تو دو راهی (:
عالی
ممنون :)
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت


دادا چند میگیری دیه نظر ندی ؟ 
خیلی قشنگه:-)
چشمات قشنگ میبینه :)
دادا فقط چجوری میشه پس زمینه رو عوض کرد طوری که ثابت باشه
تکرار نشه؟
این کدو بابد به body اضافه کنی ...
Background-attachment: fixed;
بعد اگه سایزش به پس زمینه نمیخوره و کوچیکه میخوای تمام صفحه بشه این کدم اضافه کن ....
Background-size: cover;
مرسی دادا
فقط زیر تگ بک گراند؟
آره داداش

عالییییییییی :))

ممنون :)
ی دمت گرم
چاکرم
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۱۵ بهار پاتریکیان D:
خوراکِ دپیه :))))
همه افسرده ها ... اون که با دل من مهربون نمیشه ، نارفیقِ اون همیشه :)))
همه جعفریاااااا :))) دس دس :))))
الان این افسرده بود آخرش دس دس :دی
سلام
خسته نباشید...
چطوری میشه قسمتی از قالب رو ثابت نگه داشت؟
ممنون میشم جواب بدید...
سلام
ممنون
متوجه منظورتون نشدم !
یعنی وقتی صفحه رو به پایین حرکت میدیم اون باکس ثابت بمونه ؟
با position: fixed;
سلام 
یه خسته نباشید حسابی میگم بهتون ! خیلی خوبن
راستی چجوری میشه که تو وبلاگی عکس کادر بالایی رو تغییر داد، یه عکس دیگه گذاشت ؟
سلام ممنون ...
تو قسمت آموزش ها آموزش تغییر تصویر هدر و بک گراند هست ، تو ویدئوهای آموزشی ام آموزش تصویریش هست ...
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۳۶ بهار پاتریکیان D:
مدلمه کلا ، تا چند ثانیه بیشتر نمیشه دپ باشم ! :)
مدله خوبیه :)
شما یه نگاه به قالب وبلاگ من بکن...
میخوام ستون سمت راست کامل ثابت بشه و با بالا و پایین کردن اسکلور فقط سمت چپ حرکت کنه
باید چیکار کنم؟

خب همون که گفتم تو کدهای css .sidebar رو پیدا کن ...
بعد داخل کدهاش یه position هست که مقدار جلوش relative هست همونو fixed کن ...
سلام ممنون
میخوام قالبو تغییر بدم
عکس مطلب بیاد سمت چپ و متن مطلبم سمت راست عکس باشه
میشه کمک کنی؟؟
جالب نمیشه ها اونطوری قالب ریسپانسیوم هست جا نمیشه که اصن !
قشنگن:))
ممنون :)
عالی مثل همیشه :)
ممنون :)
باشه ممنون
خواهش
سمت راستیه خیییییلییییییییی بسیار دلنشین بودیا  !
ولی دارک بودیا :(
((:
دارکم خوبه ها :)
ممنون از زحمتاتون
دو تا سوال داشتم اینکه باید لینک عکس مربوط به بخش «درباره‌ی من» رو تو چه قسمتی بذاریم و اینکه سایز مناسبش چند در چنده؟
از تنظیمات > مشخصات اولیه ... سمت چپ تصویر رو قرار بدین ...
سایزش مهم نیست ولی ۲۵۰ در ۲۵۰ باشه بهتره ...
ولی لایت بهتره ها !
سلیقه ایه دیگه بعضیا ام اینطوری دوس دارن !
جیییییییغ مرسی عالی :) گذاشتمش :D
خواهش ^_^
یعنی خوراک این شکست عشقی هاست! خخخخ.
به قول ما مشهدی ها حلالت. یعنی دمت گرم.
فدات
سلام ببخشید چطوری میشه رنگ فونت خاکستری قالب رو به سفید تبدیل کنم.
آقا ما از بلاگفا جمع کردیم اومدیم اینور :)))
حالا نمیفمم باید کدای قالبا رو کجا بذارم یه راهنمایی میکنی؟ :)))
سلام
سالار با اجازه من یکیشو استفاده کردم :)
درضمن فوتر رو هم حذف نکردم بی ادبی نشه البته بماند که بلاگ من اصلا امروز روز تولدشه و بازدید نداره :))
لینک گروه های تلگرام
group64.ir

کل اینتر نتو زیر و رو کردم تا یک قالب ریسپانسیو پیدا کن یا حداقل اموزش بدن خودم بزارم و در نهایت بعد از دو هفته اینجارو پیدا کردم واقعا خیلی عالیه ممنونم عالیه عالیه

سلام من قالب صمیم رو استفاده کردم اما هرچقدر تلاش کردم نتونستم فونت متن رو بزرگتر کنم ممنون میشم اگه کمک کنین

عالیییییی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan