قالب بلاگ بیان

آموزش قرار دادن موزیک روی وبلاگ

برای اینکه بتونین روی وبتون موزیک قرار بدین باید از داخل پنلتون امکانات اختیاری و امکان جاوا اسکریپت رو فعال کنین ...

این کد موزیک هست و فقط کافیه موزیک مورد نظرتون رو تو صندوق بیانتون آپلود کنین و لینک آهنگ رو داخل کد جایگزین کنین ...

جاهایی که نوشتم music-code به جاش لینک آهنگتون رو جایگزین کنین ... یعنی بین دو تا "" ...

" دریافت کد "

این کد رو هر جا دوس داشته باشین میتونین بذارین ولی معمولا داخل باکس سمت چپ میذارن ...

مثل عکس زیر مثلا بین درباره من و قسمت خلاصه آمار بذارین این کد رو ...

خط اول کد یه قسمت نوشته preload="none" این کد یعنی تا قبل از اینکه روی دکمه پلی کلیک بشه آهنگ لود نشه و حجمی از اینترنت کسی که اومده وب شما کم نشه ...

میتونین autoplay رو فعال کنین تا خود به خود بعد از ورود به وبتون آهنگ پلی بشه ...

تنظیماتی که میشه داخل تگ audio انجام داد رو میتونین اینجا ببینین و ازشون استفاده کنین " کلیک "

شکلک کف کردگی لطفاً .. :))))
:)))
عالی. ممنون
خواهش
سلام
من کد رو گذاشتم و طبق دستور شما انجام دادم ولی نماهنگ پخش نمیشه چرا؟
می تونید ببیند ستون سمت چپ زیر کلیدواژه ها گذاشتم... ممنون
خسته نیاشید
savaaegh.ir
سلام مجدد
درست شد عزیز... ممنونم
فقط الان میخوام عرض پلیر رو زیاد کنم چه کنم؟ بعدش میخوام تو یه باکس خاصی بذارمش به این شکل نباشه منظورم اینکه پلیر داخل باکس مخصوص باشه میشه لطفا نگاهی بندازید...

یک خواهش دیگر... مطالب ویژه این سایت رو ببینید اونجا که نوشته آخرین آهنگ ها آخرین سریالها و.. http://avanavaz.ir/

حالا اون کدی که عکسا رو مات میکنه نیاز دارم.. اگه امکان دارد قرار دهید..
متشکرم
برای تغییر دادنش باید داخل کدهای سی اس اس عرضش رو تغییر بدی یعنی تگ audio رو صدا بزنی بعد width رو اندازش رو تغییر بدی یا مثلا بزنی 100% تا کله اون باکس رو بگیره ...
پس زمینه دادن بهشم که دیگه باید HTML و CSS بلد باشی که یه کلاس div بذاری پشتش و بهش رنگ بدی ...
visibility و opacity داده به اون قسمت که وقتی موس میره روش تار بشه اینا آموزشش طولانیه وقت ندارم بذارم ...
خیــــــــلی متشکرم عرفان جان
خواهش
من می‌تونم در سایت‌های رایج ساخت کد موزیک. یعنی همان‌هایی که قبلا برای پرشین بلاگ کد می‌ساختم کد بسازم و برای وبلاگ بیان استفاده کنم؟؟
بله میشه ولی از امکانات اختیاری باید جاوا اسکریپت وبلاگتون رو فعال کنین ...
خب من امکان جاوا را فعال کردم. و کد ساخته شده را قرار دادم اما نشد و کار نکرد. میشه لطفا بیشتر راهنمایی کنید.؟
داخل پست میخواین آهنگ بذارین ؟
اگه اره باید وقتی دارین پست رو میذارین روی اون دو تا فلش روبرو هم بزنین تا وارد فضای کدنویسیش بشین بعد اونجا کد رو وارد کنین ...
نه فقط برای یک پست. وقتی وارد وبلاگم میشن می‌خوام آهنگ برای تمامی پست‌هام پخش بشه. الان شده و مشکلم همینی هست که می‌بینید. آهنگ پخش میشه اما آدرس کد کنار فلاش پلیر دیده میشه... چیکار کنم دیده نشه. میشه تشریف بیارید ببینید.
کد رو اشتباه کپی کردین فکنم ...
برید از همون قسمتی که کد رو گذاشتین لینک رو یه جایی اضافی گذاشتین اونو حذف کنین ...
تشکـــــــــــــــــــــــــر...
خواهش
اقا عرفان سپاس ... با اجازه منم یه قالب کپی کردم ... اگر هزینه ای باید متقبل بشم در خدمتم
سلااااااااااااااااامممممممم خیلیییییییییییییییی ممنونممممم از قالب ها و اموزش های فوق العادتون سپاسسسسسسسس فرااااووووانننننننننننننننن 
ببخشید یه سوال بدون امکانات جاوا اسپریکت هم میشه موزیک تو وبلاگ گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدکدرو تو کجا کپی کنم تو css???

من کد رو قرار دادم نشد بیشتر راهنمایی کنید لطفا

سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ , ۱۲:۰۳ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

enshas.blog.ir

سلام و درود خدمت شما. 

میخوام آهنگ رو در یک پست تو وبلاگم قرار بدم، چجوری و از چه کدی استفاده کنم؟

مثل سایت های ترانه که تو پست میشه هم پلی کرد و هم دانلود . ممنون میشم راهنمایی کنید

پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۱۴:۴۲ محمدحسین خوش دوست

سلام من کد رو گذاشتم ارور هم نگرفت ولی تو سایت چیزی نمیاد

برای من هم کار نکرد ، چه در صفحات مستقل چه در پست وقتی کد رو کپی می کنم چیزی اضافه نمیشه

باید پول بدیم؟

پنجشنبه ۱۳ آبان ۰۰ , ۰۹:۳۲ ! 준 ୨ᴘᦅᜓᧉֺꭑ𞤻୧ 僕 : 🫐.

سلام من میخام توی پستم اهنگ بزارم میشه راهنمیایی کنید چطوری ؟.

سلام. این روش توی ساختار قالب جواب نمیده. باید توی پست بذارید.

روش راحت تر بدون کدنویسی:

/asemanam.blog.ir/post/audio-tag-generator-html-weblog-tool

تشکر از مطالب و قالب های زیباتون

سلام .ببخشید من اینایی رو که گفتید انجام دادم ولی اهنگ خودبه خود پلی نمیشه 

میشه بگید چجوری فعالش کنم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan