قالب بلاگ بیان

قالب ۲۲


HTML CSS پیش نمایش

فونت : یکان


HTML CSS پیش نمایش

فونت : Tahoma


HTML CSS پیش نمایش

فونت : Tahoma

وای سومیه رووووو ^_^
چرا با احساسات من بازی میکنی !!؟؟ :|
کاریه که از دستم بر میاد :دی
اوووه چقد خوشگلن 😍😍
چشمات خوشگل میبینه ^_^
چه خوب شدن این قالبا:-)
ممنون :)
عرفان همه شون یکان نیستند؟
برای من همه رو با فونت یکان نشون میده
نه همشون یکان نیست تو پیش نمایش اونطوری نشون میده :)
اها
اینها هم مثل بقیه قالب هات خیلی قشنگ اند
:)
ممنون :)
چه قدر اینا خووووووبن !

خصوصا اولی و آخری..بیشتر آخری...

خیلی خوبن خیلی... ^_^

خیلی ممنونم :)
یعنی من عاشق قالب هاتون هستم :-) 
همشون عالی هستن 

دست شما درد نکنه آقا عرفان:-) 
خواهش میکنم
ممنون ^_^
استفاده از همه ی اینها رایگانه؟! :)
یو آر پرفکت!...
آره رایگانه :)
ممنون ...
عاقا یه سوال :)
اون کفشا تو قالب اولیه،پسرونه س یا دخترونه؟ 
:))
مهمه براما!
این کفشا که هم پسرونه اس هم دخترونه ولی در این تصویر پایه دختره :)
امیدوارم تو زندگیت روزای خوبی ببینی :)
یه سوال. این قالب رو گذاشتم، اون مخالف و موافق و نظرات تو کادر مشخصش نیستن

چرا؟؟
ممنون ...
چون از تنظیمات ساده وبلاگتون غیر فعالش کردین ...
نه منظورم رو درست نتونستم برسونم
ببینین اون کادر هست که توش کامنت و موافق و مخاتلف رو نشون میده، خیلی باریکه و بالای " کامنت ها، موافق و مخالف ها " هست
چیکارش کنم؟
آها الان فهمیدم ...
چون شما نمایش نام نویسنده رو غیر فعال کردین اگه فعال کنین درست میشه ...
درست شد :)
ممنون.
خواهش میکنم :)
سلام
چطوری باید این قالبها رو برای وبم بذارم؟!
اخه کد رو.که کپی میکنم بعد میذارم واسه قالب کلا صفحه وبم سفید میشه :-\
group64.ir

Samsung home appliance repairs at your location https://samgiservice.com/services/refrigerator/samsung/
Gracias

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan