قالب بلاگ بیان

قالب ۲۹

خیلی خوبن اینا هم :)
ممنون :)
خیلی قشنگه :-)
چشمات قشنگ میبینه :)
خیلی قشنگن ممنون
ولی انگار لینک ادامه مطلب ندارن
خواهش میکنم ...
آره نمیدونستم ادامه مطلب رو کجا بذارم !
هر جا میذاشتم جالب نمیشد اصن :/
همون پایین مطلب میذاشتی کافی بود
الام چیکار کنم؟
من یکی از این قالبا رو گذاشتم
لینک ادامه مطلب میخام
:|
اضافه میکنم بهش ...
ممنون
اگه گذاشتی بگو منم میزارم :)
گذاشتم :)
ممنون منم گذاشتم:)

خواهش :)
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۵:۰۱ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
بهتر از قبلیا ولی از استاندارد پایین تر
خیلی خوشگله داداش (:
حیف خانوم نیسم
100 در صد این وسطی رو میزاشتم (:
چشمات خوشگل میبینه :)
:دی
چه وسطیه گوگوله :)
چشمات گوگول میبینه :دی
وای من چقد دنبال قالب گشتم :| مرسی :)
خواهش میکنم :)
من هر کاری کردم نتونستم یکی از این قالبا رو بذارم واسه وبم ! وقتی میذاشتمش و صفحه. وبم‌رو رفرش می کردم ، کلا ب شکل ی صفحه کد‌ میومد :/ 
میشه بگی‌چکار کنم؟ 
آموزش تصویری تو قسمت آموزش ها هست هم عکس هم فیلم ...
عهههه عاقا اون اخریش عاقشانه س من ی نفرم دو نفری نیسم :(((
+ینی خدایی ته طرح و ایناییا ! خفن 😊
بهتر که دو نفری نیستی ...
چاکرم :)
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۲۴ بهار پاتریکیان D:
اون جوجه تیغاله هه چه نازه :)
:))
سلام
متشکر زیبا هستن فقط اگر یکی بخواد اسم نویسنده و تاریخ و کامنت ها زیر پست باشن چیکار باس کنه ؟ :(
سلام ممنون ...
کداشو باید کات کنین بذارین آخر پست ...
سلام...
من خیلی وقت بود میخاستم بیام بلاگ دات آی آر ولی فقط به خاطر قالب نداشتن و اینکه کدنویسی بلاگو بلد نبودم نیومدم و توو بلاگفای داغون موندم!
الآن اینجا رو که دیدم تصمیمم قطعی شد که پا شم بیام بلاگ دات آی آر ^___^
قالباتون به سلیقم میخوره خیلی...
فقط یه سوال!
ریسپانسیو ینی چی؟ ینی مثلن وقتی زوم میکنیم رو قالب، قالبمون خود به خود واکنش نشون میده و عوض میشه؟
مچکر بازم
سلام
خوشحالم که قالبا به سلیقتون میخوره :)
بله یعنی همین :)
خواهش میکنم
لطفا یه قالب هم از مینیون ها درست کنید
باشه :)
سلام من این قالبتون رو شخصی سازی کردم مخصوص سایت فیلم و سریال :) با ذکر منبع مشکلی ندارین دیگه ؟
http://downloado.blog.ir
سلام ، قشنگ شده :)
ذکر منبع ؟
روی فوتر رو لینک تلگرامتون گرفته :/
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۰ ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
سلام قالبتون زیبائه ولی رو وب من دچاره مشکله ایکون لایک و نظر دادن نمیاد چیکارش کنم :((
شما فایل CSS رو کامل کپی نکردین احتمالا ...
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۴ ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
نه فایل رو کامل کپی کردم 
خب قالبی که درست کردین رو پاک کنین همه مراحل رو دوباره انجام بدین !
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۱۴:۴۳ ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
خب قالبی که درست کردین رو پاک کنین همه مراحل رو دوباره انجام بدین ! 
باز هم فرقی نکرد :(
تا حالا کسی همچین مشکلی نداشته نمیدونم چرا اینطوریه !
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۴ ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
لطفا راه حلی پیدا کنید من این قالب رو خیلی دوست دارم اگه درست نشه مجبورم عوضش کنم:(
راستش فقط برای شما اینطوریه نمیدونم مشکلش چیه که راه حل پیدا کنم براش !
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۸ ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
ممنونم که درستش کردید خسته نباشید :)
خواهش میکنم :)
قالباتون خیلی قشنگن :)
فقط من چطور میتونم در صفحه اصلی جعبه درباره من رو قرار بدم؟؟
تشکر:)
ممنون :)
یا از تنظیمات ساده تیک مشخصات رو برداشتین ...
یا اینکه تو مشخصات اولیه توضیح مختصر وب و تصویر وبلاگ نذاشتین ...
واقعا آفرین به شما عرفان جان
تشکر
سلام عزیزم ایول داری دمت گرم بهترینی قالبت خیلی خوب بودش با اجازه گذاشتم توی وب فقط عکس هدرشو عوض کردم دمت گرم خیلی عزیزی
قالب اختصاصی هم می تونی برام بزنی هزینه اش هم بهت میدم حالا هر چقدر شد من تازه نیم ساعته وبت رو پیدا کردم و به هرکسی میگم طراحی می کنی امروز و فردا می کنه من قبل از این سایت نقاش رو میشناختم که اونم جواب ایمیل هامو ندادش دیگه اگه شما زحمتش رو بکشی و اونی که من می خوام رو برام طراحی کنی ممنونت میشم قالب هم از قبل طراحی شده فقط کد نویسیش هستش منتظره جوابت هستم یاعلی
سلام اقا عرفان.قالباتون عالیه.من فقط یه سوال داشتم اونم اینه که چطور عکس پروفایل نویسنده هارو در این قالب تغییر بدم؟
خیلیییییییییییییییی قالباتون قشنگه موفق باشی
شنبه ۲۴ تیر ۹۶ , ۰۴:۴۱ وحیــــــــــــد
سلام خوبی خدا قوت من ی سوال داشتم و خیلیم درگیرش بودم والا من ی قالب دارم عکس هدرشو عوض کردم ولی عکس هدره یکم پایین تر از جای اصلیش هست میخاستم بدونم باید دقیقا چیکار کنم عکسم اپلود کردم 

http://uupload.ir/files/3o7o_img_20170715_043137.jpg

اون جای سفید که با خط مشکلی کشیدم مشکلمه که عکسه یکم پایین تره و نمیچسبه به جای اصلیش... 
مرسی ممنون... 
عکس هدر رو چجوری عوض کنم؟
یه قسمتم برا اینستا و تلگرام میخوام اضافه کنم .راهنمایی کنید
دو تا قالب سمت چپی قسمت تیترا که رنگ آبی داره توی کدها دیده نمیشه
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۲۰:۴۵ فاطمه سادات داوری
عالیه
جمعه ۳ خرداد ۹۸ , ۰۸:۱۱ فاطمه سادات داوری
خوب بود.
group64.ir
يكشنبه ۲۲ اسفند ۰۰ , ۱۴:۲۹ علی هادیان حقیقی

سلام وارادت.

اقا عرفان. چرا کد قالب رو نمیاره؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan